My Followers ;-*

sobota, 22 sierpnia 2015

Dobra jakość za grosze.

Hello ;)


Tak jak pisałam ostatnio, chcę Wam pokazać kolejną rzecz od Dresslink. Jest to czarna spódniczka w siateczkowe paski z dodatkową organzą pod spodem - dzięki niej nie musimy się obawiać o jakiekolwiek prześwitywanie. Czarne spódniczki wpisują się w klasyczne trendy więc z pewnością będę się starała zachować tę spódniczkę jak najdłużej, na pewno pomoże mi fakt, iż jest to kolejna rzecz na prawdę dobrej jakości.
Jako, że nie chciałam aby owy look był nudny to do stonowanych kolorów dodałam mini różową torebkę z poprzedniego postu - clik, która choć troszeczkę ożywia całość:









Bluzka - reserved
Spódniczka - http://bit.ly/1MFp8F8
Buty - BikBok

Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)
Jak spędzacie ostatnie dni wakacji?

Miłego dnia!
xoxo


37 komentarzy:

  1. Spódniczka śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka fajna, ale to buty mnie tu urzekly!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak buciki sa świetne ale niestety jak dla mnie już są za wysokie i myślę nad ich sprzedażą ;)

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wygladasz ;) I genialna spodniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna jest ta spódniczka, ładnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, wybrałaś swietne rzeczy :) również wspołpracuje z dresslinkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement ;) jestem ciekawa Twoich rzeczy z tego sklepu ;) :*

      Usuń
  7. Fajna spódniczka, też mam w szafie pełno czarnych idealnie się sprawdzają przy wielu okazjach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Każda z nas powinna mieć chociaz jedną w szafie ;)

      Usuń
  8. Lovely look!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka! Uwielbiam zestawy b&w :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczysz <3 piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna ta spódniczka, świetna stylizacja, bardzo kobieca, tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka jest bombowa!!! Odlot!
    Ale śliczna jesteś,szok:)

    u mnie ,,jak sprawić aby włosy były piękniejsze'' http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sukienka a spódniczka z białą bokserka ;) dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz, szczególnie spódniczka cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebka i spódniczka, ja wczoraj dostałam swoją paczkę, i rzeczy są na mnie troszkę za małe, ale to tylko moja wina bo powinnam wziąć większe rozmiary, muszę o tym pamiętać następnym razem. Wyglądasz ślicznie!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to samo sobie pomyslalam potem haha ze moglabym isc z mama do sklepu jaklo dzieciak i co? bezsensu totalnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a cute bag for the sweet look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna spódniczka, uwielbiam rozkloszowany krój!

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódniczka, wszystko raziem pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo