My Followers ;-*

niedziela, 22 czerwca 2014

Cream BB - Quiz Cosmetics

Hello !

U Was też jest taka brzydka pogoda? Pochmurnie, szaro i deszczowo? Gdzie to lato, ja się pytam?! Ehh.. mam nadzieję, że pogoda dopisze niebawem bo mam zamiar się wybrać jako wychowawca kolonijny w góry oraz nad morze. Pracował już ktoś z Was tak kiedyś? Jak było? :D

Przechodząc do meritum.. mam dzisiaj dla Was recenzję kremu BB od firmy Quiz Cosmetics. Normalnie akurat sama bym tego kosmetyku nie zakupiła ale to nie dlatego, że mam jakieś uprzedzenia do tej firmy czy coś. Nie nie nie, po prostu  w moim kuferku kosmetycznym mam już taki kosmetyk z innej firmy i jakoś nie bardzo mi przypadł do gustu. No ale skoro otrzymałam ten produkt już jakiś czas temu na spotkaniu blogerek, to chętnie go przetestowałam więc teraz mogę się podzielić z Wami moją skromną opinią - jak zwykle - fakt, iż produkt otrzymałam za darmo absolutnie nie wpłynął na moją decyzję.

Krem BB, czyli inaczej Blemish Balm lub Beauty Balm 

Kosmetyk BB, firmy Quiz Cosmetics zamknięty jest w opakowaniu bardzo podobnym do tubek niektórych podkładów.  Na samym opakowaniu nie znajdziemy zbyt wielu, często jak to się zdarza w innych kosmetykach nawet niepotrzebnych informacji - jest zwięźle i na temat.

(Przepraszam za brudny "dziubek")

Opakowanie nie zawiera ani pompki, ani zapięcia na tzw. "klika", aby wydobyć produkt, musimy sobie odkręcić zakrętkę, co wcale mi się nie podoba.


Konsystencja jest delikatna, przez co bardzo łatwo można rozprowadzić produkt na cerze. Dość szybko się wchłania i ślicznie pachnie. Głównym założeniem takich kremów, jest delikatnie wyrównanie kolorytu skóry, nawilżenie oraz rozświetlenie twarzy. A tutaj oprócz delikatnego nawilżenia nic więcej nie zauważyłam. Ani nie wyrównał kolorytu skóry, ani delikatnie nie zamaskował jakichś niespodzianek a tym bardziej nie zmatowił cery - Może dlatego, producent nie chcąc chwalić bubla nie napisał jakie to on ma cudowne działanie? ;-P


Jedynymi plusami jakie widzę w tym kosmetyku to zapach i to, że zawiera filtr SPF15, ale ten sam efekt mogę uzyskać, smarując się zwykłym kremem na dzień, także nie polecam tego produktu. 

Używałyście? Co sądzicie? :)

Miłej niedzieli,
xoxo

53 komentarze:

  1. Mi nie sprzyjają kremy BB :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kremów BB, ani CC. Wolę normalny krem i podkład :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś właśnie przeglądałam moje podkłady i kremy BB. Ten mam również i jak nałożyłam go na twarz świeciłam się jak żarówka:D Również nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy takie same zdanie :) bo właśnie przeglądnęłam sobie recenzje innych dziewczyn i oczywiście było chwalenie tego kremu, który na prawdę jest bublem i nie wierzę, że na kimś innym cudownie działa ;p

      Usuń
  4. Nie stosowałam, ale po Twojej recenzji zapewne nie wypróbuje;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam się jeszcze z kremem BB, który by matowił skórę, ale bardzo je lubię :) Ale na ten się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka różnych kremów BB, ale jakoś nie przemawiają do mnie. Jeszcze najlepszy okazał się ten z Maybelline, chociaż wyrównał koloryt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie niestety produkty typu BB lub CC są za słabe.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie żaden krem BB się nie sprawdził więc zrezygnowałam z nich, teraz zachwycam się kremami CC.

    Ps. Co do pianki, nie jest ona do demakijażu tylko mycia :) więc nie chciałabym jej nawet testować do demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, już myślałam, że znalazłam idealny kosmetyk :D

      Usuń
  9. Raczej bym nie kupiła :) odkąd poznałam fluidy z pompkami trzymam się jak najdalej od tubek i słoiczków :D dużo lepsze. I w sumie wolę krem na dzień niż taki cuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo ;-) nie wiem co mam zrobić z tym bubelkiem, oddać komus taki chłam, troche wstyd :D

      Usuń
  10. ja się własnie ostatnio zastanawiam nad inwestycją w BB krem na lato, żeby skóra mogła oddychać w upały :) ale ten nie budzi mojego zaufania ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam w poście, jest to bubel :)

      Usuń
  11. Dziękuję kochana. Trzymaj kciuki na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetyki z tej firmy są mi znane, tego produktu akurat nie miałam, ale raczej go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też dzisiaj paskudna pogoda z przelotnymi deszczami :(
    Jeśli chodzi o BB to posiadam dwa: z Garniera i z Oriflame. Teraz pora na zakup jakiegoś bardziej kryjącego kosmetyku, bo mój ulubiony affinitonek niedługo się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadam affinition i też się właśnie kończy, lubię go za jego delikatność przez co nadaje się na lato ;)

      Usuń
  14. Nigdy nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę? :D ja miałam kosmetyki tej firmy już jako dziecko, bo często były dodatkami do różnych gazet typu Bravo Girl itp ;p

      Usuń
  15. Szkoda, że się nie sprawdził, bo nawet kolorek wydaje się przyjemny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on nic a nic nie barwi, więc kolor tutaj nie ma znaczenia ;p

      Usuń
  16. Kochana, pogoda u mnie bardzo podobna myślę do Twojej..zimno i tyle :/
    przechodzac do tematu, nie sprzyjają mi kremy BB, ani CC, o którym pisałam u siebie.. a tego w ogóle wcześniej nie widziałm.
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. eh... jak dla mnie ten kosmetyk też jest bublem!
    Zazdroszczę Ci kochana tych wyjazdów kolonijnych! Sama chętnie bym pojechała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj, że to całodobowa praca, a że jadę po raz pierwszy jako wychowawca więc stres jest :D

      Usuń
  18. kompletnie nie znam tego produktu, ale nie żałuję skoro to bublisko.

    Mi kojarzą się te kosmetyki z słabymi opakowaniami...miałam ich cienie

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam, że ma naprawdę kiepski krycie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiepskie? on nic nie kryje ;-D na twarzy zachowuje się jak zwykły kiepski krem ;p

      Usuń
  20. Nie miałam nigdy, jak widać słusznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za kremami BB z jakiej firmy by one nie były...

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie jeszcze żaden krem bb nie sprawdził się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam z nim styczności, ale nie żałuję w takim razie... Ja polecam gorąco bb z avonu! Rewelacja, nie podejrzewałam, że tak dobrze się sprawdzi! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś nie używam kremów BB.

    OdpowiedzUsuń
  25. Od zawsze wiedziałam że kremy BB nie są dla mnie, mam problematyczną twarzyczkę i potrzebuję czegoś mocniejszego ! Ale akurat ten krem dostałam gdzieś i postanowiłam sprawdzić - koszmar, koszmar , koszmar ! Po chwili świeciłam się jak lampa naftowa ! Do tego nie było mowy o żadnym zakryciu niedoskonałości !

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam genialny, jeśli szuka sie kremu BB o właściwościach nawilżających, ale prócz nawilżenia nic nie zauważyłam, 0 krycia itp nic...

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie by się nie sprawdził, potrzebuję krycia. Ryzykowne sobie zajęcie wybrałaś z tymi koloniami, ja bym się dwa razy zastanowiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawne, że wybrałam bardzo odpowiedzialne zadanie, ale cóż... może nie będzie, aż tak źle ;-) Miło, że przeczytałaś notkę :*

      Usuń
  29. Osobiście, nie przepadam za kremami BB :) super post ;)
    zapraszam: http://littlee-thiinggss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam takich produktów, gdyż moja cera bardzo tego nie lubi :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. już samo opakowanie mnie zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, recenzja nie zachęca do poszerzenia informacji o niej. Bardzo sobie chwalę krem bb z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Eee, słabiutki ;/
    Ja bardzo lubię krem bb marki Soraya, jestem nim pozytywnie zaskoczona i mogę polecić :)

    Widzę Kochana, że niebawem się spotkamy :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Zupełnie nie znam tej marki, ten BB też mi nie podoba się jakoś specjalnie, w sumie wszystkie kosmetyki tego typu natłuszczają moją skórę, więc pozostaję przy podkładach :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo