My Followers ;-*

niedziela, 11 stycznia 2015

Black studded sweater

Hello!

PL:
Moi Kochani, dotrzymując słowa chcę Was poinformować, że oprócz recenzji i rzadkich już outfitów pojawiać się będą także posty dotyczące fitnessu i miejmy nadzieję, że mojej przemiany. Ponoć jeśli, powie się o swoich celach innym to będziemy bardziej zdeterminowani ten cel osiągnąć - oby się sprawdziło.
W dzisiejszym poście, druga odsłona czarnego sweterka z łańcuchem i ćwiekami. (CLIK) Tym razem jest to casualowy zestaw, w sam raz dla tych którzy lubią stonowane kolory, bez szaleństw - zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi pepitkę a tym bardziej na legginsach :) W zasadzie to jedynym mocnym akcentem jest tutaj torebka a raczej jej print - czacha kobiety z motylkami.

EN:
My Dear, I want to inform you that besides reviews and rare outfits will appear also posts about fitness and hopefully my body transformation. Supposedly, if you tell others about your goals you  will be more determined to achieve it ;)

In today's post, I present the second edition of the black sweater with chain and studs. (CLIK) This time it's casualowy set, just in time for those who like the muted colors, not fancy - I realize that not everyone likes
houndstooth check print on leggings :) The only strong accent here is a handbag or rather its print - Skull of a woman with butterflies.
 














Parka - Ebay
Sweater - Ebay
Pants - Tally Weijl
Cap, scarf, gloves - gift
Bag - Persunmall


Have nice evening ;*
Miłego wieczoru Kochani ;*

BLOND YASMIN on FACEBOOK - LIKE

30 komentarzy:

  1. Jaki cudny pies! :) Stylizacja idealna na zimę i widzę, że miałaś przyjemność się jeszcze na nią załapać:D
    Masz jakiegoś sprzedawcę ciuchów na Ebayu godnego polecenia? Bo dotychczas robiłam tam tylko biżuteryjne i kosmetyczne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory zamawiałam tylko u 3 sprzedawców, ale wszystko doszło więc śmiało kupuj ale u tych którzy mają pozytywne komentarze ;p

      Usuń
  2. Jaki psiak <3 Cudny. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super rękawiczki :) super wyglądasz. Powodzenia w ćwiczeniach

    OdpowiedzUsuń
  4. o!
    też mam tę torebkę jeszcze gdzieś :P

    _________________________________________
    Fashion ootd !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też nie dawno sobie o niej przypomniałam ;D

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz ;D pieso cudowny ;o ! i swietne rekawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing! Wishing you the best of luck in achieving your goals :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz ;-) piękna parka i sweterek! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. rocking it in snow
    the glows are so cute
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny psiak! co do ubrań wszystko przypadło mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam prawie identyczną kurtkę- uwielbiam ją, a kosztowała grosze w porównaniu z cenami sklepowymi :) sweter tez bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tą kurtkę kupiłam rok temu ;) trochę długo na nią czekałam bo prawie 4 mc! ;o a Ty gdzie swoją kurtkę kupiłaś? :)

      Usuń
  11. Love that sweater!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja.

    Podoba mi się takie połączenie. Look godny podziwu!

    Piękny Alaskan!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, fajny piesek :) Kuzynka ma hodowle :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pierwszy raz i ujęłaś mnie swoją urodą ! Wychodzę, ale wrócę ! :P

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam takie połączenia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam ten sweter :D piękny pies!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna czapa i szalik!! ;)

    www.magdalenarusin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweter i kurtka :) czapka tez bardzo fajnie pasuje do wszystkiego :) Psiaka masz obłędnego Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny pies :D
    I przepięknie wykonana kreska na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pieseł jaki piękny:D strasznie mi sie te rękawiczki podobają<3

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo