My Followers ;-*

niedziela, 1 lutego 2015

Rekonstrukcja włosów

Witajcie!

Kilka postów wstecz pisałam Wam, że planuję wybrać się do fryzjera. Z początku nie planowałam nic wielkiego, chciałam tylko podciąć i wyrównać włosy, które były tak krzywe jak wieża w Pizie a nawet jeszcze bardziej ;) Przynajmniej już wiem, że na fryzjerkę to ja się nie nadaje [hehe] a tak serio to sama podcięłam rozdwojone końcówki. Wszystko byłoby okej gdyby nie to, że w jednym miejscu podcięłam za dużo a że mi się śpieszyło to już drugiej strony nie ruszałam.. Więc wyobraźcie sobie to jak to musiało komicznie wyglądać ;) 

No ale dobra.., chciałam je ratować i z pomocą przyszła mi pani Ania z salonu Mafia Piękna w Lublinie. Pierwszy raz byłam tam tydzień temu. Pomimo tego, że miło spędziłam popołudnie rozkoszując się pyszną eko herbatką to jeszcze dowiedziałam się wielu przydatnych informacji, które niekiedy były sprzeczne z tym co ja myślałam. Jak dobrze jest porozmawiać z kimś kto ma fachową wiedzę! W dodatku Ania pokazała mi jak się prawidłowo przedłuża włosy a jak to robią niektóre domowe specjalistki.. o zgrozo.. ;) Ponadto mogłam powąchać kosmetyki, które mnie zaciekawiły a jak już wiecie ja uwielbiam ślicznie pachnące produkty. Niektóre pachniały obłędnie a inne wręcz przeciwnie. 
 


Oferta Mafii Piękna szczerze mnie zaciekawiła. Po pierwsze bardzo lubię salony, w których zajmują się klientem kompleksowo - fryzjer, kosmetyka całego ciała solarium a nawet medycyna estetyczna. Jest to wielki plus zwłaszcza jeśli mamy mało czasu a chcemy wyglądać pięknie ;) Po drugie salon oferuje badanie trychologiczne skóry głowy. Co to takiego? jest to badanie za pomocą kamery powiększającej obraz od 200 do 600 razy. Dzięki temu specjalista może np. określić w jakiej fazie wzrostu są nasze włosy i jaki jest stan skóry głowy oraz cebulek.  W niedalekiej przyszłości sama się wybiorę na takie badanie - zwłaszcza, że jest ono tam bardzo tanie.

Kolejną rzeczą a właściwie zabiegiem, który przypadł mi do gustu to REKONSTRUKCJA WŁOSÓW. Brzmi groźnie, ale wcale tak nie jest. Zabieg miałam wykonany wczoraj więc zaraz się dowiecie wszystkiego ;)


Owa rekonstrukcja była wykonywana kosmetykami JOICO K-PAK i składała się z 4 etapów.

I Faza zabiegu to dokładne oczyszczenie włosów, otwarcie łusek włosa i przygotowanie go tym samym na dogłębne przyjęcie Quadramine Complex. Chyba nigdy w życiu moje włosy jeszcze nie były tak tępe i skrzypiące.


II Faza wyrównuje porowatość włosa

III Faza to intensywna odbudowa i ochrona włosów. Podczas tego etapu na włosy został nałożony kosmetyk, który tak pięknie pachniał, że można było się zakochać mmm... ;) Jego zadaniem było także wniknięcie aż do rdzenia włosa, silnie go regenerując.

IV Faza polega na wygładzeniu, nabłyszczeniu i poprawie elastyczności włosów. Tutaj zapach kokosowo-piżmowy też był bardzo przyjemny.



Po każdej fazie, włosy zostawały dokładnie rozczesane a następnie po upływie określonego czasu spłukane. Sama rekonstrukcja trwała chyba ponad godzinę. Następnie moje włosy zostały podcięte, wysuszone i wymodelowane, a ja tym samym spędziłam w salonie około 2 godzin ;)  


Efekty: Porównując moje włosy PRZED i PO to na prawdę jest wielka różnica! Sama byłam w szoku. Moje włosy są teraz miękkie, mięsiste, błyszczące, poza tym w końcu wyglądają na zdrowe (wróć, są zdrowe!) i nie mam żadnego problemu z ich rozczesywaniem. W dodatku śliczny zapach nadal się utrzymuje na włoskach, po prostu cud miód i malina ;) Jestem MEGA ZADOWOLONA i każdemu polecam wykonanie takiego zabiegu - na prawdę warto ;)

Moje kudełki PRZED: 




Moje włosy PO:






Zdjęcia i tak nie oddają tego jak wyglądają moje włosy, bez przerwy je teraz macam bo się nie mogę powstrzymać <3 Jeszcze raz dziękuję dziewczynom z Mafii Piękna a przede wszystkim właścicielce salonu - Ani ;) Możecie być pewne, że do Was wrócę ;)



UWAGA UWAGA!
Teraz sami możecie zafundować swoim włosom taki zabieg w salonie Mafii Piękna. Wystarczy wziąć udział w konkursie. Szczegóły TUTAJ <KLIK>

W ogóle to salon fryzjerski prezentuje się tak:
 Wystrój także mi się podoba i ta wygodna kanapa też.. ;)

 O matko, ale się rozpisałam.. Mam nadzieję, że udało się Wam dotrzeć do końca moich wypocin ;p Co sądzicie o zabiegu? Miałyście już z nim styczność? ;) Piszcie, chętnie się dowiem.

Buziaki!


36 komentarzy:

  1. ooo myślisz że taki zabieg na kręconcyh włosach mozna zorbić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak ;) ten zabieg nadaje się do każdego rodzaju włosów, także farbowanych ;)

      Usuń
    2. o to na penwo się wybiore ! ;D

      Usuń
  2. Dobrze rzecz taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zabieg nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest. Ale efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your hair looks so lovely! Great pictures, thanks for sharing!

    Katarina x
    http://katarina-ahlsson.se

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna zmiana :) śliczne masz teraz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the results!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach padłam na widok Twoich włosów! jaki blask i żywotność po zabiegu z nich bije:D

    OdpowiedzUsuń
  9. też muszę się wybrać do fryzjera bo moje włosy wołają o pomstę do nieba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wcześniej myślałam, że moje włosy są jeszcze w miarę okej i chciałam je tylko podciąć. Na szczęście poszłam po rozum do głowy ;D i nie żałuję decyzji dotyczącej zabiegu ;)

      Usuń
  10. Efekty są rewelacyjne! Sama z chęcią wybrałabym się na takli zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudowny efekt. Super! Jestem zachwycona. :)
    I salon prezentuje się pięknie.

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. No efekt cudowny ;) Mega mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wyobrażam sobie, jak wyglądają Twoje włosy na żywo, skoro na zdjęciach widać tak dużą różnicę :)
    Po cichutku zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosztuje taki zabieg? Efekt jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie jest napisane, że od 70zł, jednak cena jest uzależniona od długości włosów ;) i w moim przypadku cena zaczynała się od 150, ale na prawdę warto ;)

      Usuń
  15. Zazdroszczę ogólnie włosów. A sam zabieg genialny. Twoje włosy po nim są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiscie spora roznica;) bardzo ladne włoski;) bylam kiedys na podobnym zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. różnica ogromna :) piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny efekt daje taki zabieg <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulala, bardzo fajna zmiana ;) Włosy od razu wyglądają na zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio chyba widziałam taki zabieg w Ostre Cięcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zmiana :) Mi zdecydowanie taki zabieg by się przydał <3 Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, bo masz nprawdę interesujące posty. Ten to po prostu przyszedł mi na ratunek :* Oczywiście obserwuję i czekam na kolejne wpisy.
    zapraszam do mnie: http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super efekt. Zazdroszczę ślicznych włosków. Sama bym się na taki zabieg wybrała tyle że ja za żadne skarby nie chcę skracać moich włosów :< Boję się fryzjerów z nożyczkami jak ognia a przypuszczam że tam by mi nie odpuścili obcięcia moich zniszczonych rozjaśnianiem włosów

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo