My Followers ;-*

niedziela, 9 sierpnia 2015

Happiness boutique

Hello!

Pogoda jest iście afrykańska  - dobrze, że chociaż w pracy mam klimatyzowane biuro bo inaczej nie dałoby  się wytrzymać.. no chyba, że zażywając morskich kąpieli...mmm! coś pięknego ;-) a wracając do rzeczywistości to chcę Was zaprosić na nowy post. 

Kilka dni temu otrzymałam prezent od Happiness Boutique - za co bardzo dziękuję <3 ! Jeśli do tej pory nie słyszeliście o tym butiku to koniecznie musicie zajrzeć do niego - Clik. Asortyment tego niemieckiego sklepu wypełnia śliczna biżuteria a także odzież i dodatki. Jeśli niedługo wybieracie się na wesele lub na jakąś inną uroczystość to na pewno znajdziecie tutaj idealną biżuterię ;) 
 
Mój Przepiękny naszyjnik z pewnością będzie zdobić mój dekolt nie raz i nie dwa ;) 




Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię jak rzeczy, które dostaję lub kupuję przychodzę pięknie zapakowane.   I tak też było tym razem, dlatego już na samym początku Happines Boutique skradł moje serduszko. Poza tym, prowadzą go dziewczyny z pasją, dla których nie liczy się tylko zysk ale także i poczucie wewnętrznego spokoju i szczęścia - szczęścia którym dzielą się z przypadkowymi ludźmi ;) a więc, tak jak dziewczyny mówię Wam "Spread Happines!"


Duże naszyjniki ożywią każdą, nawet najbardziej prostą stylizację - a więc warto mieć takie w swojej kolekcji. Ja swój zestawiłam z bluzeczką w modnym w tym sezonie kolorem żółtym lub jak kto woli kanarkowym. Do tego lekka neoprenowa spódniczka w kwiaty, koturny i mini torebka. 




Pomimo tego, że najczęściej można mnie spotkać z dużymi torebkami to tak ta jest super! Spokojnie mieści się w niej mój telefon, klucze i karta kredytowa - ostatnio idealnie sprawdziła się podczas zakupowych szaleństw. Swoją zamówiłam TUTAJ - clik.  Kosztowała grosze a jest świetnie wykonana, żadne nitki nie odstają i śmiało mogę powiedzieć, że dałabym za nią o wiele więcej ;-) 

Na zdjęcie załapała się nawet moja "mała" Fiona ;-)







Necklace - Happines Boutique
Shirt - H&M
Skirt - House
Shoes - Bugo.pl
Bag - Dresslink

Co sądzicie o dużych naszyjnikach i małych torebkach? ;)

Buziaki <3

49 komentarzy:

  1. Cudowny naszyjnik. Wydaje się troszkę masywny, ale wygląd pięknie szczególnie w tej stylizacji :)
    Obserwuję :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny naszyjnik i bardzo pozytywne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym sklepie

    ________________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the necklace and the dog! :) I have one from them also! Kisses!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny naszyjnik <3 Swietny look!!

    OdpowiedzUsuń
  6. That necklace is absolutely gorgeous! You look so beautiful.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej zauroczył liścik, jaki znalazłam w przesyłce :)
    Piękną masz spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Super <3. Bardzo spodobały mi się buty :). A i tak podoba mi się Twój uśmiech, jesteś naprawdę piękna i jak tak na Ciebie patrzę od razu poprawia mi się humor ;p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, aż mi się miło na sercu zrobiło <3 dziękuję za taki śliczny i pocieszający komentarz <3 <3 <3

      Usuń
  9. fakt, pogoda jest cudna! świetnie wyglądasz, pasuje ci ta spódniczka i buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik rewelacja :) a i torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje, takie naszyjniki ożywiają duuużo stylizacji :) dobrze takie mieć ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna spódniczka :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też ostatnio dostałam od nich naszyjnik:) ten twój jest cudowny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny naszyjnik, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczne wloski! możesz powiedzieć co uzywasz do nich? jakich odzywek, masek???
    naszyjnik jest piękny ale trochę za drogi jak na moją kieszeń ;) buciki świetne i tanie i chyba sobie je sprawię ;) tylko powiedz, czy są wygodne?
    pozdrawiam Baśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są bardzo wygodne ;) można w nich chodzić przez długi czas i nic się nie czuje ;) co do naszyjnika to jest warty swojej ceny ;) a co do moich włosów to dziękuję ale nie są jeszcze takie jakbym chciała żeby były :P niedługo z resztą pojawi się post o włosach to wpadnij wtedy ;)

      Usuń
  16. This is such a beautiful necklace!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your blog :) Happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny naszyjnik i ogólnie świetnie wyglądasz ;) mam taką samą bluzkę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your hairstyle and amazing look
    pet is wow)))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna stylizacja, podziwiam że chce Ci sie w taki upał "pracować" :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i spódniczki :-) Śliczna torebka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez bardzo lubie jak zakupy wysłane sa ładnie zapakowane:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny strój :) i naszyjnik ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjnik jest piękny :3
    U innych zawsze mi się podobają, ale jakimś cudem ja wyglądam w takich jak choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful necklace, I like! I'm your new follower # 878 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow... you are so beauiful my dear! I want meet you...Do you want me to meet? Bye,
    Njura.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki cudny piesek:) Świetna spódniczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna biżuteria. :)
    Torebka również mi się bardzo podoba. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Look acessórios maravilhoso amei
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=eNNlFtDc1-o
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  30. Asiu Pięknie wyglądasz;) naszyjnik przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Ty sliczna ;) <3 naszyjnik i butki sa mega :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo