My Followers ;-*

niedziela, 28 czerwca 2015

EuroFashion - lakieromania

Hello ;)

Dzisiaj na tapetę weźmiemy lakiery EURO FASHION, które były jednym z prezentów od sponsorów na spotkaniu blogerskim. Każda uczestnika otrzymała od firmy właśnie taki kolorowy zestaw lakierów do paznokci. Seria nazywa się Electro Candy - kusząca nazwa ale ja i tak początkowo stwierdziłam, że to nie moje kolory no bo są takie bardzo widoczne tzn neonowe, pstrokate i w ogóle nie dla mnie. Poleżały jakiś czas na półce i stwierdziłam, że przyjrzę im się bliżej i wiecie co? Dopiero wtedy zobaczyłam, że one się tak pięknie mienią pod słońce! Zaryzykowałam i swoje szpony pomalowałam na dwa kolory - niech będzie, że fioletowy i niebieski, chociaż w zależności od światła zmieniają swoją barwę... czasami fiolet zmienia się w amarant a niebieski.. pozostaje niezmienny.


 Jeśli jesteście ciekawe jak lakiery prezentują się na paznokciach to zapraszam do dalszej części postu ;)



Ostatnimi czasy nauczyłam się nakładać przed pomalowaniem paznokci bazę. Nie wiem dlaczego wcześniej tego nie robiłam.. przecież to tak ułatwia życie! No bo nie trzeba się później męczyć ze zmywaniem i problem zabarwionej płytki również znika. No i oczywiście lakier się lepiej trzyma.  

Czy wy też używacie bazy do paznokci?

Póki co moją ulubioną bazą zostaje baza z Indigo, która dodatkowo maluje paznokcie na delikatny pudrowy kolorek, ale jak malowałam się lakierami EuroFashion to korzystałam z ich bazy. Baza ta nazywa się Stuck on You, Base Coat i jest przezroczysta. Ewidentnym jej plusem jest to, że bardzo szybko zasycha i praktycznie od razu możemy zabrać się za malowanie płytki.



Co do samych lakierów to niestety ale nie wystarczy ani jedna ani nawet dwie warstwy lakieru na idealne pokrycie płytki. Ja nałożyłam trzy ale następnym razem nałożę chyba ze 4, bo gdzieniegdzie prześwitują  moje koszmarne białe plamki na paznokciach.. Konsystencja lakieru jest rzadka ale mimo tego nie wylewa się poza paznokcie co mnie pozytywnie zdziwiło bo myślałam, że przy takiej konsystencji będę miała także pomalowane skórki, z którymi później zapewne musiałabym się męczyć nie wiadomo ile a tu proszę.. duży plus ;) Szybkość zasychania lakieru jest całkiem przyzwoita a na trwałość również nie narzekam  - po użyciu bazy pazurki w nienaruszonym stanie przetrwają ok 5dni.

Poniżej macie nazwy lakierów, których użyłam:

Jeśli lubicie metaliczny efekt na pazurkach to jestem pewna, że owe lakiery przypadną Wam do gustu. A może już miałyście okazję je wypróbować??

Miłej niedzieli życzę <3


21 komentarzy:

  1. Cudowne kolory, idealne na wakacyjne wojaże! A ja zamiast bazy, nakładam po malowaniu lakier bezbarwny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuj z tą bazą pod lakier ;) myslę,że będziesz zdziwiona :) ja lakierów nie używałam :) są u mnie do wygrania na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow, how pretty! Love how bright those colours are.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki mają fajne, ale dla mnie są jakoś mało trwałe.
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory lakierów - idealne na lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie pomyślałam o używaniu bazy pod lakier... muszę spróbować :) może lakier będzie się trzymał dłużej niż 1 dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tych kolorów jeszcze nie używałam :p masz bardzo długie paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż ciarki mnie przeszły na widok paznokci, baardzo długie. ładne kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki! ale lepiej powiedz jak Ty to robisz, że masz aż takie długie paznokcie ;) na prawdę jestem ciekawa czy używasz jakiegoś utwardzacza, odżywki czy może czegoś innego ;)

    pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory! <3
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory fajne ale nie wiem czy by mnie nie wkurzało tyle warstw ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne kolorki lakierów

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory, jednak my nie za bardzo lubimy metaliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo