My Followers ;-*

piątek, 20 czerwca 2014

Arganowy szampon 8w1 LIQUID SILK - recenzja



Hello !
Eveline Cosmetics i produkty do włosów? Nie wiem jak Wy, ale ja się zdziwiłam jak dowiedziałam się, że ta firma zajmuje się także produktami do pielęgnacji włosów. Ciekawość wzięła górę i dlatego też, skusiłam się na przetestowanie kilku produktów z tej serii – szamponu, odżywki i maski. 

Jednakże dzisiaj zapraszam tylko na recenzję szamponu.


Arganowy szampon 8w1 LIQUID SILK

Producent zapewnia, że produkt zapewni nam kompleksowe działanie, w tym:
1. Regenerację struktury włosa.
2. Dogłębne odżywienie i elastyczność.
3. Nawilżenie i wygładzenie.
4. Łatwą stylizację.
5. Połysk od nasady aż po same końce.
6. Maksymalną objętość.
7. Wydłużoną trwałość fryzury.
8. Ochronę koloru i pasemek.
Brzmi kusząco, ale co ja o nim sądzę? Zapraszam do dalszej lektury…


Opakowanie:
Szampon umieszczony jest w niewielkiej butelce o pojemności 150ml. Opakowanie dzięki zamknięciu na klik jest, wygodne w użytkowaniu – łatwo się otwiera i zamyka  Potrzebne nam informacje znajdują się standardowo na etykietach. 



Konsystencja i zapach:
Szampon nie jest zbytnio gęsty. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że jest nawet, trochę leisty i przezroczysty. Zapach jest delikatny oraz przyjemny – bardzo przypadł mi do gustu.


Wydajność:
Niech Was nie zwiedzie mała buteleczka! O dziwo, produktu używam już 1,5 mc myjąc głowę dwa razy – a wystarczy mi jeszcze na kilka użyć. 


Moja opinia:
Kosmetyk przy pierwszym myciu bardzo mało się pieni się w przeciwieństwie do innych drogeryjnych szamponów. Dopiero przy drugim myciu, już wiem, że mam czyściutkie włoski. Produkt dobrze je oczyszcza, jest łagodny i nadaje się nawet do codziennej pielęgnacji. Nie obciąża włosów oraz przedłuża ich świeżość – spokojnie mogę myć teraz głowę nawet co 3-4 dni!! I nawet po tych 3 dniach moje włosy nadal błyszczą, ale to chyba już nie zasługa szamponu.
Jednakże jeśli nie użyję odżywki to moje włosy nie rozczesują się tak jakbym chciała oraz szybko się plączą.
Co do obietnic producenta, to myślę, że znowu są napisane na wyrost.. Głównym zadaniem szamponu powinno być oczyszczanie włosów oraz skóry głowy. Nie wierzę w to, że szampon przyśpieszy regenerację struktury włosa.
Mimo naciąganych obietnic producenta, szampon spełnia moje oczekiwania. Polubiłam go i jeszcze nie raz do niego wrócę. Szkoda tylko, że dostępny jest w małym opakowaniu.

Ok. 15zł / 150ml (często można kupić go w Rossmannie na promocji)

Oczywiście wielki plus za to, że produkt nie był testowany na zwierzętach.
Słyszałyście o tej serii kosmetyków? Używałyście? Co sądzicie?
Piszcie, chętnie się dowiem!

Miłego dnia
xoxo 


BLOND YASMIN on Facebook - LIKE

42 komentarze:

  1. super blog! :)

    http://incept-dream.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o Asiu, ja zapominam już o nim ;) zużyłam go od razu po spotkaniu ;)
    cieszę się że przypadł Ci do gustu , u mnie jednak rożnie się zachowywał - raz super, a innym razem strasznie przesuszał mi skalp. nie wiem od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak miałaś, to rzeczywiście dziwnie Ci się sprawował :) Ja po spotkaniu używałam wtedy jeszcze profesjonalnego szamponu z SensUs i na prawdę ten z Eveline okazał się lepszy - nadal jestem w szoku :)

      Usuń
  3. Używam i jestem w 100% zadowolona :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co 3-4 dni? :) Kurcze, nieźle..a ja się męczę codziennie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jedyny szampon, który przedłużył świeżość moich włosków :)

      Usuń
  5. Zapowiada się interesująco aczkolwiek mnie bardziej kusi maska z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba całą serię: szampon, odżywkę i maskę :) Niedługo pojawi się recenzja odżywki, a maski jeszcze nie używałam, ale niedługo zacznę :)

      Usuń
  6. Używałam tego szamponu raz u mamy :) Ona go bardzo lubi ale ja użyłam go raz i myślałam, że się zadrapię ;) Ale cóż, taka ma uroda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to niedobrze :) mam nadzieję, że znalazłaś inny szampon, który jest dostosowany do Twoich potrzeb ;-) ;*

      Usuń
  7. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej arganowej serii Eveline. Może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam tą pierwszą wersję, która się pojawiła. w kolorze perłowym był szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie widziałam jej nigdzie w sklepach ;-)

      Usuń
  9. Ja dawno nie zmieniałam szamponów do włosów. Może się w niego zaopatrzę :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) ja lubię zmieniać produkty do włosów, bo moje się szybko przyzwyczajają i później nie ma takich efektów jakie były na początku :)

      Usuń
  10. Nie miałam go, ale czuję, że muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że spełnił Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji go testować, ale maska do włosów z tej serii jakoś mnie nie zachwyciła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maski jeszcze nie używałam, ale mam ją w swoich zbiorach :) ale mogę powiedzieć, że odżywka do włosów z tej serii mnie nie powaliła..

      Usuń
  13. Miałam i nie był zły, ale strasznie szybko się skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie był wydajny, a mam długie włosy :)

      Usuń
  14. jeszcze nigdy nie miałam szamponu z Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  15. coś dla mnie i w dodatku ta Twoja recenzja zachęca jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale bardzo mnie nim zainteresowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jeszcze nie miałam tego szamponu :) na razie muszę pozbyć się swoich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szamponów Eveline jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam ale chętnie wypróbuję :). Nie wiem czy nie ma go u mnie w Biedronce... :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem dlaczego ale jak widze ze cos jest 8w1 to od razu jakos mam wrazenie ze to bubel xDDD jestem uprzedzona ;<

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie wypadł tak sobie, dlatego nie wiążę z nim wielkich nadziei. Ciężko mi było rozczesać włosy, a do tego jak dla mnie za mało się pieni:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę myć włosy codziennie, więc szukam właśnie takiego szamponu, który przedłuży ich świeżość. Z takim małym opakowaniem chyba pierwszy raz się spotykam :) Jak znajdę go na promocji, to pewnie się na niego skuszę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoje odczucia będą podobne do moich, bo z tego co widzę a raczej czytam, szampon ten ma więcej przeciwników :)

      Usuń
  24. recenzja brzmi mega zachęcająco, nie powiem. szczególnie to przedłużenie świeżości włosów. na pewno spróbuję, tym bardziej że lubię Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Umyłam nim włosy dwa razy i nawet po nałożeniu odżywki ledwo je rozczesałam, a co się namęczyłam przy tym... Raczej do niego więcej nie wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że jestem w takim razie wyjątkiem :D
      Blond Yasmin❤

      Usuń
  26. Nie mam dostępu stacjonarnie a chętnie bym się skusiła..

    OdpowiedzUsuń
  27. bez obrazy zeby prowadzic takiego bloga to trzeba troche gustu miec no i wygladu, uwazasz sie za taka piekna dziewczyne ktora moze dawac porady innym ? smieszne, a wiekszosc kosmetykow ktore recenzujesz maja odmienny efekt

    OdpowiedzUsuń
  28. no i ang musisz ogarnac skoro juz piszesz po ang poslugujesz sie podstawowwym ale i tez musisz pocwiczyc

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo