My Followers ;-*

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Oczyszczanie, nawilżanie, regeneracja czyli moja pielęgnacja twarzy

Witam ponownie! 

Nie było mnie tutaj trochę czasu… ale postaram się wszystko nadrobić  :)




Dzisiejszy post będzie o kosmetykach, których obecnie używam do pielęgnacji twarzy. Są to: 

- matujący płyn micelarny-tonik 2 w 1 do mycia twarzy - Dermo face, strefa T - Tołpa

- krem nawilżający z aloesem, rosyjskiej firmy Pierwoje Reshenie

- regenerujący krem korygujący - Dermo face, sebio - Tołpa


  OCZYSZCZANIE:


Ten micel jest moim faworytem i nie wiem czy go zmienię..a jest to już moja druga butelka :) Świetnie sprawdza się przy usuwaniu makijażu z buzi. Minusem dla mnie jest jednak to, iż musimy omijać okolicę oczu.., no ale to w końcu tonik, więc go nie winię za to. Skóra po użyciu jest odświeżona, nie ma po nim uczucia ściągnięcia, a efekt matu zostaje ze mną na kilka godzin (mam cerę mieszaną). 


Co do opakowania, to produkt zawarty jest w standardowej butelce przeznaczonej zazwyczaj do toników i miceli. Na plus jest jeszcze wygodne zapięcie na tzw. klika :)



Do plusów produktu zaliczam także skład, w którym na pewno nie znajdziemy nie potrzebnych składników tj.: alergenów, sztucznych barwników, PEG – ów, SLS-u ,donorów formaldehydu..


CENA na minus.. ok. 28zł /200ml



 NAWILŻANIE:


 Krem aloesowy nawilżający Bioluxe firmy Ooo Pierwoje Reshenie

Kosmetyki z serii Bioluxe oparte są na bazie organicznych ekstraktów roślinych. Nie znajdziemy w nich ani parabenów ani silikonów ani barwników.
Brzmi kusząco, prawda?




Według producenta krem ten intensywne nawilża. Jednak w mojej opinii to za dużo powiedziane. Akurat dla mnie efekt delikatnego nawilżenia jest w sam raz.  Zwłaszcza po kremie korygującym Tołpy, który wysusza mi skórę, ale o tym za chwilę. Krem ma również delikatną, troszeczkę lejącą się konsystencję dzięki, której wystarczy mała ilość kosmetyku na pokrycie całej twarzy. Delikatny przyjemny zapach. Kremik zapakowany jest do wygodnej tubki.

Na prawdę sporo się naczytałam, o świetnym działaniu rosyjskich kosmetyków dlatego, też miałam wielkie oczekiwania co do tego kremu. Szkoda tylko, że  jednak nie powalił mnie na kolana aż tak;)



Cena: 6-7zł / 40ml


dostępność: drogerie np. Ecodrogeria


REGENERACJA:






Regenerujący krem korygujący na noc firmy Tołpa



Od producenta możemy się dowiedzieć, że ten krem „służy do walki z niedoskonałościami skóry w czasie snu. Reguluje wydzielanie sebum i złuszcza wierzchnie komórki naskórka. Odblokowuje pory i hamuje namnażanie się  bakterii. Zapobiega powstawaniu grudek, krostek i zaskórników oraz przyspiesza eliminację zmian. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Jednym zdaniem: rano skóra jest zregenerowana i ma wyrównany koloryt. Wskazania: skóra wrażliwa, mieszana, tłusta i trądzikowa,  niedoskonałości."


Krem stosuje zazwyczaj kilka razy w tygodniu na noc. Sama aplikacja produktu jest jak najbardziej okej - ładnie się rozsmarowuje i szybko się wchłania. Na twarzy jednak zostaje odrobinę lepka warstwa, która dla kogoś może być znaczącym minusem. Mi jednak to nie przeszkadza, co innego gdyby był to krem na dzień. Zapach, również możemy być traktowany jako minus, ponieważ jest dość specyficzny z wyczuwalną nutą alkoholu, ale po czasie  można się do niego przyzwyczaić. :) Według mnie ten krem świetnie ujednolica kolor skóry co jest dla mnie olbrzymim plusem. Zauważyłam też, że normalizuje wydzielanie sebum a nawet czasem powoduje delikatnie przesuszenie niektórych części twarzy, zwłaszcza na nosku. Na szczęście białe skórki szybko znikają. :)


 
Opakowanie: aluminiowa tubka
Mimo to iż kosztuje ok. 33zł za 40ml to i tak polecam zwłaszcza, że produkt jest dosyć wydajny.


Używałyście tych kosmetyków? Co sądzicie? :)

A w następnym poście… pielęgnacja włosów z SENS.US :)

30 komentarzy:

  1. Topła widzę nadal się trzyma :) Micel wydaje się być ciekawy, choć omijanie okolicy oczu...to już nie jest tak miłe. Podejrzewam,że mimo to naprawdę musi być super skoro masz już drugie opakowanie.
    Kremów które używasz jeszcze nie miałam, ale rozważę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam, teraz preferuję firmę Mixa jest super polecam. Zapraszam do mnie i zachęcam do polubienia na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie przetestować Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię alkoholowych zapachów w kosmetykah... Ale i tak plus za skład!:) Buziaki, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawi mnie marka tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ochotę na ten krem od tołpy na noc :) wydaje się być idelany dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam te produktu tołpy, zwłaszcza płyn micelarny - używam go codziennie rano zamiast mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety ten krem Tołpy w ogóle się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie szkoda :( początkowo tez myślałam, ze to będzie nijaki krem, wyłącznie z samymi obiecankami producenta, więc przeżyłam miłe zaskoczenie ;)

      Usuń
  10. U mnie tołpa średnio się sprawdza,wyjątkiem jest tonik nawilżający :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszędzie ten krem aloesowy, chyba muszę się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a ja jeszcze nie spotkałam się z jego recenzją :D

      Usuń
  12. Amazing advices, i really enjoy them :)
    YOU CAN WIN AN AMAZING CORSET WITH TIES AT THE BACK!!
    COME TO PARTICIPATE DARLING :)
    http://www.peaceinmyshoes.com/2014/04/corset-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja ostatnio w nawilżaniu i korekcji zaufałam Biodermie, bardzo lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i spisuje się świetnie? :) chętnie przetestuję jak dokończę swoje opakowanie :)

      Usuń
  14. Excelentes productos por lo visto,
    nos leemos.

    Besos ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym przetestowała ich produkty :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie blogi o modzie u urodzie!
    obserwuję:) zapraszam też do mnie
    http://maayhappy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę ciągle nad wypróbowanie Tołpy,ale muszę najpierw wykończyć inne kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten krem korygujący jest super! z tym, że ja mam tłustą cerę więc mi nic nie wysusza a stosuję go codziennie. na prawdę polecam osobom z tłustą skórą. fajnie, że wróciłaś do blogowania :) kiedy bedzie jakas stylizacja???? pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Great review! ♥

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tych kosmetyków, mnie tekże Tołpa jakos do siebie nie przekonała

    OdpowiedzUsuń
  21. Tołpa u mnie właśnie króluje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo