My Followers ;-*

sobota, 14 czerwca 2014

Eucerin - naturalny olejek pielęgnacyjny do walki z rozstępami



 Hello !

Zapraszam Was dzisiaj do zapoznania się z recenzją olejku, który ma pomóc w walce z rozstępami.



To olejek pielęgnacyjny, zawierający wyłącznie czyste oleje roślinne, takie jak:
  • olej słonecznikowy; 
  • olej macadamia
  • olej jojoba;
  • olej migdałowy.
Polecany kobietom w ciąży oraz osobom mającym osłabioną tkankę łączną, w okresie szybkiego wzrastania oraz po znacznej utracie lub wzroście masy ciała.


Brzmi fajnie, prawda? Zapraszam do dalszej części postu...




Opakowanie:
Olejek znajduje się w małej buteleczce o pojemności 125ml. Na minus jest to, że aby wydobyć produkt, trzeba odkręcić korek przez co, zakręcając go tłuścimy butelkę. Poza tym, nie wiem jak na innych opakowaniach ale u mnie wszystko jest napisane po niemiecku.


Sposób użycia:
Nakładaj dwa razy dziennie, rozprowadzając go na wybranych partiach skóry.



Moja opinia:
Z racji tego, że od kilku lat zmagam się z problemem rozstępów, szukam czegoś co mi pomoże.. Produkt ten, kupiłam rok temu na allegro za około 65 zł z wliczoną już przesyłką. Czy coś pomógł? Coś na pewno. Wygładził rozstępy tzn znacznie je spłycił ale nie spowodował ich całkowitej redukcji. Za to bardzo ładnie nawilżył skórę, delikatnie ją przy tym ujędrniając. W miejscach gdzie go wcierałam, nie zauważyłam nowych rozstępów.
Nie wiem jakie byłoby jego działanie na świeżych rozstępach, ponieważ moje są już białe.. więc nic innego mi nie zostaje jak tylko odkładanie na laser – bo chyba tylko to pomoże skutecznie zredukować blizny :)
Nie mniej jednak polecam - jako jedyny taki produkt, poprawił wygląd już istniejących rozstępów. Poza tym jest bardzo wydajny i przyjemnie pachnie. Na plus jest też to, w miarę szybko się wchłania nie brudząc przy tym rzeczy. Warto także dodać, że nie zawiera parafiny, barwników ani konserwantów.

Można go teraz kupić za 35zł w każdej aptece – więc to nie jest taki duży wydatek, jak na taką pojemność produktu.


Stosowałyście? Co innego polecacie? Piszcie, chętnie się dowiem :)


A tymczasem zaczynam stosowanie innego olejku:
 



Miłego dnia
xoxo

46 komentarzy:

  1. Nie lubię jak produkt rozlewa się na etykietkę, niemniej fajnie, że jednak poprawił stan skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię, buteleczka cała się lepi...nie sposób tego umyć a i etykietka się odkleja :)

      Usuń
  2. ja mam rozstępy na piersiach, dość duże. pod stanikiem nie widać ale i tak mi przeszkadzają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie borykam się z rozstępami, ale za to z cellulitem...

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie podobny post :)
    również o takim olejku :)
    twój wydaje sie byc równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety na białe rozstępy może pomóc wyłącznie laser :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego napisałam, że zostaje mi nic innego jak tylko zbierać na laser :-) szkoda tylko, że jest taki drogi :( :(

      Usuń
  6. Ja nie mam większych problemów z rozstępami, ale fajnie, że ten olejek daje przynajmniej jakieś efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nie mam rozstępów, ale pewnie mnie to nie ominie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy, już ma minus za opakowanie;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze żeby wnętrze bylo wartościowe. opakowanie zawsze można wymienić ;)

      Usuń
  9. Olejki są nie dla mnie :/

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam. Za to wykańczam drugie opakowanie Bio-Oil. Mam podobne odczucia do Twoich - coś zadziałał ale bez większych zachwytów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie większość kosmetyków właśnie tak działa ;p

      Usuń
  12. Fajnie, że widać efekty ;) Nigdy nie używałam nic od tej firmy ;)
    Dodaję do obserwowanych ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje rozstępy niestety też są białe i nawet nie próbuję ich niczym smarować bo pewnie nie pomogłoby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takimi olejkami można jedynie poprawić wygląd starych rozstępów - zawsze lepsze to niż nic :) no jeszcze zostaje nam laser :P

      Usuń
  14. Ciekawa jestem recenzji tego z Eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go przetestuję to na pewno pojawi się recenzja ;-)

      Usuń
  15. OCM na twarzy ok, ale oleje na nogi (bo tam mam rozstępy) już niekoniecznie. Nie lubię się smarować tłustymi rzeczami ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno zaczęłam stosować metodę OCM na buźce ;-) spisuje się nieźle :D ale na nogach czy pupie olejki mi nie przeszkadzają (o ile w miare szybko się wchlonie), więc kto co lubi :D

      Usuń
  16. I mi pozostało zbierać na laser, no chyba, że ukryję pod tatuażem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy to dobry pomysł z tym tatuażem na rozstępach :D ;*

      Usuń
  17. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno wrócę ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego produktu, ale bardzo lubię stosować oleje roślinne i ich mieszanki na skórę. Świetnie poprawiają jej stan!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze tego olejku, ale firmę znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam o wszystkich tego typu produktach ;) w prawdzie nie słyszałam o olejku z Eucerin i zastanawiam się czy olejek na prawdę może coś zdziałać na rozstępy? ale firmę Eveline uwielbiam i może się skuszę na ten produkt. Gdzie kupiłaś i ile kosztował?
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam, żadne olejki nie zlikwidują nam rozstępów - szczególnie tych starych białych (ze świeżymi nie wiem jak będzie), jedynie mogą poprawić ich wygląd tzn. znacznie je spłycic/wygładzić, nawilżyć i napiąć skórę co jest na plus ;-)
      Kochana właśnie od 9 czerwca jest na niego promocja w rossmannie i kosztuje niecałę 22zł :)
      Dziękuję :**

      Usuń
  21. Problem rozstępów niestety nie jest mi obcy ale nigdy nie stosowałam żadnych kosmetyków żeby zmniejszyć ich widoczność tym bardziej ciekawa recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuję, że nie wzięłam się za nie jak tylko się pojawi.. ale wtedy nawet nie wiedziałam co to jest... xD (w 1szej gimnazjum już mnie nawiedziły :-( )

      Usuń
  22. Ja mam podobno kilka rozstępów na plecach (zbyt szybko rosłam) ale ich nie widzę i mi nie przeszkadzają ;)
    Ciekawa jestem jak laser pomógł by je zwalczyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. 65 zł szkoda by było mi dać, ale 35 zł raczej bez problemu :) Bardzo lubię olejki i zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie nie wierzę w działanie takich produktów, jednak 35 złotych to nie za dużo. Jeśli poprawiłby wygląd rozstępów to czemu by nie? Ja niestety mam rozstępy na pierwsiach i na biodrach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Na moje białe rozstępy chyba nie pomoże, a z resztą nie jestem systematyczna, więc tym bardziej :P
    W sumie to już je polubiłam, haha :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam niestety okazji testować jednak jeśli będę w potrzebie to wiem dzięki Tobie, gdzie szukać. ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo