My Followers ;-*

czwartek, 5 lutego 2015

Manhattan Easy Match make up


Witajcie!

Dzisiaj chcę przedstawić Wam mojego styczniowego ulubieńca  - czyli podkład firmy Manhattan Easy Match Make Up. Do tej pory jeszcze chyba nie miałam, żadnego pudru czy fluidu tej marki ale kupiłam go że tak powiem "przypadkiem" w Rossmannie i nie żałuję wydanych na niego pieniążków.

ale po kolei...



CO OBIECUJE PRODUCENT?
Idealnie dopasowuje się do koloru i struktury skóry. Pozwala skórze oddychać, daje uczucie nawilżenia i zapewnia nieskazitelne naturalne wykończenie. Długotrwały. testowany dermatologicznie.

OPAKOWANIE:
Fluid zamknięty jest w zgrabnej plastikowej butelce próżniowej. Jest to świetne rozwiązanie ponieważ w każdej chwili możemy określić zużycie produktu. Poza tym, kosmetyk się nie marnuje bo nie osiada na ściankach ---> podczas naciśnięcia pompki, tłoczek przesuwa się do góry a wraz z nim podkład. Nie zauważyłam także, aby kiedykolwiek pompka się zacięła. 


KONSYSTENCJA I KOLOR:
Nie jest bardzo gęsta ani nie jest też wodnista. Jak dla mnie jest w sam raz. Bardzo szybko możemy ją rozprowadzić po skórze i nie musimy się obawiać o widoczne smugi. Tak jak producent obiecał, podkład dostosowuje się do koloru naszej karnacji i ja się z nim zgadzam. No chyba, że wybrałabym kolor zdecydowanie odbiegający od mojego naturalnego koloru - wtedy wątpię, że stopiłby się z moją skórą bez smug i efektu maski ;) 



DZIAŁANIE:
Podkład ten nie jest bardzo kryjący, więc jeśli ktoś ma większe niedoskonałości to na pewno bez użycia korektora lub kamuflażu nie obeszłoby się. Jednak radzi sobie z ujednoliceniem kolorytu skóry i z drobnymi przebarwieniami. Sądzę, że z lekkimi sińcami także by sobie poradził. Ja niestety mam je spore więc czasami zdarzy mi się dodatkowo użyć korektora. Na pewno plusem jest jego lekka konsystencja i to, że nie zapycha ani nie wysusza skóry. Czy nawilża tak jak mówi producent? nie wiem, bo często przed nałożeniem podkładu wklepuję w skórę także krem nawilżający. Jego trwałość też jest imponująca, bo utrzymuje się na skórze cały dzień.


Jeśli chodzi o pozostałe plusy to z pewnością zaliczę do nich przyjemny zapach, zawartość filtra SPF 18 i dobrą wydajność. Swojego podkładu używam od dobrych 2 miesięcy a zużycie oceniam na 1/3

CENA: ok 30zł za 27,3ml 

Tak ten podkład prezentuje się na mnie: 

Używałyście tego podkładu? Jakie macie na jego temat zdanie?
Ja osobiście POLECAM.

Miłego wieczoru!
xoxo

48 komentarzy:

  1. bardzo naturalny efekt, szkoda że krycie ma słabe, tak to bym się nie zastanawiała nad zakupem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki efekt mi odpowiada ;) ale kryć mógłby odrobinę lepiej to fakt ;p

      Usuń
  2. efekt jest świetny!

    pozdrawiam
    http://www.velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like a nice make up :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę ten podkład! To jakaś nowość? Czy ja powinnam częściej zaglądać do sklepów??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, nie wiem nawet ;D ale wydaje mi się, że to nie jest nowość ;-)

      Usuń
  5. nie widziałam jeszcze tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam, ciekawe czy znalazłabym wystarczająco jasny odcień :) Zawsze mam z tym problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że był bardzo jasny odcień więc możesz spróbować poszukać ;-)

      Usuń
  7. nie wiedziałam jeszcze tego podkładu ale kiedy mój sie skończy to pewnie sie skuszę bo skoro tak wydajny to będzie trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten podkład w szafce, zużyłam do połowy. Nie jest zły, ale do ideału mu wiele brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go,ogromny plus, że utrzymuje się na skórze cały dzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować , bo wygląda super, na razie uzywam z rimmela:) dziekuję za miły komentarz u mnie, zachęcam do częstszych odwiedzin i obserwacji, ja będę wpadać, obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię pudry tej firmy więc chętnie poznam ich podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spróbować tego podkładu. Wydaje się całkiem fajny i duży plus za wydajność. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go. Póki co jestem wierna True match

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ;) ale czasem warto skusić się na coś innego ;)

      Usuń
  14. Nigdy go nie używałam, ale produkt wydaje się być bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daje bardzo ładny naturalny efekt. W sam raz na zimę, bo lekki :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wygląda na twarzy :) Mi nie zależy na dużym kryciu, więc chętnie bym go wypróbowała :) Ciekawe czy znajdę odpowiednio jasny odcień dla mojej bladej cery. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jaka jest jego kolorystyka ale wydaje mi siię, że znajdziesz odpowiednio jasny odcień ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie prezentuje się na Twojej twarzy :) Ja zdecydowanie wolę bardziej kryjące podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne wykończenie, jestem zdania ze wszystkie kosmetyki kolorowe w tubkach powinny byc umieszczane w opakowania airless dzięki temu nie marnowalibysmy tyle produktów, zwłaszcza kremów czy podkładów. Ja narazie testuje osławiony rimmel wake me Up i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda na skórze, tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buzia ładnie wygląda po jego nałożeniu, jednak to nie kosmetyk dla mnie;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio odkryłam i pokochałam podkład Max Factor Skin Luminizer <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio odkryłam i pokochałam podkład Max Factor Skin Luminizer <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam, ale chętnie się w niego zaopatrzę :-) Słabe krycie mnie nie odstrasza, bo preferuję głównie takie podkłady z dość średnim kryciem, inaczej mam wrażenie, że moja twarz wygląda zbyt ciężko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie używałam jeszcze tego podkładu

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam go, ale nie mam dostępu do produktów tej firmy. Bardzo ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, ze sie tak sprawdza:) ja podkładów praktycznie nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używałam jeszcze tego podkładu

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio lubię minerały.
    Tego podkładu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wygląda na Tobie, ale pewnie i tak najjaśniejszy kolor byłby dla mnie za ciemny, jestem strasznym bladziochem...

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki manhattanu są dobrej jakości bardzo je lubię chcoiaz z cieniami różnie bywa

    OdpowiedzUsuń
  31. nie używałam jeszcze tego podkładu nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja właśnie go opisałam u siebie na blogu- też go bardzo polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. ja właśnie go opisałam u siebie na blogu- też go bardzo polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. christian louboutin sneakers for men, which is hot sale online. high quality with cheap price. http://www.clredsolesale.com
    Christian Louboutin Louis Flat Brown shoes
    Christian Louboutin Louis Mens Flat Blue shoes
    Christian Louboutin Louis Jeweled Sneakers Black

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy! Akurat chyba mi by pasował :-)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo