My Followers ;-*

czwartek, 26 marca 2015

Dzisiaj o upominkach ze spotkania blogerek

Hej ;) 

Niedługo święta więc pewnie każda z Was próbuje doprowadzić mieszkanie do ładu i składu.  Ja jak nigdy zaczęłam sprzątać już jakiś czas temu - zawsze robiłam to na ostatnią chwilę (leniuszek ;).. Udało mi się zwolnić trochę miejsca w szafie dzieląc się całkiem fajnymi ubraniami z potrzebującymi. Poza tym jak nigdy udało mi się uzyskać całą wolną szafkę, w której zalegały stare notatki, kserówki i książki ze studiów i inne takie szparagały. Tyle się tego nazbierało, że teraz spokojnie będę mogła władować tam nowe ubrania lub perełki z ciucha (zakupoholiczka;). Zastanawiacie się pewnie, czemu Wam o tym piszę? a więc chcę Was uprzedzić... Zanim wyrzucicie "wszystkie niepotrzebne duperele" sprawdźcie dwa albo trzy razy co wyrzucacie i czy się dana rzecz jeszcze nie przyda. Ja na prawdę byłam dumna, że tak wcześnie i w miarę szybko wysprzątałam calusieńki pokój.. Oczywiście wczoraj okazało się, że wyrzuciłam pewien drogi kabelek.. a akurat był mi potrzebny na gwałt.. i co? Nie dość, że koniec miesiąca to mój portfel został znowu niepotrzebnie obciążony.. ja to zawsze mam pod górę.

.............

A teraz o czymś miłym ;) Jak wiecie w sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które odbyło się w Chełmie. Relację ze spotkania znajdziecie post wcześniej <KLIK>. Teraz przyszła pora na pokazanie upominków od sponsorów:




  IMPA, PUMICE
- nie mogę się doczekać przetestowania peelingu ;)

  








 IMPERIUM ZAPACHÓW - jeszcze tego samego dnia, odpaliłam świeczuszkę - zapach Tea Time - cudny!

ROSE SHOP,      OTIEN




THE SECRET SOAP STORE,                        SŁODKA MYDLARNIA







eKOBIECA,                    JOKO


Jeszcze raz dziękuję sponsorom za upominki i Klaudii za zaproszenie ;-) Po przetestowaniu produktów na pewno ukażą się recenzję ;) 

Znacie te firmy i polecacie? co Wam wpadło w oko? ;)




Miłego dnia!
xoxo

26 komentarzy:

  1. nie moge sie napatrze cna te lakiery indigo ;) Sa piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe upominki ;) lakiery indygo mają wspaniałe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. These products look absolutely fantastic! I love Essence products so I am sure you will love that one.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. you got such cool nailcolors
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mój zapach też już w użyciu :) będę też testować lakiery z Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełko Carex u mnie zawsze jest pod ręką:) Nie wiedziałam tylko, że jest w wersji zielonej! Zwykle używam różowego dla dzieci i niebieskiego:) Poza tym świetne zdobycze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój carex jeszcze trochę poczeka, akurat kupiłam inne mydełko i chcę je zuzyć do końca ;)

      Usuń
  7. Jak na złość z tym kablem :/ Mnie ten miesiąc pod każdym względem dał się we znaki.
    A odnośnie upominków, to wszystko prezentuje się świetnie :) Lakier Indigo mam na paznokciach w tej chwili ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby kolejne miesiące były dla nas lepsze <3

      Usuń
  8. Ja raczej kabelków i innych takich sprzętów nie wyrzucam. Zazwyczaj wywalam papiery albo zużyte ubrania (takie, które nawet do noszenia podczas sprzątania już się nie nadają).
    Co do kosmetyków to bardzo fajne rzeczy. Niektóre widzę pierwszy razw życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast wyrzucić stary kabelek usb wyrzuciłam ten od dysku zewnętrznego.. ;p zupełnie coś mi się pomyliło ;p

      Usuń
  9. bardzo fajne upominki,miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory lakierów są wspaniałe :) pozazdroscic takich prezentow ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również w oko wpadły te pastelowe kolory lakierów , nie znam tej firmy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jej nie znałam ;) jutro będę testować te wspaniałości z Indygo ;)

      Usuń
  12. Sporo produktów, a lakiery mi wpadły w oko z Indigo ! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości, życzę Ci miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, sporo tego :) z tego co wiem produkty firmy onyx są bardzo dobre, szczególnie dla kobiet chodzących na solarium :)
    Ładne kolory lakierów do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  15. super te upominki, ciekawa jestem kremu do twarzy z the secret soap store :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama też jestem ciekawa ;) poki co czeka w kolejce ;)

      Usuń
  16. Zobacz sobie daty waznosci kosmetyków z Virtual (Joko), bo oni zazwyczaj dają przeterminowane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ;o jak będę w domu to sprawdzę ;p

      Usuń
  17. o wybrałaś TeaTime :) sama sie zastanawiałam czy nie brać tego zapachu to była jedna z moich 3 ulubionych pozycji zapachowych :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakierów Color Club najbardziej zazdroszczęęę ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo