My Followers ;-*

czwartek, 28 sierpnia 2014

Soraya - Lactissima dla aktywnych



Witam! 

Zapraszam Was dzisiaj na recenzję produktu, który każda kobieta (oczywiście bez względu na firmę) powinna posiadać w swojej łazience. Wydaje się, że skoro mamy XXI wiek to, że każdy wie, że należy dbać o swoją higienę osobistą. Otóż prawda jest całkiem inna. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy na koloniach starsze dzieciaki nie chciały się kąpać- bo przecież dezodorant wystarczy, a z kolei młodsze nie wiedziały dokładnie w jaki sposób to zrobić. Oczywiście nie mówię, że wszyscy unikali kąpieli jak ognia ale zdarzały się takie przypadki i było ich całkiem sporo. Niestety ten temat nie dotyczy tylko i wyłącznie młodzieży ale tyczy się też dorosłych. Dlatego pamiętajmy o tym, żeby już od małego wpajać dzieciom odpowiedni stosunek do higieny osobistej.


SORAYA Lactissima dla aktywnych – żel do higieny intymnej



HIT czy KIT?


 Kilka słów od producenta:


 
Specjalistyczna formuła:
  • dzięki fizjologicznemu pH wzmacnia barierę ochronną i zmniejsza ryzyko infekcji,
  • zawiera kwas mlekowy wspomagający odbudowę naturalnej flory bakteryjnej miejsc intymnych oraz undecylenian, który hamuje rozwój mikroorganizmów,
  • zawiera prebiotyk (inulinę) stymulujący rozwój naturalnej „dobrej” mikroflory bakteryjnej okolic intymnych,
  • bardzo łagodnie myje i pielęgnuje
  • nie zawiera mydła, SLES i barwników
  • hipoalergiczna kompozycja zapachowa
Bezpieczeństwo:
  • Bezpieczeństwo potwierdzone w badaniach na kobietach aktywnych pod nadzorem lekarza ginekologa, dermatologa i alergologa.
  • Produkt przebadany na osobach ze skórą wrażliwą i alergiczną.
  • Fizjologiczne pH, przyjazne dla okolic intymnych.
Potwierdzona skuteczność:
Produkt przetestowany przez zawodowe sportsmenki
  • Zapewnia poczucie czystości i świeżości przez 12 h
  • Przywraca komfort w miejscach narażonych na otarcia i mikrourazy
  • Neutralizuje nieprzyjemne zapachy
  • Łagodzi uczucie dyskomfortu, świądu i pieczenia
  • Łagodzi podrażnienia
  • Działa przeciwbakteryjnie i redukuje liczbę drobnoustrojów chorobotwórczych odpowiedzialnych za zakażenia okolic intymnych

MOJA OPINIA:
Opakowanie:
Żel znajduje się w plastikowej butelce z uwielbianą przez większość z Was pompką. Nie zacina się ona więc produkt bez problemu możemy wydostać na zewnątrz. Na plus jest także etykieta, która nie zeszła ani nie starła się po tylu zetknięciach z wodą. Znajdują się na niej wszelkie  informacje a sama szata graficzna jest całkiem przyjemna.



Konsystencja:
Żel jest przezroczysty a konsystencja nie jest bardzo rzadka dzięki czemu nie przecieka on przez palce.


Wydajność:
Produkt mieści się w butelce o pojemności 300ml więc nie jest to tak mało. Wydajność oceniam na  bardzo dobrą.


Skład: 






Działanie:
Żel spełnia swoją rolę – myje, ładnie oczyszcza oraz odświeża. A przy tym jeszcze pachnie przepięknie!  Nie napiszę nic negatywnego bo minusów nie widzę, wręcz przeciwnie. Często w rozjazdach używałam tego  żelu do higieny intymnej do umycia całego ciała a nawet niekiedy zastępował mi żel do golenia nóg i powiem Wam, że w tym także sprawdza się rewelacyjnie! 


Cena: ok. 13-15zł 

Zdecydowanie POLECAM!

Używałaś go? Co sądzisz?

Buziaki
xoxo

29 komentarzy:

  1. Dla mnie HIT - używam go już bardzo długo mam 3 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy takie same zdanie :) moje 2 opakowanie :)

      Usuń
  2. Tak się zastanawiam czym miałby się różnić żel 'dla aktywnych' od tego dla..'leni'? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go ale czeka na swoją kolej. Obecnie używam płynów Eveline

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, dobry zel do higieny to skarb :)
    A problem z myciem ma wiele osob, wystarczy wejsc do autobusu w upalny dzien...
    Ja nie mowie, zeby sie szorowac 3xdziennie, ale chociaz to minimum!
    fajny post,
    buzka!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! autobusy latem to tragedia, dlatego wolę się przejść pieszo :)

      Usuń
  5. Muszę wypróbować, wydaje się być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety część społeczeństwa jest z higieną na bakier...
    Jestem w trakcie używania tego żelu od Sorai, a właściwie już mam go tylko odrobinę na dnie i muszę przyznać, że fajnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego żelu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo mam go ale nie spodziewalam sie ze ma tyle mozliwych uzyc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia , że soraya ma taki produkt :D Niby wszystko spoko, ale , że akurat dla aktywnych i ta Pani z hantelkami na opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś go kupię, żeby przynajmniej mieć świadomość, że nie jestem leniwa :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale lubię kosmetyki w opakowaniu z pompką, więc może kiedyś się kuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same dobre opinie, więc i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra recenzja. Mysle, ze jak gdzies go trafie to sie zaopatrze; ) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go jeszcze, ale z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello there! I could have sworn I've been to this website bfore but after browsing through some of
    the post I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely glad I found it and I'll
    be book-marking and checking back often!

    My web page boom beach hack

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam go,ale chętnie wypróbuję bo zapowiada się ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego nie miałam ale uwielbiam gdy kosmetyki mają takie dozowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten żel, ale dopiero za jakiś czas go użyję bo obecnie mam Ziaję

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo