My Followers ;-*

piątek, 14 listopada 2014

Spotkanie lubelskich blogerek 08.11

Witajcie!

Z laptopem już wszystko okej także znowu będę pojawiać się posty regularnie. Ostatnio  miałam okazję uczestniczyć w kolejnym spotkaniu lubelskich blogerek. W rolę organizatorów wcieliły się Ola i Wiola. W tym miejscu dziękuję za zaproszenie ;-) 

Pomimo tego, że spotkałyśmy się w dość kameralnym gronie było bardzo przyjemnie zwłaszcza, że miałyśmy do dyspozycji cały Vip Room nowego klubu jakim jest Silence. Jak to zawsze bywa - plotkom nie było końca ;-)

Dzięki uprzejmości Agnieszki, która jako jedyna wzięła aparat mamy pamiątkowe zdjęcia :) Oto one:







Bardzo się cieszę, że mogłam znowu spotkać te wspaniałe kobiety oraz poznać Magdę, która jest przesympatyczną i mega pozytywną osobą ;*






Spotkanie miało także charakter charytatywny - jako, że lubelskie blogerki są chętne do pomocy to postanowiłyśmy wspomóc Fundację Głodnego Psa przynosząc ze sobą karmę i akcesoria dla ich czworonogich podopiecznych ;)




Dziękuję również firmom, które obdarowały nas podarkami ;-)


W długie i ponure jesienne wieczory będę miała co testować ;-)






Na dzisiaj to już koniec ;) Teraz pora na nadrobienie zaległości na Waszych blogaskach ;D
Buziaki ;*

24 komentarze:

  1. Lubię takie spotkania ;)


    Nice !!!

    ________________________
    Ja i moj wywiad w AVANTI na ;
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam uczestniczyć w spotkaniach blogerskich! :) Można poznać naprawdę świetne osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że mogłam tam być z wami i w cudownym towarzystwie spędzić to popołudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że była inicjatywa pomocy zwierzakom! Kocham Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. looks like a great time
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać relacje z takich spotkań

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, było świetnie :) aż mi szkoda, że nie jestem częściej w Lublinie i nie mogłybyśmy się ot tak czasem spotykać na kawce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem z lubelskiego :) Takie spotkania są rewelacyjne. Możemy poznać osoby o takich samych zainteresowaniach jak nasze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda, ze było super, jak wrażenia ?:)
    Mam nadzieję, ze i ja wezmę kiedyś udział w takim meetingu, pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo jestem za jeśli chodzi o wspólna kawke;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Wam tych spotkań ☺
    Fajne upominki ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna inicjatywa ! ;)) I spotkanie na pewno udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne spotkanie! A te słodkie upominki...język mi uciekł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. After looking over a handful of the articles on your site,
    I honestly like your technique of blogging. I book marked it to my bookmark site list
    and will be checking back in the near future.
    Take a look at my website as well and let me
    know how you feel.

    Here is my homepage: anti aging

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna próbuję trafić na jakieś spotkanie blogerek w Lublinie by poznać więcej dziewczyn, ale chyba mi nie jest po drodze bo o wszystkim dowiaduję się po czasie;c

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo