My Followers ;-*

wtorek, 13 października 2015

Boho style

Hello!

Nie wiem co się dzieje z tą pogodą, jeszcze niedawno upały a teraz? Brr... mam nadzieję, że chociaż zima okaże się łaskawa ;) Korzystając jeszcze z ostatnich pięknych dni wybrałam się na spacer po parku i zdjęcia.  Z racji tego,  że było ciepło pozwoliłam sobie na letnią bluzkę z koronkowym dołem a więc wszystko co miało być ukryte zostało schowane ;-) Do tego moje ulubione spodnie z dziurawymi kolanami z H&M, luźny sweter, torebka z frędzlami i oczywiście kapelusz. Wyszedł trochę taki boho Look, a ten ostatnio jest w modzie. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam frędzle i zamsz więc bardzo często możecie mnie spotkać ubraną właśnie w takim stylu. 




Moje ulubione okulary Firmoo, które widzieliście w poprzednim poście ;) 
Czy ktoś z Was też tak miał, że po kilku miesięcznym odstawieniu soczewek zaczęły później one Wam przeszkadzać?? Albo może miał już ktoś z Was laserową korekcję wzorku i chce się podzielić wrażeniami? :)






Kapelusz - CNDirect
Bluzka - CNDirect
Sweter - CNDirect
Spodnie - H&M
Buty - Top Secret
Torebka - DressLink
Okulary - CnDirect

Jak widać większość rzeczy, które miałam na sobie pochodzi z jednego sklepu :) I do niczego nie mogę się przyczepić bo jakość jest super a cena? kilkukrotnie niższa niż w naszych sieciówkach ;) a więc z czystym sumieniem polecam sklep DressLink jak i ich drugi sklep CNDirect :) 
Ja uciekam na zajęcia a Wam życzę Miłego dnia <3



36 komentarzy:

  1. Spodnie, torebka świetne-całość ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione ostatnio połączenie kolorystyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie ♥

    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie recenzja produktow z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic dodać nic ująć...fantastyczny set:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylizacje, ale jak będzie dalej tak zimno, to sobie tak nie pochodzimy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zima zbliża się dużymi krokami ; (

      Usuń
  6. Torebka jest najlepsza :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób ją już ma ;) ale tak jak pisałam w poście jest ona dostępna w naszych sieciowkach a na stronie CNDirect kosztuje grosze a jest świetnie wykonana ;)

      Usuń
    2. Zamawiasz z tej strony często? Jak długo idzie przesyłka? :)

      Usuń
  7. piękna bluzeczka! polubiłam jej fason jak i kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look !! Torebka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Torebka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  10. nice outfit, it's lovely

    lu | www.louloublog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. BOHO BOHO - wszędzie Boho ! ;)) świetny look !

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam :) idelany styl na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, masz zrobione ombre?? pięknie to wyglada :) jaką farbą malowałaś??

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie kolorów - jak dla mnie najlepsze w tym sezonie :-) Super bluzka i torba z frędzlami :-) W kapeluszu bardzo Ci do twarzy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :) Ale torebka, sweter i bluzka najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wygląd bloga ;* A Twoimi postami potrafisz zainteresować czytelnika :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :) Wszystko mi się podoba i wszystko z chęcią bym ci ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie zestawy! Kobiece, ale z charakterkiem! <3

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo