My Followers ;-*

sobota, 14 lutego 2015

Make Up Revolution - Iconic 3

Witajcie!

Ostatnio bardzo często mam problemy ze spaniem. Nawet nie wiecie jakie to jest frustrujące. Zamiast grzecznie spać w nocy - jak przystało  to dorosłemu osobnikowi, mnie akurat wtedy nachodzą przeróżne myśli związane z naszą egzystencją..  Nie wiem jakie Wy macie zdanie na ten temat, ale dla mnie Walentynki to zwykły dzień. Zresztą prawie jak każdy w roku. Dlaczego tylko tego jednego dnia mamy demonstracyjnie okazywać sobie miłość kupując prezenty na znak naszej wielkiej miłości? Dlaczego akurat dzisiaj a nie na przykład za tydzień albo każdego innego dnia w roku, w końcu jest ich na prawdę sporo. Ja rozumiem, że w lutym co chwilę jesteśmy atakowani reklamami i informacjami o tym, że już niedługo jest "święto zakochanych" i że specjalnie z tej okazji sklepy oferują ogromne zniżki czy  inne promocje, które z początku brzmią bardzo zachęcająco.. Chociaż koniec końców i tak później okaże się, że znowu daliśmy się nabrać, a to co miało być dla naszego portfela korzystne za kilka dni okaże się że wcale tak nie było.. Więc nie dajmy się zwariować teraz czy kiedy indziej...Poza tym to nie drogie prezenty ukazują naszą miłość do drugiego człowieka. 
 Ostatnio jadąc miejskim autobusem słyszałam rozmowę trzech kolesi. Jeden się żalił, że pomimo tego, iż jest już po wypłacie to i tak jest zadłużony a przecież są walentynki a on MUSI kupić to co sobie jego panna zażyczyła.. bo przecież jeśli jej nie kupi to straci w jej oczach. Pewnie, sobie pomyśli, że jej nie kocha czy coś.Oczywiście poprosił kolegów także o pożyczkę na prezent... Mniej więcej ta rozmowa tak właśnie wyglądała..
Czy tak to właśnie wygląda? Muszę kupić jakiś odjechany prezent bo tak mi nakazuje widniejąca data w kalendarzu?  A jeśli się zbuntuję i nie obdaruję ukochanego prezentem to znaczy, że go mniej albo w ogóle nie darzę uczuciem? Nie myślcie, że jestem przeciwko prezentom, bo wcale tak nie jest. Zresztą chyba każdy lubi czasem coś otrzymać, ale serio nie dajmy się zwariować - okazujmy sobie szacunek i miłość każdego dnia!

Kończąc moje wywody chcę Was zaprosić na recenzję paletki Revolution Iconic 3. Jestem pewna, że słyszałyście o niej nie raz ;) Jeśli chcecie się dowiedzieć jaka jest opinia kompletnego laika w temacie makijażu oczu to zapraszam do dalszej lekturki...



Pomimo tego, że cienie zamknięte są w plastikowym opakowaniu to i tak nie wyglądają tandetnie. Wręcz przeciwnie i za to już mają plusika. W paletce Iconic 3 znajduje się łącznie 12 cieni w tonacji brudnego różu i oczywiście brązy, które są uwielbiane przez kobiety na całym świecie --> Ciekawa jestem czy tylko mi nie wychodzi malowanie się nimi ;D



W rzeczywistości te kolory wyglądają o wiele lepiej. Niestety nie mogłam ich ująć tak jak chciałam. Więc musicie mi uwierzyć na słowo ;)



Malowałam się nimi już nie raz i mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o trwałość to jest całkiem spoko. Bez bazy utrzymują się prawie cały dzień. No może lekko przesadziłam, ale pół dnia na pewno. Dobrze się je nakłada na powiekę - choć tutaj mogę się odrobinę osypywać ale za to dobrze współgrają także z innymi cieniami, tzn nie ma problemu z ich blendowaniem. Nie miałam problemu również z ich zmyciem, także kolejny plus. Są też bardzo dobrze na pigmentowane więc dla takich laików jak ja, ta paletka to strzał w dziesiątkę! Nawet zastanawiam się nad zakupem innych wersji. Może wtedy zacznę częściej eksperymentować z makijażem oka.. więc tym samym może moje zdolności podskoczą na wyższy level ^^


Ponoć ta paletka jest wierną kopią Urban Decay Naked. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane przetestowanie oryginalnej wersji i porównanie tych 2 paletek ;-) 

i dla ogarniających ten temat skład:
Zdecydowanie polecam! Zwłaszcza, że koszt takiej paletki jest niski! Ta paletka kosztuje około 20zł ;)

a Wy jakie macie zdanie na temat Revolution MakeUp Iconic 3?

Miłego wieczoru <3


25 komentarzy:

  1. Cudna recenzja :) Powiem Ci że mam tą samą paletę i jestem w niej zakochana :) Poza tym jak dla mnie zdjęcie super jakości i czy mogłabym prosić żebyś zrobiła post - makijaż oczu wykonany tymi cieniami ? :* Kocham twojego bloga <3
    slodkieslodkieczary.blogspot.com <---poklikasz w linki ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory :) Kusi mnie ta paletka. Gdybym nie miała tak dużej ilości cieni do powiek to już byłaby moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka jest piękna ale róże nie dla mnie. Wyglądam w nich jak pobita...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne odcienie :) wahalam sie miedzy nią a sleek oh so special ;) jednak wole ta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę kupić, ale tą z samymi matami

    OdpowiedzUsuń
  7. w połowie paletka dla mnie, ale w połowie bardzo nie ;D a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio nie mogę spać w nocy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te paletki :) piękne kolory. Może kiedyś w końcu kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam Iconic 2, a teraz zamówiłam esential mattes 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki tej paletki mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta paleta, podarowałam ją siostrze pod choinkę w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiscie - niedroga, a calkiem ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te błyszczące, różowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam odcienie brązu , beżu , różu delikatnego :D czekam na makijaże teraz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Również posiadam tę paletkę jak również Iconic 2 - obie są świetne, chociaż chyba częściej sięgam po 2 ;)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorki śliczne, na pewno kiedyś będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka jest genialna od dawna mam na nią chrapkę :)

    miscellaneous-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great info!

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis! ;)
    Bardzo fajna recenzja.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :* moze wspilna obserwacja ? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się ta paletka, jest na mojej "liście życzeń" i na pewno prędzej czy później do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sobie ją kupić na zajączka :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki jak najbardziej w moim typie. Sama chyba muszę sobie ją sprawić! :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo