My Followers ;-*

niedziela, 24 sierpnia 2014

AllePaznokcie - One Colour pro - nails inspirations

Hello 

Koniec wakacji zbliża się nieubłaganie.. Szkoda tylko, że pogoda także nie dopisuje, przez co mam strasznego lenia - przydał by się chyba jakiś kopniaczek w d.. ;) 

Dzisiaj nadszedł czas na recenzję lakieru od AllePaznokcie - One Colour Pro. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie nudziaki, mój akurat jest idealny do frenchu  ;-)

Jeśli jeszcze ktoś nie słyszał o AllePaznokcie.pl to już wyjaśniam - jest to hurtownia kosmetyczna - warto do niej zajrzeć bo asortyment jest na prawdę spory :)



Od Producenta:



Opakowanie: 

Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 15ml - czyli całkiem dużo! Posiada szeroki i płaski pędzelek, który znacznie ułatwia manewrowanie :)

Konsystencja:
Przykro mi to mówić, ale lakier ma dość wodnistą konsystencję, przez co troszkę się rozlewa.


Trwałość:
Trwałość lakieru określam na średnią - po 3-4 dniach zaczynają się odpryski

Moja opinia:

Lakier zapowiadał się całkiem fajnie, w końcu producent narobił mi wielką nadzieję. No ale cóż.. Gdzie ta niemiecka jakość - ja się pytam? Potrzebne są aż 3 warstwy lakieru aby płytka paznokcia została ładnie pokryta (czyli aby nie było widać prześwitów). W dodatku lakier do szybkoschnących nie należy.. Jednakże nadrabia kolorkiem, gdyby nie to, to skreśliłabym go całkowicie - a tu jednak dość często ten lakier gościł na moich pazurkach. Widocznie jestem bardzo cierpliwa :)

Cena i dostępność
6.90 - AllePaznokcie.pl

 Macie w swojej kolekcji lakiery od AllePaznokcie? 
 

NAILS INSPIRATIONS













Co sądzicie?
Buziam!

What do you think?
xoxo



25 komentarzy:

  1. szkoda, że taki kiepski ten lakier, bo też wydawał się być fajny. ;< również uwielbiam nude :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ładny kolor, szkoda tylko, że konsystencja jest niezbyt ciekawa. Za to inspiracje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory nude na paznokciach do mnie nie przemawiają ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny nude i fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 warstwy to dla mnie zbyt dużo ale w efekcie końcowym ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) ale trzeba się oczekać, żeby pazurki ładnie powysychały..

      Usuń
  6. Słyszałam o tej firmie i moim zdaniem jest bardzo fajna,
    nawet ostatnio napisałam posta na ich temat, jeśli byś
    chciała to możesz zajrzeć ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię tą firmę :) ale akurat miałam kilka ALE do tego lakieru ;)

      Usuń
  7. na paznokciach wygląda mega! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny i delikatny. Z inspiracji- najlepsze wąsiska! :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i really like the nude nailcolor
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne inspiracje, podoba mi się jak ten lakier wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek jest swietny niestety takie sa wady kolorkow nude ze potrzeba kilka warstw a inpiracje sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor byłby całkiem ładny, ale 3 warstwy do dobrego krycia? Trochę dużo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że jest słabej jakości. Ja mam 3 lakiery z tej firmy i ze wszystkich jestem zadowolona,już po jednej warstwie dają dobre krycie jednak ja zawsze daję dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like itt when individuals come together and share opinions.
    Great website, continue the good work!

    Feel free to surf to my web-site - boom beach hack android

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo