My Followers ;-*

niedziela, 10 sierpnia 2014

Chocolate Chip Cookie Body Scrub Fennel



Witajcie!

Ledwo co zdążyłam wrócić z Mazur a już znowu mnie wywiało z domu na kilka dni. Nawet mój pies się chyba na mnie za to obraził [!] no ale cóż.. niebawem czeka mnie podróż mojego życia, ale o tym kiedy indziej ;-)
 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję czekoladowego skrubu firmy Fennel. 


Według producenta Chocolate Chip Cookie Body Scrub to  energizujący peeling o zapachu Ciasteczek z Czekoladą, który obudzi zmysły i oczyści skórę z naturalnymi drobinkami, które usuwają martwy naskórek, oczyszczają, wygładzają, pobudzą mikrokrążenie i nadają skórze zdrowy wygląd. Posiada apetyczny czekoladowy zapach. Dzięki peelingowi skóra będzie lepiej wchłaniać substancje aktywne zawarte w kremach i balsamach.

Od razu przyznam, że dopiero pierwszy raz miałam do czynienia z tą marką, więc jeśli chcesz poznać moją opinię - zapraszam do dalszej części postu.

Po otwarciu produktu, przyjemna woń szybko wypełniła pomieszczenie i już wtedy nie mogłam się doczekać pierwszego użycia.
Sam produkt bardzo łatwo można wybrać z opakowania a dzięki fajnej konsystencji można go tak samo łatwo rozsmarować po ciele. Nie jest on jakimś wielkim ścierakiem, wręcz przeciwnie - delikatnie peelinguje skórę - co zdecydowanie mi pasuje. Po kąpieli mam uczucie, że ciało zostało  lekko nawilżone i taki efekt mi się podoba, ale aby mieć pewność zawsze później i tak wcieram w siebie wszelkie mazidła ;-)

Pomijając jego kiepską wydajność nadal jest moim ulubieńcem – to wszystko za sprawą jego obłędnego zapachu! Mówię Wam szczerze – nie raz miałam ochotę go zjeść :D
.

A Wy już miałyście  z nim do czynienia?
Buziaki
xoxo


24 komentarze:

  1. już sam fakt , że czekoladowy :) to do mnie przemawia;)

    ______________________
    ps. a u mnie? "po parysku"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę owocowe i kwiatowe zapachy ale fajnie, że przypadł Ci do gustu :) Chyba niełatwo znaleźć niechemiczną czekoladę w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam właśnie, dlatego jestem pod wrażeniem ;-) mniam mniam ;D

      Usuń
  3. so cute! love it
    xoxo

    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, zapach musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie peelingi:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam balsam do ciała z Fennel ciasteczkowy, ale był straszny, taki zważony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam go, nie wyglądał zbyt dobrze ;/

      Usuń
  7. A tam wydajność! :-D generalnie musi pachnieć cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie toleruję kosmetyków o zapachu czekolady - odpychają mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przepadam za takimi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o nim. Lubię ciasteczka i czekoladę, więc myślę, że by mi spasował.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziak w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj mnie raczej czekoladowe zapachy w kosmetykach odpychają ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, ale ten scrub prezentuje się smakowicie ;) Na jesienne chłody sobie sprawię, uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. The scrub looks so promising and yummy
    Have a great week
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeny mam je gdzies ! a na smierc o nim zapomnialam o.O

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie jakoś zapachy ich peelingów i maseł nie przypadły do gustu... Znaczy są fenomenalne, ale jednocześnie tak bardzo intensywne, że w sumie męczące :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo