My Followers ;-*

niedziela, 5 lipca 2015

Manufaktura Much - elegancka muszka w sportowym wydaniu

Hello!

Na pewno niektórzy z Was zdążyli zauważyć, że już dawno nie było postu z moją stylizacją. Ostatnimi czasy zamieszczałam w większości tylko recenzje kosmetyków ale do zdjęć outfitów wracam i to właśnie tej chwili! - oczywiście recenzje również będę dodawać ;)

Komu podobają się mężczyźni w muchach? Mam nadzieję, że nie tylko mi ;) Z racji tego, że jestem sroczką taką co lubi błyskotki i inne akcesoria i czuję się po prostu goła jeśli nie założę żadnego dodatku - postanowiłam, że mucha z męskiej szafy będzie idealnym dodatkiem do moich kobiecych stylizacji. Zdecydowałam się na klasykę czyli czarną ręcznie wykonaną muszkę, którą możecie znaleźć w Manufakturze Much.


MANUFAKTURA MUCH to rodzinna historia, która zaczęła się już w latach 80 ubiegłego wieku za sprawą dziadka Kazimierza, którym można powiedzieć, że zainspirował się zarówno syn jak i wnuk. I teraz jest ojciec i syn i muchy. Wszystkie muszki są wykonywane ręcznie z niezwykłą starannością i uwagą o każdy detal - do wyboru są przeróżne materiały i wzory. A więc każdy znajdzie coś dla siebie. Na stronie znajdziemy linię zarówno dla mężczyzn jak i kobiet ale także i dla  maluszków - Mucha dla Malucha. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że mali chłopcy w muszkach wyglądają na prawdę uroczo! <3

Przesyłka była na prawdę ekspresowa a oprócz muszki otrzymujemy spersonalizowaną kartka - uwielbiam to! Jednak kiedy muszka do mnie przyszła pogoda nie była zbytnio ładna i w mojej głowie nakreślał się pomysł eleganckiej kobiety w garniturze z dodatkiem muchy. Pomysł był i jest świetny jednak nie na taką pogodę jaką mamy obecnie za oknem a więc powyżej 35stopni! Ale zaraz.., kto powiedział, że mucha pasuje tylko i wyłącznie do eleganckich zestawów?  

Poniżej przedstawiam sportowy look z dodatkiem prześlicznej muchy:

 








T-shirt - Sinsay
Spodenki - New Yorker
Sandałki - River Island
Pierścionek - Apart
Bransoletka - Reserved
Okulary - Sinsay

Mam nadzieję, że mój dzisiejszy look się Wam spodobał. Z pewnością muszka urozmaici każdą stylizację i na pewno jeszcze nie raz pojawi się na blogu. Może teraz w nieco bardziej eleganckim wydaniu. A jeśli ktoś nie ma pomysłu na prezent to taka muszka sprawdzi się doskonale! Ja osobiście polecam <3

PS. Z racji tego, że mój mężczyzna również lubi muchy, to może i on zadebiutuje na blogu.. co Wy na to? ;-) Wstępnie spodobał mu się ten pomysł, oby tylko później muszki nie latały mu koło noska hihi ;-)


Elegancka mucha w sportowym wydaniu

32 komentarze:

  1. Ślicznie Asiu wyglądasz, cieszę się, że powróciłaś do stylizacji! Oby tak dalej ;)
    a muszkę to chyba będę pożyczała od Ciebie!
    Buziaki,
    Kasia
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna mucha:) piękny zestaw:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda :) mucha u kobiety- myślałam, że tylko w wydaniu garsonowym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o super, że wreszcie post ze stylizacją! :) pięnie wyglądasz, naprawdę fajnie wygląda ta muszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nawet nie pomyślałabym, że muszka może być takim fajnym dodatkiem :) dodaje elegancji i pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śWIETNA MUCHA ! ALE NAJBARDZIEJ URZEKŁY MNIE SPODENKI :) MEGA :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it and love your sandals also! Kisses, stay intouch!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  8. OH I love these, the bow looks adorable. Cute.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz,ciekawe te spodenki. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, a mucha piękna. Oczywiście jestem za debiutem twojego mężczyzny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najważniejsze że Ci sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, klasyczna mucha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu się jaram Asieńka!! wow ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super mucha :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zastępuje naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. great post :) love your blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na muchę w damskiej stylizacji :) Lubię też bardzo krawaty, do koszuli zamiast naszyjnika jak znalazł!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. So pretty dear! I love the look!!!
    Have a nice weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks so much for your sweet words, they made my day!
    This bow is so cute!

    Have a great week,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja, mucha i Ty bardzo, ale to bardzo mi się podobacie! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello,

    Amazing look ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo