My Followers ;-*

piątek, 15 sierpnia 2014

Wybielanie ząbków z DentAlbex - hit czy kit?



Witam!

Dzisiaj bez zbędnych ceregieli przejdę do sedna notki czyli recenzji DentAlbexu.

 Co to takiego? 

Producent wyjaśnia, iż DentAlbex jest to sztyft wybielający, który w szybki i w prosty sposób gwarantuje doskonały efekt wybielania oraz przywraca naturalną biel zębów. Skutecznie usuwa przebarwienia powstałe w wyniku palenia papierosów, spożywania kawy, herbaty, czerwonego wina i innych napojów zawierających sztuczne barwniki.
DentAlbex doskonale sprawdza się również w utrzymaniu bieli zębów po zabiegach wybielających w gabinetach stomatologicznych. 


Brzmi kusząco, prawda? 


 
Okazał się bublem czy może był to strzał w dziesiątkę?



Sposób użycia:

Krok 1 -  Zdjąć nakładkę z końcówki sztyftu i kilkakrotnie przekręcić dolną
końcówkę sztyftu (zgodnie z ruchem wskazówek zegara), aż do
momentu pojawienia się żelu na pędzelku.

Krok 2 -  Delikatnie nałożyć cienką warstwę żelu na umyte zęby, nie dotykając
dziąseł i ust i pozostawić żel przez 30 sekund aby mógł wyschnąć.

Krok 3 -  Po upływie 15-20 minut należy zetrzeć żel i wypłukać usta wodą.



Dodatkowo musimy pamiętać aby przez minimum godzinę od aplikacji unikać jedzenia oraz picia -  szczególnie kawy, herbaty oraz czerwonego wina.


Moja opinia:
Widząc go pierwszy raz myślałam, że jest to błyszczyk a nawet, że jest to tusz do rzęs. Nie wiem czemu ale nie spodziewałam się, że w takim ładnym, wręcz eleganckim opakowaniu będzie krył się żel wybielający. Wydawało mi się także, że aplikacja będzie wygodna – bowiem wystarczy tylko przekręcić kilka razy końcówkę aby na pędzelku pojawił się żel. No ale jak już napisałam, tylko wydawało mi się

Mając dwa opakowania tego produktu tylko jeden nadawał się do użytku… Pierwszy się chyba zaciął [?!] bo nawet kręcąc i kręcąc milion razy nie było widać żelu a żeby nie było, że taka ślepa jestem to dopowiem, że pędzelek był suchy także już na samym początku się  zawiodłam. 

No dobra, ale miałam drugie opakowanie, tym razem sprawnie działające tzn nie miałam problemu z wydostaniem się żelu, ale za to po czasie pędzelek się rozwarstwił co utrudniało równomierne rozprowadzenie produktu.. Czasami miałam wrażenie, że cały żel po prostu  spłynął z ząbków podczas ich „suszenia”. Poza tym jest mało wydajny - opakowanie zawiera tylko 2ml żelu, który wystarczy na tydzień czasu. Co do efektów to hmm.. były ale niewielkie i w zasadzie nikt oprócz mnie nie widział różnicy.. także jeśli chodzi o ten produkt to jestem na nie.


Podsumowując:
+ wygodne opakowanie
+ zajmuje niewiele miejsca
+ nie wymaga zbędnych nakładek
+ stanowi uzupełnienie standardowej higieny jamy ustnej
+ nie podrażniał dziąseł
- mało wydajny
- słaby efekt
- cena (2 opakowania na promocji 94zł)

Cieszę się, że miałam okazję wypróbować ten produkt. Może moja opinia byłaby zupełnie inna gdyby nie to, że rok temu używałam pasków Cresta i wtedy efekt był niesamowity. A Wy co sądzicie o takim wybielaniu ząbków?

  

32 komentarze:

  1. dobrze wiedzieć, bo szukam właśnie dobrego "wybielacza" i jak na razie nie mogę sie na nic zdecydować. Jedni coś chwalą, drudzy zaś nie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam Ci paski Cresta :) Tygodniowa kuracja (14 pasków) przyniesie niezłe efekty :)

      Usuń
    2. Właściwie to są one na mojej liście i jako jedyne chyba mają najwięcej dobrych opinii ;) Dziękuję za "cynka" :D Buziaki !

      Usuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting review! Great post :) www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. i totally need this whitenning pen , always drinking coffeee so teath get strained easily
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wolę standardowe żele wybielające, np. białą perłę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paski Cresta chętnie wypróbuję skoro tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam kosztują nie mało, ale efekty były świetne ;-) chyba i ja je znowu zamówię :)

      Usuń
  7. Ja jeszcze go nie użyłam, ale zobaczymy jakie u mnie będą efekty, o ile będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go, ale wole systemtycznie uzywac pasty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD pasty chyba wszyscy używają systematycznie :) ten sztyft wybielający jest tylko dodatkiem..

      Usuń
  9. Zastanawiałam się kiedyś nad czymś podobnym, ale jednak się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam paski Crest do wybielania:) efekty ą bardzo zauważalne:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo właśnie na samym końcu zauważyłam, że je używałaś:)

      Usuń
  11. I got this web site from my friend who shared with me regarding this site
    and at the moment this time I am browsing this site and reading very informative content here.


    Feel free to surf to my website: show homes ideas (http://www.homeimprovementdaily.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na razie się rozeznaje wśród takich produktów, bo przetestować je będę mogła dopiero po ściągnięciu z zębów aparatu:) wyczytałam, że Biała Perła ma podobno jakąś fajną kurację wybielającą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Białej Perle słyszałam już wiele razy, ponoć jej pierwotna wersja dawała na prawdę super efekty, niestety później został zmieniony skład i już tak kolorowo a raczej biało nie było :P

      Usuń
  13. ojeny slabe efekty i drogi to ebzsensu :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam , że niektóre wybielacze uczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym nie słyszałam, ale o tym, że powodują nadwrażliwość owszem - na szczęście ten taki nie jest ;)

      Usuń
  15. Właśnie się skupiam by napisać recenzję o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdził :)

      Usuń
  16. Thanks for your personal marvelous posting! I quite
    enjoyed reading it, you happen to be a great author. I will
    make certain to bookmark your blog and definitely will come back in the future.

    I want to encourage yourself to continue your great posts, have a nice day!


    Here is my web page ... house renovations ideas ()

    OdpowiedzUsuń
  17. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcje, szkoda że się okazał mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, ze się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo