My Followers ;-*

sobota, 3 stycznia 2015

A new year = new beginnings?

Witajcie w Nowym Roku!

Nowy rok to doskonały czas na przemyślenia i na wyznaczenie sobie nowych celów. Jeśli chodzi o mnie to nigdy chyba tak poważnie nad tym się nie zastanawiałam - zawsze wiedziałam, że i tak noworoczne postanowienia skończyłyby się porażką. Jednak ten rok będzie inny - obiecuję to Wam, a przede wszystkim sobie.



  • Jednym z moich postanowień jest systematyczne prowadzenie tego bloga i udzielanie się w blogosferze. Wiem, że już jakiś czas temu pisałam to samo, ale teraz - NOWA JA piszę poważnie i będę się starać jak cholera aby tego słowa dotrzymać ;*
  • Kolejnym celem jest prowadzenie zdrowego trybu życia. Chcę minimum 3 razy w tygodniu ćwiczyć - wiem, że w domu na dłuższą metę nie miałabym takiej motywacji więc już kupiłam roczny karnet na pobliską siłownię. Teraz już nie będzie wymówek, że mi się nie chce bo daleko lub, że karnet mi się skończył...
  • Mam zamiar zafundować sobie treningi z trenerem personalnym a także myślę, że ułożenie planu treningowego i diety będzie super rozwiązaniem. Apropo odżywiania się.. słodycze (mój nałóg) wyrzuciłam z diety już jakieś 2 miesiące temu.. oczywiście czasami sobie pogrzeszyłam ale i tak jest to już mój mały-duży sukces, a dalej będzie już tylko lepiej ;). Poza tym mam nadzieję, że uda mi się powoli usunąć złe nawyki żywieniowe. W końcu zdrowa dieta to nie tylko brak cukru i tłuszczu zwierzęcego. A dieta i ćwiczenia = piękna sylwetka a to jest to czego najbardziej pożądam ;) Domyślam się, że wiele z Was też chce się wziąć za siebie. Więc trzymam za Was a raczej Nas kciuki!
  •  Ponadto, przydałaby mi się inna, lepsza tzn bardziej ambitna praca, więc niedługo zacznę przeglądać oferty pracy.. mam nadzieję, że uda mi się taką znaleźć i pogodzić ją z nauką.
  • Podszkolić angielski i niemiecki. Może zapiszę się na kurs ? Jeszcze o tym pomyśle..
  • Czytać więcej książek.. Niestety mam bardzo mało czasu na to, ale chociaż w święta udało mi się przeczytać w miare fajną książkę. Może polecicie coś dobrego?













To tylko część moich postanowień, mam nadzieję, że uda mi się postawione cele zrealizować. a Jak jest u Was? Też zrobiliście listę swoich postanowień?

Życzę Wam, aby ten rok był dla Was tym w którym spełnią się Wasze marzenia, a przynajmniej część z nich! :) 

Buziaki

11 komentarzy:

  1. happy new year!

    ___________________________
    wedding makeup of violets
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także mam zamiar się za siebie wziąć! Z czytaniem książek nie mam żadnego problemu, więc życzę Ci żebyś także znalazła na to czas, a co do angielskiego i niemieckiego mam to samo. Dużo chęci, ale potrzebuję kogoś kto mnie podszkoli indywidualnym tokiem i zmotywuje, dlatego szukam już nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę ;) ja może zamiast na kurs, sama zacznę się uczyć.. jeszcze nie wiem co dokładnie zrobię, ale COŚ na pewno ;) ;*

      Usuń
  3. u mnie niezmiennie od 2 lat, wytrwac w treningach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę u Ciebie to jesteś wytrwała w nich ;D

      Usuń
  4. Też mam w planach wziąć się za angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze powodzenia :) Oby wsyztsko sie udalo ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio u mnie na blogu wstawiałam recenzje naprawdę fajnej książki, jest opis może i tobie się spodoba :) A jeśli chcesz więcej fajnych u mnie w kategorii książki :)
    Powodzenia z siłownią ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pełno pomysłów na ten rok i mam nadzieję, że uda mi się część planów zrealizować!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nadal bez postanowień na nowy rok, uważam, że każdy moment jest dobry na samorealizację niezależnie od daty w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo