My Followers ;-*

sobota, 19 lipca 2014

Abaday Look - my ootd

Hello! 
PL: Po raz kolejny opuściłam Was na dłuższą chwilę czasu, ale to nie z lenistwa.. Spowodowane było to moim wyjazdem, który się niespodziewanie przedłużył.. i tak o to mieszkałam sobie miesiąc w Bieszczadach :) - niedługo zasypie Was zdjęciami z tego wyjazdu, ale dzisiaj zapraszam Was na pierwszą od dłuższego czasu stylizację!

EN: I spent the last month in Mountains because I was a camp counselor. That's why I didn't add any posts. Soon I'll add pictures from the trip, but today I want to show you  my ootd. 


Shirt - Abaday
Skirt - Abaday
Sunnies - Oasap
Bag - Sh
Shoes - stylowebuty.pl




 Świetne materiały <3 





Słyszeliście o nowej firmie jaką jest ABADAY.COM? Przesyłka bardzo szybka i jakość rzeczy super, także polecam :)

Have you heard of the new company ABADAY.COM? Delivery is almost express and super-quality stuff, so I recommend :)


HAVE NICE DAY,
XOXO


42 komentarze:

  1. Spódniczka i trampki super!:)

    pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  2. miesiąc w Bieszczadach? ale super, zazdro! :) świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka jest ciekawa, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Spódniczka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, super spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice look :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie :) i jakie nogi opalone

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka i okulary wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódniczka i bluzka! Bardzo ładny zestaw :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. okulary to nie moja bajka. Ale spódnica Ci mega pasuje!! Pierwszy raz widzę żeby ktoś miał nogi opalone mocniej niż całą resztę ciała! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moją opalenizną to w ogóle jest hit :D stopy mam najjaśniejsze [wtf] - często chodziłam w adidasach lub w trampkach i mam teraz ślad po skarpetkach.. po prostu super xD

      Usuń
  12. fajny outfit! :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit Joanna, perfect for this season...I like especially your skirt !! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne trampki <3 a stylizacja super :) Mam nadzieję, że podobał Ci się wyjazd ^^

    Zapraszam serdecznie na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Okularki cudo ! Będąc w Bieszczadach odwiedziłaś mój kochany Sanok ?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. I love how effortless your look is and still so chic <3

    Join my Giveaway here!
    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gorgeous
    love your skirt
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz ;) Piękna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello lovely, thank you for the sweet comment on my blog, I really appreciate it! :)

    Great post and thanks for sharing. You look awesome here!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    xoxoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz :) Wyjazd Ci służy

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wygląda ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzeczka z tymi rekawkami mnie zauroczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Twoje wlosy ;) a spodniczka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. You look lovely, love the leopard print sneakers!

    www.steffysstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa bluzka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się całość, takie zestawy są super:) Do tego miejsce na zdjęcia tak samo bardzo mi się spodobało, fajnie wszystko wyszło:)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś u nas przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz coś dla siebie
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna dziewczyna :* pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, cudna jest ta spódniczka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cool skirt, you look amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tej firmie.
    Bardzo dobrze Ci w bluzce z baskinką.
    A okulary no znakomite!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo