My Followers ;-*

wtorek, 16 września 2014

Prezent na Dzień Chłopaka - Słodkości z Chocolissimo



 Hello!
PL: Dzisiejszy post nie będzie dotyczył ani kosmetyków ani moich stylizacji. Jak wiecie Dzień Chłopaka zbliża się wielkimi krokami, więc wypadałoby obdarować naszego faceta, przyjaciela czy chociażby brata nawet skromnym upominkiem.
W zależności od zasobności portfela można przygotować naprawdę świetną niespodziankę – od zaplanowanego wyjazdu za miasto, kuponu na przejazd wypasionym samochodem po torze wyścigowym po kupno perfum, bokserek czy biletów do kina. Opcji mamy naprawdę wiele!

EN: Today's post will be different than other because I don't write about cosmetic or styling. Today post will be about gifts for Boy Day (in Poland we celebrate this holiday 30.09). What we can give to our men, friend or even brother? 

Depending on how much we can spend on this money - we can make a really great surprise - from planned trip out of the city, a coupon to drive an extra car on the racetrack or buying perfume, boxers or cinema tickets. We have a lot of options!



A co ja wybiorę? / What I choose?

PL: W tym roku na pewno postawię na słodkości – z pomocą przychodzi tutaj asortyment firmy Chocolissimo, które oferuje nam ręcznie robione pralinki, czekolady, trufle oraz inne smakowitości w niesamowitych formach. Wobec tego idealnie nadają się na prezent zwłaszcza, że firma ma przygotowane czekoladki na różne okazje – od imienin i urodzin, ślubów i rocznic aż po przeprosiny.

EN: This year I certainly will set for sweetness - with the help  comes here Chocolissimo, which offers us a hand-made pralines, chocolate truffles and other deliciousness in amazing shapes. The company has prepared chocolates for different occasions - from name days and birthdays, weddings and anniversaries to the apology.
 
                                On the Boy’s Day  Chocolissimo prepared a few suggestions: 
Na dzień chłopaka Chocolissimo przygotowało kilka propozycji: 



 - Czekolady Pad dla fanów gier (clik)  ;-) 



Dla piwoszy:
- butelka piwa Duvel Milk z belgijskiej mlecznej czekolady (clik)


- butelka piwa Veltins z deserowej czekolady (clik)














Narzędzia dla pracusia (clik) :
- Płyta gramofonowa dla fanów muzyki (clik):
- Dla fanów piłki (clik):

I wiele innych propozycji:




Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.chocolissimo.pl


Nie wiem jak Wy, ale ja sama chciałabym dostać taki prezent! Pomimo tego, że uwielbiam słodkości to jednak szkoda byłoby mi zjeść takie fajne figurki :)
Co sądzicie o Chocolissimo? Ja miałam już okazje spróbować ich pyszności więc z ręką na sercu mogę Wam polecić.

I don't know about you, but I would like to get a gift like this!   
What do you think about Chocolissimo? I already had occasions to try their goodies so hand on heart, I can recommend to you.


xoxo

38 komentarzy:

  1. Ja swojemu już kupiłam prezent :) Końcówki do maszynki, bo podbiera moje cały czas :D hehe Ale dostanie je dopiero 30.09 :D
    Mój brat na pewno by się z takich słodkości ucieszył, bo on to straszny pożeracz, ja nie koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja jestem jak Twój brat ;p a taki praktyczny prezent też jest dobry! :)

      Usuń
    2. A ja swojemu kupiłam maszynki z GILETTE,bo również "wiecznie" nie ma się czym ogolić :p

      Usuń
    3. a to nie dobrzy faceci! :) na szczęście ja tego problemu nie mam, bo nie mieszkam ze swoim.. ;P

      Usuń
  2. Świetne propozycje, moja mama dostała od nich czekoladki na Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne mają czekoladki! Zamówiłam w tym roku trzy różne zestawy dla męża na urodziny i były boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) nie wiedziałam, że tak dużo osób zna tą firmę :)

      Usuń
  4. Urocze są te pomysły i prezenty, aż żal byłoby je jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jednak i tak bym się pokusiła :)

      Usuń
  5. Genialny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Aż żal byłoby zjeść taki prezent ;) Ja szczerze mówiąc w ogóle jakoś zapomniałam o tym dniu, więc dobrze, że do Ciebie trafiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreatywność tej firmy jest niepojęta :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też byłoby szkoda coś takiego zjeść, ale z drugiej strony szkoda żeby się zmarnowało... Mój chłopak zdecydowanie by się ucieszył z czegoś "piłkarskiego" :) genialne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :) super te zestawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mojego męża raczej nie zadowoliłyby takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na prezent i jaka różnorodność wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje :) Oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam odejść od słodkości, a skupić się na czymś dającym adrenalinkę :-) Coś jak na przykład przejażdżka Ferrari po torze wyścigowym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym w poście :) ja sama chętnie bym się przejechała! ;-D

      Usuń
  14. Ale rewelacja! Kupię Bratu i Tacie! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Chocolissimo mam baranki czy też owieczki (do tego i tego są podobne) i królika - Wielkanoc =D
    Nie zjadłam bo mi żal było. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę :D ja nawet nie zdążyłam zrobić zdjęć prześlicznym pralinom bo tak szybko je zjadłam ;d (niestety było to malutkie opakowanie) haha :P

      Usuń
  16. Widziałam, widziałam! zachwyca mnie to, co jest na stronce sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie tylko ładne ale i pyszne, polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. narzędzia dla pracusia świetne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki, już wiem co kupie mojemu chłopakowi! :D :* +obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hyyyy zupełnie zapomniałam! :D Tak mało czasu mi zostało...:/ Świetny pomysł! :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem ci że pomysły które tu przestawiłaś sa swietne , zamówie mojemu czekalodowy pad :D
    haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jest to bardzo fajny pomysł na prezent, ja na urodziny również dostałam taką czekoladową niespodziankę :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta piłka czekoladowa jest genialna. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na prezent w formie takich czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne pyszności, sama bym takie schrupała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mój ukochany też dostał ode mnie takiego słodkiego pada, ale kosztował dużo taniej niż z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna sprawa-prezent marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój jest graczem, ale byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Są cudowne ! Czekam właśnie na przesyłkę od nich :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Narzędzia dla pracusia mi się podobają :D Fajne pomysły mają firmy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ze swoim facetem nie mam żadnych prezentowych zmartwień, bo sam mówi, że chce w prezencie dostawać ubrania. Ja mam problem z głowy, on jest zadowolony, więc polecam pytać mężczyzn co by chcieli dostać ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo