My Followers ;-*

wtorek, 3 stycznia 2017

Zaful Present

Witajcie w Nowym Roku!

Tegorocznego Sylwestra spędziłam w swoim nowym miejscu na ziemi jakim jest Leuven w Belgii. Pokochałam to miasto od pierwszego dnia przeprowadzki. Myślę, że Wam też się spodoba więc zachęcam Was wszystkich do odwiedzenia go lub mnie!
Nowy Rok, Nowy ja? Oczywiście. Sądzę, że nie tylko mnie czeka dużo zmian - mam nadzieję, że na lepsze..
Wracając do przyjemniejszych rzeczy to kilka dni temu odebrałam prezent od marki ZAFUL. Małą torebkę shopperkę oraz bransoletkę.




Torebka jest dobra jakościowo, nie wydaje się być chińskim bublem. W środku znajduje się dodatkowa saszetka a sama torebka jest zapinana na zamek co jest wielkim plusem. Kolor również mi się podoba i z pewnością ożywi niejedną stylizacje.




Bransoletka  jak się okazało dla mnie jest ciut za duża, ale na pewno ją założę i pokażę jak się prezentuje w pełnej krasie :)  Zaufałam Zaful i teraz czekam na kolejne zamówienie. Pierwsze doszło do mnie około po 1,5 tygodnia. Mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiodę! Wam również polecam zajrzeć bo ceny nie są wygórowane, wręcz przeciwnie!

Dziękuję ZAFUL za bardzo miły prezent!

a Wam życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
niech każdy dzień będzie sprawiać Wam olbrzymią radość, którą będziecie mogli dzielić ze swoimi bliskimi!



PS. Założyłam konto na instagramie, @asissess


21 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na zamówienie z Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That bag is so gorgeous! I absolutely adore that colour. I hope you are having a great week!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo fajna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie rozmiar torebki byłby idealny. Super ze znalazłaś swoje miejsce na ziemi

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka prezentuje się gustownie i bardzo podoba mi się odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo