My Followers ;-*

sobota, 19 kwietnia 2014

Pielęgnacja włosów z Sens.Us - efekty przed i po

Hello

Dzisiaj napiszę o  marce SENS.US, która była jednym ze sponsorów zimowego spotkania lubelskich blogerek. Każda uczestniczka kilka dni przed spotkaniem miała możliwość porozmawiania z Anią - jedną z fryzjerek tej firmy. Miałyśmy więc dobrane kosmetyki do naszych potrzeb. U mnie wybór padł na szampon odżywiający do częstego użytku oraz na  maskę odżywiającą.  Jestem bardzo zadowolona z takiego podejścia firmy, świadczy to o jej profesjonalizmie. 

Ale czy ich kosmetyki są równie profesjonalne? Zapraszam do lektury :)
 
Szampon, który otrzymałam pochodzi z serii Illumyna – Frequent Use. Zawiera wyciąg z rumianku, szałwii oraz tymianku. Jego zadaniem jest odżywienie i nawilżenie włosków oraz dodanie im zarówno witalności, blasku jak i miękkości. Ponadto nie zawiera SLS/SLES - ale trzeba mieć na uwadze, to że zawiera jego łagodniejszy odpowiednik, tzw. SMS, dzięki temu możemy go stosować nawet i codziennie.  





Opakowanie: Cała seria Illumyna zapakowana jest do niezbyt szerokich buteleczek, które dobrze trzyma się w dłoni. Całość prezentuje się bardzo ładnie, a prosta szata graficzna dodaje  elegancji. Poręczności butelce dodaje także, zapięcie na tzw. klika :)

DZIAŁANIE:

Osobiście uważam, że żaden szampon nie wiadomo jak nie nawilży i odżywi nam włosów - w końcu od tego są maski i odżywki.

Sam szampon według mnie jest łagodny i delikatnie myjący dlatego, też zazwyczaj myłam nim włosy dwa razy – zresztą tak też było to napisane w instrukcji dołączonej do paczuszki – najpierw myjemy głowę i spłukujemy a dopiero przy drugim myciu skupiamy się na myciu włosów na całej ich długości. Dopiero po takim podwójnym myciu miałam wrażenie w końcu umytych i czystych włosów. 

Konsystencja - delikatna, wręcz leista.


Wydajność – starczył mi na niecałe 2 miesiące, więc mogę powiedzieć, że przy podwójnym myciu jest to dość wydajny produkt, choć na pierwszy rzut oka wcale na taki nie wygląda, zwłaszcza, że przy pierwszym myciu praktycznie w ogóle się nie pienił, za to przy drugim już tak.

W zapachu tego produktu  możemy wyczuć delikatnie  ziołową woń, jednak nie utrzymuje się ona na włosach
.  
Jak dla mnie produkt ten spełniał swoje zadanie bardzo dobrze - nie był ani za mocny ani za lekki. Dodam tylko, że raczej nie sprawdzi się przy olejowaniu włosów.
Dostępność – tylko salony i hurtownie fryzjerskie





Kolejnym produktem jest maska do włosów z serii Illumyna – Keratin Build. 



Maska odżywiająca do włosów suchych, trudnych do ułożenia, narażonych na częste zabiegi techniczne. Wzbogacona keratyną, miodem oraz ceramidami, chroni i tonizuje włosy, które stają się lśniące i łatwe do rozczesania. Skutecznie odżywia, pozostawiając włosy miękkie i pełne życia.

Moje pierwsze wrażenie? Ojej ale ślicznie pachnie! Ku mojej uciesze, ten piękny zapach utrzymuje się jeszcze przez długi czas na naszych włoskach – uwielbiam takie produkty ;-) Kolejnym plusem jest działanie – maska widocznie odżywia włosy i wspomaga ich rozczesywanie. Zawsze miałam problemy z łamliwością włosów, a teraz śmiało mogę powiedzieć, że ten problem naprawdę nie jest już taki spory jak kiedyś. Zdaję sobie sprawę, że wpływ na to,  miały także inne czynniki takie jak; zmiana diety czy nawet  podcięcie włosków. 



Konsystencja jest zbita i nie spływa z włosów, nawet jeśli trzymałam ją nieco dłużej, niż zaleca producent :P Muszę dodać, że nie obciążała mi włosów, a to jest już kolejny plus.
Wydajność mam już ją prawie 3 miesiące a zostało mi jeszcze około ¼ opakowania.
Dostępność – tak jak w przypadku szamponu






Moje włosy na początku podczas  stosowania szamponu i maski:

Zdjęcie z wczoraj: (włosy były podcięte około 1,5 miesiąca temu, minus 7-8cm)

Zdjęcia nie były w żaden sposób retuszowane, nie wiem jak Wy, ale ja widzę poprawę swoich włosków, szczególnie "na żywo" :) Przez to, że są one bardziej sprężyste i nawilżone nie mam już problemów z rozczesywaniem - a uwierzcie, wcześniej miałam z tym nie mały kłopot ;/ dlatego też zdecydowanie polecam maskę, a jeśli chodzi o szampon to raczej nie skusiłabym się na niego ponownie.



Życzę miłego wieczoru i oczywiście.....



xoxo

28 komentarzy:

  1. mam taką samą maskę i oszczędzam ją jak mogę żeby tylko mi się nie skończyła! jest genialna!!!!
    A różnicę w wyglądzie włosów rzeczywiście widać. W zimie miałaś je chyba nieco bardziej przesuszone...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym Pozdrawiamy ! http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki są wygodne jak na obcasy :-) tylko dość wąskie w palcach.
    Włoski masz teraz takie błyszcząe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na maskę bym się chętnie skusiła :) Piękneee masz włosy! *>*
    Radosnych i słonecznych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. o firmie nie słyszałam, jednak recenzja mnie zainteresowała. Chętnie skusiłabym się na maskę.
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. szybko Ci odrosły ;o używasz czegoś na porost? smacznego jajeczka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy,muszę spróbować tej odżywki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie teraz Twoje włosy wyglądają. Widać, że są mniej suche i do tego ładnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy nowa stylizacja Asiu?? :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbowałabym jak działa ta maska na moich włosach.
    Mimo wszystko nie sądzę, że włączyłabym ją do codziennej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej nie słyszałam o tych produktach, teraz mam ochotę na maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać poprawę na włoskach:) Również z chęcią przetestowałabym tę maską do włosów,, bo mam na czym, bo noszę około 80 cm na głowie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh zazdroszczę! :D przed ścięciem miałam jakieś 73cm a teraz.. trochę poczekam zanim mi urosną do takiej długości jaką bym chciała :D

      Usuń
  13. Widać poprawę - nabrały blasku przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem bardzo zadowolona z produktów SENS.US :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty :)
    Zazdroszczę efektów <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o nich nie słyszałam ale efekty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja za niedlugo dopiero zaczne testowanie swojego zestawu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. widac, że włosy sa w lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne wlosy! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great review!


    Want to follow eachother on blogger, GFC and blogovin?
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja od neidawna uzywam amski i ejstem mega zachwycona !!!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo