My Followers ;-*

sobota, 26 września 2015

Okulary Firmoo.com

 Cześć :)

Dwa tygodnie temu zaczęły się w mojej szkole zjazdy - nie wiem kto to wymyślił bo przecież nie wszyscy studenci zdążyli już wrócić do Lublina.. Tak czy siak dzięki temu pomysłowi zapomniałam jak to jest pospać dłużej, a w końcu po całym tygodniu pracy wypadałoby się zregenerować. Tym bardziej, że od 1szego października zaczynam drugi kierunek - tym razem stacjonarnie. Przydałyby mi się wakacje albo chociaż słońce za oknem :) Nie wiem jak Wy ale ja nie przepadam za deszczem - owszem może padać, ale jak jestem w domu i wcale nie muszę nigdzie wychodzić. Zresztą ludzie, którzy noszą okulary wiedzą jak to jest. Apropo tego - od  jakiegoś czasu staram się nie chodzić w soczewkach kontaktowych, więc od kilku miesięcy praktycznie codziennie chodzę w okularach. Postanowiłam, że dam oczom odetchnąć i mi się to udaje, Nawet na siłownię zapierdzielam w oksach a jeszcze jakiś czas temu nie mogłabym sobie tego wyobrazić.



Po raz kolejny zamówiłam okulary z Firmoo.com i jak zwykle mnie nie zawiedli. Realizacja zamówienia była szybka a dostarczenie ekspresowe. Oczywiście przesyłka była odpowiednio zabezpieczona także wiedziałam, że nie ma żadnych szans na to aby było coś z nimi nie tak. W paczce oprócz samych okularów znalazłam jak zawsze: mały śrubokręcik, zapasowe śrubki, etui i ściereczkę do czyszczenia. 


Dlaczego po raz kolejny zdecydowałam się na okulary od Firmoo? Przygodę z tą firmą zaczęłam dobre cztery lata temu więc mogę powiedzieć śmiało, że doskonale przetestowałam każdą parę od nich a mam ich już 4  w swojej kolekcji :) Każda nadal jest w super stanie, na szkłach nie pojawiły się żadne rysy - co jest dziwne bo czasem mi spadały albo je zostawiałam bez etui np. w torebce (wiem nie powinno się tak robić:) ale przetrwały. Nic szczególnego się z nimi nie działo, nawet napis firmy jest niezdarty. 

Moje okulary - CLIK


Tak więc polecam każdemu bo są to świetnie okulary w bardzo niskiej, wręcz śmiesznej cenie.  Jeśli ktoś ma obawy przed zakupem to zawsze może skorzystać z ich programu - Pierwsza para gratis! tzn. płacisz tylko za kuriera :) O tym programie możecie więcej poczytać tutaj:  clik

Jak dobrać okulary do kształtu twarzy? To proste - wgrywasz swoje zdjęcie, zaznaczasz na nim swoje źrenice i voila - możesz przymierzać dowolne okulary :)


Słyszeliście już o Firmoo? Jaki macie do nich stosunek? :)

Buziaki <3

12 komentarzy:

  1. ładne :)

    ___________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w tych okularach :) Ja niestety mam dużą wadę wzroku, dlatego soczewki to u mnie podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, i kolor spoko ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny model , też mam od nich okulary i uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne okularki, podoba mi się ich kolor no i pięknie w nich wyglądasz. Ten program z darmową pierwszą parą jest ok? bez żadnych haczyków?? proszę odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tych okularkach :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś wygrałam jakieś okulary tej marki - wybrałam przeciwsłoneczne dla chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo