My Followers ;-*

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Sporty look - adidas lite racer

Hello!

PL: Tak jak obiecałam - częściej tutaj będą pojawiać się stylizacje. Z racji tego, że zdjęcia były robione kilka dni temu, wtedy kiedy jeszcze było chłodno - założyłam poprzecierane jeansy oraz basicową bluzkę w paski. Całość ożywiły jaskrawe adidasy w modnym żółto-zielonym kolorze. Mam nadzieję, że ten look przypadnie Wam do gustu ;)
EN: Because of this, it was cool I decided on a sports outfit. I wore a striped shirt and frayed pants. The whole look is complemented sports shoes in neon color.
It was comfortable and warmth that is the way I like.




W blogosferze wiele mówi się o zagranicznych sklepach.. niektórzy mówią, że są to same "szmaty" i "chińskie badziewia" tymczasem są sklepy, które mimo niskich cen trzymają poziom. I tym przykładem jest np. sklep DressLink - zamówiłam w nim kilka rzeczy i sama byłam zaskoczona jakością wykonania! Pasiak, który mam na sobie kosztował niecałe 4 USD a jest wykonany lepiej niż niejedne bluzki z ogólnodostępnych sieciówek.  Do kolejnych rzeczy także nie mam zastrzeżeń i będziecie mogli je zobaczyć niedługo w następnych postach ;)


Have you heard about the store Dresslink? I ordered a few things and I am very happy! Fast shipping, great quality and all at a very low price. I have nothing to complain about! ;-) I would definitely recommend and soon you'll see another look, this time with a skirt.
Zapraszam na zdjęcia ;)







Moje ulubione buciki kupiłam ostatnio na promocji - Polecam wszystkim ten model! Buty po prostu same chodzą :D PS. Nadal można je kupić w zawrotnie niskiej cenie ;-)


Adidasy - YesSport
Bluzka - DressLink
Spodnie- Cropp
Torebka - SH
Okulary - Oasap

A Wy co sądzicie o zagranicznych sklepach? I jakie są Wasze ulubione? ;) 


Sporty chic

35 komentarzy:

  1. nice
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/engagement-ring.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o sklepy z ubraniami to wolę raczej zakupy stacjonarne :). Ale bluzka wygląda bardzo fajnie. Co do butów to ja jestem fanką air maxów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie poluję na jakąś promocję air maxów <3

      Usuń
  3. buty świetne! :) okulary też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  5. YOu look super sweet and lovely there:) I also like that pair of sneakers, nice choice! Besides, those snapshots are great!
    Have a fabulous time!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny sportowy look !!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jestes zadowolona z zakupow w Dresslink :-) ogolnie fajnie wygladasz :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jeszcze nie raz coś stamtąd zamówię ;-) dzieki! ;*

      Usuń
  8. cool sneakers
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zwyklak:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw:) bardzo zgrabnie wyglądasz w tych jeansach!:*
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te Adasie ale w wersji różowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam już różowe adidaski więc teraz postawiłam na inny kolor ;)

      Usuń
  12. Fajne połączenie! Z powodzeniem sprawdzi się na co dzień :-) Świetny kolor butków :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przeykombinowałaś, a to najważniejsze :)

    bucisze świetne- super kolory mają :) :)

    Jeśli chodzi o firmy zagraiczne... ja mam kilka rzeczy z kolei od Sheinside i Romwe i super są! uwielbiam ich asortymentm bo jest mega urozmaicony, a rzeczy na żywo wcale nie wyglądają jak szmaty- ja akurat z każdej jestem zadowolona :)

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twój komentarz <3 i oczywiście dziękuję za komplement ;**
      Mi się tylko raz zdarzyło, że rzec zamówiona w chińskim sklepie odbiegała od zdjęcia.. z wszystkich innych jestem zadowolona ;)

      buziaki ;**

      Usuń
  14. Love your look, it's so fresh and clean! Kisses!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te adidasy są genialne :)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja - bardzo podobają nam się takie sportowe looki, gdzie wystarczy zmienić tylko obuwie i śmiało możemy iść na kolację z ukochanym;) a buciki są na prawdę świetne i chyba sprawię sobie takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) Wydajesz się bardzo sympatyczna :) Zapraszam w wolnej chwili do siebie http://cherryskyblogg.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzeczka!

    obserwuję!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Buciki świetne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so great!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Like this cool casual look with the Adidas trainers on you!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo