My Followers ;-*

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Catrice All Matt plus - 015 Vanilla Beige

Witajcie! ;)

Dzisiaj bez zbędnych ceregieli od razu zapraszam na recenzję podkładu od Catrice z serii All Matt plus - wcześniej byłam jego bardzo ciekawa a akurat dzięki spotkaniu z Lubelskimi Blogerkami wpadł on w moje rączki, także testy zaczęłam od razu czyli pod koniec marca. 


Od producenta:
Nielubiany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona.
Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd.

....Brzmi kusząco, prawda?  Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam do dalszej części tekstu ;)


Zacznę od opakowania: 
Fluid znajduje się w szklanej matowej buteleczce z pompką. Wygląda na prawdę elegancko! Więc dumnie może stać na półce w łazience bądź na toaletce. Do torebkowej kosmetyczki raczej bym go nie pakowała bo zajmie za dużo miejsca no a zresztą jak na taki kosmetyk to troszkę waży a nie wiem czy Wy też tak macie ale moje torebki zawsze są taaakie ciężkie - a przecież tam takiego nic nie ma - same najpotrzebniejsze rzeczy ;-) Zapomniałabym dodać iż na buteleczce znajdują się także najważniejsze informacje i skład - standard. 

Zapach:
Jak kiedyś nie podobały mi się zapachowe podkłady bo uważałam, że dodatkowe składniki w składzie produktu tylko zapychają niepotrzebnie skórę to tak teraz nie mam nic przeciwko. Zwłaszcza jeśli coś na prawdę ładnie pachnie. W tym przypadku może być, choć nie zaprzeczam  - zapach mógłby być o wiele lepszy ale ogólnie nie jest źle.


Działanie:
Podkład bardzo szybko zastyga więc aby nie powstały smugi trzeba go na prawdę szybko rozprowadzić na twarzy. Na szczęście pomaga mi w tym pędzle Hakuro H50s, który jest już ze mną kilka ładnych lat i nadal wszystko z nim jest okej ;) Tak jak obiecał producent - efekt matu jest świetny i faktycznie tak samo jak makijaż jest długotrwały. Spokojnie wytrzymuje od rana do wieczora bez większych poprawek za dnia. Poza tym krycie też ma dobre i kolorystycznie też był dla mnie super, jak nigdy trafiłam na swój odcień. 
Plusów jak widać ma sporo ale co z minusami? Na pewno nie jest to mój KWC. Dlaczego? Niestety podkreśla suche skórki i czasami wysuszał mi skórę, zwłaszcza pod oczami - co wyglądało na prawdę niefajnie. Pomimo, że w buteleczce jest jeszcze połowa produktu to po około 1,5mc zakończyłam z nim przygodę i już chyba do niego nie wrócę.. ale na pewno jeszcze skuszę się na podkład z Catrice. 


A Wy lubicie tą firmę? Miałyście z niej podkłady? 

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru <3





15 komentarzy:

  1. z Catrice mam tylko cienie do brwi

    ____________________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkłady mają to do siebie, że potrafią wysuszać cerę pod oczami, a nawet podkreślać zmarszczki niestety. A kosmetyku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pierwszy podkład, który mi tak wysuszył skórę z innymi nie miałam problemu.

      Usuń
  3. This looks really wonderful! Everything I have heard about this brand is great.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stosuje dopiero teraz, jak już odrobinę się opaliłam :) wysuszenie u mnie nie wystąpiło, ale mieszam z innym podkładem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;) i jak się u Ciebie sprawuje? jesteś zadowolona? W ogóle to jaki odcień Tobie się trafił i z czym go mieszasz? ;)

      Usuń
    2. Z Catrice mam ten sam odcień podkładu co Twój. Obecnie mieszam z podkładem Ideal Face Ingrid albo z tym Biedronkowym matującym z BeBeauty. Tyle, że ja ma cerę mieszaną, może dlatego u mnie wysuszenie nie występuje...

      Usuń
  5. Dla mnie jest teraz za jasny, ale ogólnie to też wysuszał mi delikatnie skórę, chociaż jak zaczęłam olejować twarz to problem zniknął, może i Ty spróbuj? Masz śliczne paznokcie, fajny pomysł z tym ombre! ;)

    pozdrawiam An.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam komsetykow ;p ale super masz pazurki xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten podkład :-) Zawsze używałam tylko wysokopółkowych podkładów, ale odkąd pokochała ( czyli jakiś rok temu ) krem Magic z Lirene to zmieniłam zdanie na temat tańszych podkładów :-) Mam z Catrice zestaw do brwi i ostatnio odkryłam kamuflaż - obie rzeczy są genialne!
    Teraz w Naturze jest -40 % na kolorówkę więc może się skuszę, bo muszę jeszcze uzupełnić zapasy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszalam dużo dobrego o tym kamuflarzu - muszę go wypróbować zwłaszcza, że jest na niego promocja w naturze ;D

      Usuń
  8. za to wysuszanie bardzo odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku dziękuję naprawdę pomaga a ja i makijaż nie idziemy w parze (jeśli wiesz o co mi chodzi ;) )
    bubblefucxx.blogspot.com
    zapraszam też do wspólnej obserwacji
    UniCorn xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wiem o co chodzi ;) dzięki za odwiedziny <3

      Usuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo