My Followers ;-*

niedziela, 16 marca 2014

Tołpa dermo body, hydro - mleczko

Hello

Dzisiaj mam dla Was recenzję jednego z produktów firmy Tołpa - zapewne znacie już ją z własnego doświadczenia lub z widzenia na drogeryjnych półkach :)
O firmie, a raczej o jej produktach słyszałam same pochlebne opinie, więc w końcu przyszła pora  przekonać się na własnej skórze czy produkty są takie świetne:)


Na pierwszy ogień idzie nawilżające mleczko regenerujące z serii Dermo Body, Hydro.


Od producenta:
Z opakowania możemy dowiedzieć się, że  zadaniem mleczka jest nawilżenie i wygładzenie skóry a także regeneracja i przywrócenie jej komfortu. Idealna dla osób o skórze wrażliwej, suchej i odwodnionej oraz szorstkiej z obniżoną elastycznością.

Opakowanie:
Zgrabna, plastikowa butelka o pojemności 250ml. Na etykiecie zawarte są wszystkie potrzebne informacje oraz ciekawostki. Plusem jest również to, że opakowanie zawiera pompkę co znacznie ułatwia użytkowanie. Poza tym nie musimy się martwić o wylanie kosmetyku ponieważ, na samej górze dozownika mamy napisane Open oraz Stop -> czyli wystarczy przekręcić dzióbek w odpowiednią stronę.



Moja opinia:


Tego produktu używałam zimą, kiedy moja skóra potrzebowała świetnego nawilżenia. Po wsmarowaniu i po wchłonięciu się mleczka, skóra była bardzo przyjemna w dotyku wręcz aksamitna  i delikatnie nawilżona.

Jedynym minusem, który zauważyłam, jest dłuższy czas wchłania się produktu w skórę, co w zimie wcale nie było zbyt miłe :P Sądzę, że ten produkt najlepiej spisze się wiosną i latem, zwłaszcza ze względu na jego lekką formułę.
 
Na plus jest jeszcze to, że produkt jest hypoalergiczny a także, to że kobiety w ciąży mogą go bez obaw stosować.

Składniki:



Podsumowując, jest to produkt godny uwagi, do którego chętnie jeszcze wrócę.

Dostępność: drogerie, sklep internetowy Tołpa - na stronie trwa promocja i kosztuje niecałe 19zł


W swoich zasobach posiadam kilka produktów tej firmy, także spodziewajcie się ich recenzji w niedługiej przyszłości ;)



Miłej niedzieli :*
xoxo

24 komentarze:

  1. twoje kilka to dużo xd kurde w sumie duzo czytam o tych produktach ale jakos nie moge sie zdecydowac ;p jejku! nienaiwdze jak cos sie dlugo wchlania!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie! www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabna kolekcja;) Nie miałam okazji poznać się z tym mleczkiem, ale z czasem... może go zakupię.
    Właśnie kończę płyn micelarny białe kwiaty-jestem z niego bardzo zadowolona.
    Topła ma super składy i konkretne opakowania.
    Czekam na pozostałe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zwykłego micela i jest fantastyczny <3

      Usuń
  3. hm, ostatnio bardzo zaciekawiły mnie kosmetyki tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej firmy tonik nawilżający i był świetny. produktów do ciała nie miałam :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa tej recenzji, bo sama na dniach zacznę używać tego mleczka :) Na razie wykańczam inne balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z tołpy mam obecnie krem do rąk i wchłania się bardzo szybko, więc dziwne że to mleczko ma dlugi czas wsiąkania w skórę..;p

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam kiedyś, też miałam takie odczucia że długo się wchlaniał a raczej czułam, ze moje nogi się kleją, ale jak stosowalam 2 razy dzien przez mc to mialam wrazenie ze moja skora nabrala jedrnosci, dlatrego chetnie znouw go zamowoie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Dear, great post and pictures, I really like your side! :) ♥


    VISIT MY BLOG HERE ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego akurat nie znam, zakochałam się natomiast w zapachu czarnej róży od tołpy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie pięknie pachnie:D zapraszam do mnie,może wspólna obserwacja:) http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spora kolekcja! :) Chętnie przeczytam recenzję tego płynu micelarnego :)

    Jeśli masz ochotę na małe rozdanie kosmetyczne- zapraszam do mnie :)
    http://mylifeinblond.blogspot.com/2014/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello Joanna, im blogger from Indonesia. Tolpa is good for skin face

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear, as part of my dissertation I prepared a questionnaire for shopping clothes online.
    It would be great if you could also answer it. It doesn't take more than 5 minutes.

    Thank you very much
    Chadlen
    https://docs.google.com/forms/d/1K-EvQc-l-qnO0brbOS_0oSeInmKeG1KchX7SbnYQGdU/viewform

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, jeszcze nic nie mam z tej firmy, ale właśnie słyszałam, że produkują bardzo dobre kosmetyki..:) muszę się w coś zaopatrzyć ;D czekam na jakiś post ze stylizacją !:)
    buziaki i zapraszam do siebie na nowy post;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm nie używałam jeszcze tego mleczka ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do nas to nasze początki ale mamy nadzieje że pomożecie nam aktywnie prowadzić tego bloga:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey there, Im'm starting an international Asos Giveaway - just leave a comment with your name, mail address and age under the Giveaway Post ♥ CLICK HERE ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. czaję się na krem matujący tej firmy, ale będę czekać też na recenzje kremu korygującego i matującego płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Siemka, to ja Jowitka, muszę potwierdzać, że niesłychanie interesująco opisujesz swojego bloga, wielce życzliwie na niego wejdę napewno kiedyś, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo