My Followers ;-*

środa, 24 czerwca 2015

Woda różana - Pose Nalley

Hello!

Pozwól, że na sam początek zadam Ci pytanie: Czy w codziennej pielęgnacji używasz wody różanej?  Jeśli Twoja odpowiedź jest negatywna to tym bardziej zachęcam Cię do przeczytania poniższego króciutkiego tekstu - dlaczego? Musisz przekonać się o tym sama ;)


Czym jest woda różana?
Prawdziwą naturalną wodę różaną uzyskuje się dzięki destylacji wodnej olejku eterycznego z płatków róż. Podczas tego procesu płatki kwiatów wydzielają tłuszcze, związki cukrowe, flawonoidy (działają przeciwutleniająco), taninę (działają bakteriobójczo), witaminy - zwłaszcza witaminę C oraz sole mineralne. A wiecie co jest najlepsze [?], że jest to produkt uboczny ;)

Zalety i właściwości:
Jak na produkt uboczny, który możemy dostać w tak niskiej cenie ma szalenie wiele zastosowań. Możemy wykorzystywać wodę różaną zarówno w kosmetyce jak i w kuchni. Chociaż u nas Europie jest to jeszcze mało spotykane - natomiast krajach wschodnich, jest to na porządku dziennym.
       ~~a może Ty już próbowałaś wody różanej w swojej kuchni?

Jeśli chodzi o kosmetykę to woda różana doskonale zastępuje tonik tym bardziej, iż jest to naturalny, łagodny produkt nie zawierający żadnych konserwantów a więc sprawdzi się nawet na skórze delikatnej i wrażliwej a także na mocno dojrzałej ponieważ świetnie poprawia ukrwienie i strukturę skóry; jako woda termalna - idealna do szybkiego odświeżenia buzi oraz całego ciała. Sprawdzi się także jako dodatek do różnego rodzaju maseczek i płukanek. Na prawdę sposób wykorzystywania jest multum. 

Po króciutkim wprowadzeniu zapraszam na recenzję wody różanej od Rose Shop


Od producenta:
Naturalna woda różana uzyskana przez destylację ręcznie zbieranych płatków najcenniejszej odmiany róży damasceńskiej, Rosa Damascena Mill, kwitnącej w maju w Dolinie Róż w Bułgarii.
Ten w 100 % naturalny produkt z olejku różanego posiada niepowtarzalny, ciepły, kwiatowo - owocowy zapach i aromat róży oraz bezcenne właściwości kosmetyczno - terapeutyczne.
Działanie: Woda różana: łagodzi podrażnienia, tonizuje, działa ściągająco, kojąco i uspokajająco, regeneruje naskórek, zapewnia skórze prawidłowe pH, stymuluje naturalne procesy odnowy komórkowej, zapobiega starzeniu się skóry i powstawaniu zmarszczek,utrzymuje prawidłowy stopień nawilżenia naskórka, odświeża i nadaje piękny zapach skórze.
 źródło: http://www.roseshop.pl/

Opakowanie:
Kosmetyk otrzymujemy w  małej poręcznej buteleczce z atomizerem. Pomimo tego, że najczęściej spotykałam je w szklanych butelkach ta jest plastikowa i powiem Wam szczerze, że ta forma lepiej mi odpowiada ale o tym za chwilę. Szata graficzna jest bardzo ładna i utrzymana w różowych barwach. Podoba mi się, że na wewnętrznej stronie etykiety są róże - dzięki temu powstaje złudzenie, że woda jest lekko zabarwiona i jakoś tak od razu milej się patrzy.


Moje wykorzystywanie wody różanej:
Najczęściej używam jej jako tonik i wodę termalną w upalne dni - dlatego właśnie w tym przypadku jestem zadowolona z plastikowej butelki. Dlaczego? Bo zarówno jej gabaryty, w tym waga są bardzo małe a więc bez problemu mogę wpakować ją do torebki bez żadnej obawy, że mi się zbije, wyleje czy sprawi, że torba będzie ważyć nie wiadomo ile ;)

Działanie:
Codziennie rano i wieczorem nawilżałam wodą różaną wacik i w ten sposób przemywałam sobie twarz i szyję a czasami nawet dekolt. Związku z tym, że jest to kosmetyk bardzo łagodny nie zaszkodził on moim wrażliwym oczom ani delikatnej, naczynkowej cerze nawet jeśli spryskiwałam nim twarz bezpośrednio. Wręcz przeciwnie. Przynosi ukojenie, zwłaszcza po zażywaniu kąpieli słonecznych, które miały miejsce jakiś czas temu (patrząc na pogodę to na kolejne kąpiele słoneczne w najbliższym czasie się nie zanosi..). Odświeża i oczyszcza skórę a tym samym przygotowuje ją na dalsze etapy pielęgnacyjne no i oczywiście pięknie pachnie!
Po miesiącu (bo na tyle mi 100ml wystarczyło) stwierdzam, że używanie tego kosmetyku to czysta przyjemność. Skóra jest w lepszym stanie niż podczas używania toniku, zwłaszcza tego z zawartością alkoholu. Koloryt stał się bardziej ujednolicony a w połączeniu ze świetnym kremem cera stała się widocznie nawilżona i pełna blasku. Choć na pewno na taki efekt miał także wpływ mój detoks od jakiegokolwiek nawet najbardziej delikatnego makijażu.

Końcówkę produktu, która mi została zamierzam użyć na włosy - próbowałyście może tego? Jakie były efekty?

Podsumowując moje wypociny, jest to produkt godny uwagi, który powinien znaleźć się na każdej łazienkowej półce. POLECAM zwłaszcza, że jest to bardzo tani kosmetyk. W Rose Shop jest dostępny już za 8,90zł !

Miłego wieczoru <3


25 komentarzy:

  1. wodę różaną warto wypróbować, sama się o tym przekonałam :) akurat ta buteleczka czeka jeszcze w zapasach, bo ciągle zużywam butelkę, którą kupiłam wcześniej :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post and after a long break I am officially back and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam wody różanej.
    Po Twojej recenzji chyba jednak się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam, ale wydaje się warta wypróbowania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie kupiłam sobie wodę różana i jestem zadowolona :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam. Ale muszę przyznać, że zachęca juz samym opakowaniem ; ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wodę różaną, to mój ulubiony hydrolat, tej marki akurat nie miałam. używam jej zamiast toniku

    OdpowiedzUsuń
  8. Woda różana jest świetna! Szkoda tylko, że nie jest bardzo popularna..

    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, to ja lecę kupić wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Napisałaś świetny mini artykuł za co bardzo Ci dziękuję bo wcześniej nie miałam pojęcia czym jest w zasadzie to jakie ma właściwości woda różana. Namówiłaś mnie ;)
    PS. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woda różana od dawna mnie kusi, może w końcu się na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie jestem z tych, które dotąd nie miały (nie znają) wody różanej, po lekturze czuję się skuszona, trzeba nadrabiać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdę mówiąc nigdy nie używałam wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze mam na stanie wodę różaną;) z tej firmy jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. so nice :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam z małymi przerwami wody termalnej. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam wody różanej, ale jeśli miałabym się kiedyś skusić, to zapewne w roli wody termalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chcę to! moja mama mi wlewała do kąpieli wodę różana, jak byłam niemowlęciem XD

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wygląda ten produkt ;) aż chyba go kupię! xD

    OdpowiedzUsuń
  20. moja siostyra ma bzika na punkcie wody rozanej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ te kosmetyki różane pięknie wyglądają <3 Sama mam wodę różaną ale innej firmy i nie wygląda tak cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie próbowałam ale sporo o niej słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba się skuszę :) tym bardziej, że lubię różany zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo