My Followers ;-*

niedziela, 22 marca 2015

Chełmskie spotkanie blogerek

Cześć ;) 

Dzięki zaproszeniu Klaudii miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które odbyło się wczoraj w przyjemnej kawiarni L.A Cafe w Chełmie. Na miejsce dotarłam dzięki Karolinie, która zabrała mnie, Milenę i Gosię spod zamku. Karolina to urodzony kierowca, żebyście wiedziały jakie ona ma pojęcie o motoryzacji <szacuneczek>! ;) 


 Na miejsce dotarłyśmy punktualnie i zaraz zaczęła się prezentacja firmy Imperium Zapachów. Chyba wszystkie byłyśmy zachwycone tym co było na stolikach. Tyle pachnących cudeniek! A ja pomimo że się tyle napatrzyłam i nawąchałam tego wszystkiego to i tak zapragnęłam mieć większość z nich w domu. (Powoli wpadam w świeczkoholizm..) Całe szczęście, że od Wioli - właścicielki  dostałyśmy między innymi rabat -20% no to trochę zaszaleję podczas wizyty w sklepie - zwłaszcza, że poznałam nowe tzn. nieznajome mi do tej pory zapachy, które przypadły mi do gustu...mniam ;) 




Grey... świetny kuszący zapach ;) Btw. kto czytał a kto oglądał? ;)





Później przyszedł czas na plotki, ploteczki, plotunie. W międzyczasie zajadałyśmy się pysznymi ciastami popijając a to kawą a to lemoniadą, którą także polecamy ;) 

 Ciasto banonowe <3





Na prawdę nie ma to jak sobotnie popołudnie spędzone w miłym gronie! Cieszę się, że zobaczyłam znajome buźki jak i z tego, że poznałam nowe sympatyczne dziewczyny. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się zobaczymy. Na pewno te spotkanie na długo zostanie mi w pamięci zwłaszcza, że spotkanie miało charakter charytatywny - każda z nas przyniosła karmę zarówno dla psiaków jak i kotków ze schroniska ;) Pamiętajcie, że dobra karma wraca, więc zawsze warto pomagać!


Jeszcze raz dziękuję organizatorkom: Klaudii i Marcie za to co dla nas przygotowałyśie. Spisałyście się na medal! <3 Dziękuję także firmom, które zdecydowały się umilić nam spotkanie podarunkami, ale o tym będzie osobny post ;)

Życzę miłego wieczorku!
xoxo


18 komentarzy:

  1. lubię takie spotkania :)

    ____________________________
    street elegance look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo musialo byc zapaszyscie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być świetnie :) Takie spotkania to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mi to na genialne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale było u Was pachnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! w tym tygodniu wybieram się po upatrzone zapachy ;)

      Usuń
  6. Super, takie spotkania są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sprawa :) sama chcialabym, kiedys isc na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że jednak dołączyłaś do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! później bym żałowała także cieszę się, że mnie namówiłas ;* Jak będziesz w Lublinie to daj znać, wybierzemy się może na jakąś kawusię czy coś.. ;)

      Usuń
  9. wow, ileż wspaniałości YC - chyba zwariowałabym od tych zapachów ;)
    widać że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałe rzeczy :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że było bardzo pachnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To było bardzo miłe i sympatyczne spotkanie. Cieszę się, że miałam okazję Was poznać ....i tak, tak dla Karoliny - szacuneczek! zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo