My Followers ;-*

niedziela, 16 lutego 2014

Revlon ColorStay Foundation: my review

 HELLO :)

PL:
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją podkładu Revlon ColorStay. Pamiętam jak pierwszy raz go użyłam myślałam, że znalazłam swój KWC (Kosmetyk Wszech Czasów), ale czy nadal tak o nim myślę? Zapraszam do dalszej lekturki :)

Na samym początku wspomnę o tym, że Revlon wyprodukował 2 rodzaje fluidów: do cery suchej i normalnej oraz do cery mieszanej i tłustej.  Ze względu na to, że mam cerę mieszaną to będę recenzować ten drugi rodzaj :)


EN:
 Today I come to you with Revlon ColorStay foundation review. I remember the first time I used it I thought that it is perfect cosmetic. If you want to know if I still think so, feel free to continue reading :)

At the beginning I want to mention that Revlon has produced two types of the foundations: for dry and normal skin and combination and oily skin. Due to the fact that I have a combination skin I'll be reviewing the second kind :)




Standardowo zacznę od opakowania:
Podkład zamknięty jest w szklanej, przezroczystej buteleczce, dzięki czemu wiemy ile dokładnie zostało nam jeszcze kosmetyku. Jedynym elementem zdobiącym buteleczkę  są białe napisy na przezroczystej etykiecie, także opakowanie jest utrzymane w minimalistycznej tonacji. Nie sposób nie wspomnieć o braku pompki, co uważam za wielki minus. Moje początki były słabe bo więcej mi się wylewało niż miało się wydostać..;/ Jednak z czasem nauczyłam się operować nim tak, żeby wydostawało się tyle kosmetyku ile chciałam :)
Tthe package:
Foundation is encased in a transparent glass bottle, so we know exactly how many product is left. The only decorative element are the white subtitles on a transparent label, the packaging is kept to a minimalist décor. It is impossible not to mention the lack of push-ups, which I think is a big minus.





Gama Kolorystyczna:
Plusem jest to, że mamy do wyboru całkiem sporą ilość odcieni. Zadowolone będą nawet osoby o bardzo jasnej karnacji, które zazwyczaj miały problem z dobraniem odpowiedniego koloru.
Od jakiegoś czasu (nie mam pojęcia od kiedy, może od pół roku?), możemy kupić Revlon z SPF 15 lub z mniejszym - SPF 6.  Trzeba przy tym uważać, zwłaszcza jeśli robimy zakupy przez Internet, ponieważ te same nr odcieni, różnią się od siebie kolorami, dlatego polecam sprawdzić  przed zakupem jaki ma filtr ochronny.
[Zaraz pokażę Wam to na przykładzie moich buteleczek (oba nr 180)]

Colour schemes:
Plus is that we have to choose from quite a number of shades. Will be satisfied even people with very fair skin, which usually have a problem with selecting the right color.
For some time (I do not know since when, maybe half a year), you can buy Revlon with an SPF15 or less - SPF6. You must be careful, especially if you do online shopping because the same number of shades, have different shades, so I recommend you check out a protective filter before buying.

I'll show you an example of my bottles (both  no180):

 Na żywo bardziej można zauważyć różnicę, że podkład z flitrem ochronnym 15 jest ciemniejszy niż z SPF 6. Różnica jest taka, że o tej porze roku, ten filtr z 15 jest dla mnie za ciemny, dlatego używam tego z 6 :)

In fact, the difference is more visible. The foundations with SPF15 is a little darker than that of SPF6 The difference is huge from me beacause this time of year, the foundations with SPF15 is too dark for me! but the foundations with SPF6 it's ok :)
  
Aplikacja:
Jeszcze przed zakupem, naczytałam się, że zostawia smugi, że bardzo łatwo o efekt maski…  Nie wiem czemu ale aplikacja nie sprawiła mi żadnych trudności - może to zasługa nakładania podkładu pędzlem? Również nie miałam problemów z jego szybkim zastyganiem na buzi. W rozprowadzaniu go na buzi nie widzę żadnych minusów :)  Minus pojawił się przy dozowaniu produktu ;p Moje początki z tym były naprawdę słabe.. bo więcej mi się wylewało niż miało się wydostać..;/ Jednak z czasem nauczyłam się operować nim tak, żeby wydostawało się tyle kosmetyku ile chciałam :) Poza tym, Revlon z SPF 15 jest troszeczkę gęściejszy niż Revlon z SPF 6, co przedłużało wydostanie się podkładu z opakowania.
Dla ułatwienia możemy kupić specjalną pompkę lub użyć jej  po innym kosmetyku. Z tego co wiem, pompka z serum do pielęgnacji końcówek włosów z Avonu idealnie pasuje :)
Application:
Before the purchase, I had read that this cosmetic leave smudges, and that leaves the effect of the mask... I don’t know why but the application is not caused me any problems - it may be thanks to applying foundations with brush? Also, I had no problems with its fast drying up in the face. In applying it in my mouth I don’t see any minuses :)
Minus appeared at dispensing the product. My beginnings of this were really bad..
from the bottle poured out more than it should ;/  Besides, Revlon with SPF 15 is a little more dense than Revlon SPF 6.



Krycie i konsystencja:
Jest super! Nawet nie potrzebuję korektoru aby zatuszować pojedyncze niedoskonałości. Jedynie w naprawdę fatalnych okresach mojej skóry potrzebny był mi korektor, ale na szczęście jest to rzadkość. 
Podkład jest dość gęsty i początkowo obawiałam się, że zatka mi pory, jednak nic z tego się nie stało :) Ale to nie znaczy, że na kimś innym też tak będzie działał.
Coverage  and consistency
It's great! I don’t need concealer to cover up a single imperfection. - I needed concealer only in the truly disastrous periods of my skin. The foundation is quite thick and at first I was afraid that clog my pores, but it didn’t happen :) But this doen’t mean that someone else will also have this effect.


Trwałość:
Producent obiecuje utrzymanie się podkładu na buzi nawet przez 24h! – ja się z tym nie zgodzę. Po pierwsze to kto przez tyle czasu nie zmywa make upu? :P Po drugie to uważam, że utrzyma się do  max 10h na twarzy, co i tak jest nie lada wyczynem w porównaniu do innych fluidów.
Lasting:
The manufacturer promises to lasting the foundation in the mouth for up to 24 hours! - I will not disagree with that (at first who for so long time doesn’t wash makeup? ;P) I think Revlon will last to 10 hours on the face, which is still quite a challenge compared to other foundations.

Cena:
Możemy go dostać za nawet 70 lub za 30zł zamawiając na Internecie. Ja wybieram drugą opcję bo po co przepłacać? :) Jednak kupuję tylko od zaufanych drogerii i aptek internetowych, gdzie wiem, że mam pewność iż nie otrzymam podróbki.
Price:
We can get it for even 70 or 30 PLN ordering via the Internet. I choose the second option because why overpay? :p But I only buy from trusted online pharmacies and drugstores where I know that I am sure that I don’t get fakes.  



Podsumowanie:
Jest to bardzo dobrej jakości podkład. Sądzę, że osoby z cerą tłustą będą najbardziej zadowolone bo jest to podkład, który szybko się nie zmyje ich buzi. Na plus jest również krycie, jeśli ktoś ma więcej niedoskonałości to podkład plus korektor powinien załatwić sprawę :)
Zdecydowanie polecam Revlon Colorstay, ale nie na co dzień, tylko na większe wyjścia.
Summary:
Revlon is a very good quality foundation. I think that people with oily skin will be most happy because it will not wash it so fast from their face. Next plus is the coverage - if anyone has more imperfections that foundation plus concealer should be enough :)
I definitely recommend Revlon Colorstay, but not every day - only on special occasions.



......................................................................................................................


Mam nadzieję, że moja recenzja się komuś przyda :)  Co sądzicie o tym podkładzie? Jakiego podkładu Ty używasz i co polecasz? :) Piszcie, chętnie się dowiem!

I hope my review will be useful for someone :) What do you think of Revlon ColorsStay? What kind of foundations you are using and what do you recommend? :) Please write, I would like to know!



Uwielbiam koktajle :) Wczoraj po raz pierwszy zrobiłam koktajl ze szpinaku i owoców... pycha! :)
I love cocktails :) For the first time yesterday I did a cocktail with spinach and fruit ... yummy! :)
 
Próbowałyście kiedyś? :) Ja polecam! Bomba witaminowa gwarantowana <3
Do you like smoothies? :) I recommend it! Guaranteed vitamin bomb <3


Miłego wieczoru!
Have a lovely evening!
xoxo


61 komentarzy:

  1. Bardzo dużo o nim słyszałam i chyba go w końcu kupię ;)
    Fajna rezenzja.!


    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. apetycznie wygląda koktajl, jednak nie wiem czy bym się na niego skusiła, chyba nie przepadam za szpinakulcem:D a własnie zastanawiałam się w rossmanie nad tym fluidem, jednak trochę mnie cena odwiodła od tego! Mogłabyś podać mi Twojego zaufanego sprzedawcę? Bedę wdzieczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba zaznaczyć, że jest na alkoholu i niestety bardzo jest to czuć, u mnie się nie sprawdził a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam! :) Miałam dodać, że może on troszkę wysuszyć skórę bo zawiera alkohol ;/ Co do zapachu to przy SPF 6 jest on strasznie wyczuwalny, natomiast przy tym z SPF15 praktycznie alkoholu nie czuć w ogóle.
      U mnie się sprawdza, ale mam jakieś mieszane uczucia do niego.. na co dzień jednak wolę lżejsze podkłady :)
      A Ty jakiego obecnie używasz? :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. mam cerę tłustą i myślałam, że będzie dla mnie idealny ale po pierwsze przez nadmierne wysuszenie alkoholem jeszcze bardziej zaczęła mi się przetłuszczać cera, a po drugie strasznie mnie zapycha... obecnie pani dermatolog kazała odstawić mi całkiem podkłady i tylko lekko przypudrować twarz, póki co faktycznie skórę mam w lepszym stanie, ale wciąż szukam swojego ideału który nie będzie zbyt ciężki i jednocześnie troszkę zmatowi twarz :)

      Usuń
    3. OO a ja go używam codziennie.. nie wiedziałam, że ma w składzie alkohol. Z moją cerą nic złego się nie dzieje. a używam do cery suchej i normalnej. Koktajl wygląda super! jednak ten szpinak..może się w końcu skuszę :)
      Pozdrawiam, Anitka :*

      Usuń
    4. jeżeli macie dziewczyny coś naprawdę godnego polecenia, dla bardzo wymagającej tłustej cery co nie zapycha to proszę piszcie :)

      Usuń
    5. Kochana chciałabym Ci pomóc ale cery tłustej nie mam, więc na swoim przykładzie Ci niczego nie polecę ale naczytałam się wiele dobrego o Vichy Dermablend. Poza tym jedna z blogerek, którą czytuje a ma właśnie tłustą skórę, poleca jeszcze La Roche - Posay Tolerine Teint Mattifying Mousse Foundation, jej recenzję znajdziesz tutaj:
      http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2013/12/nowosc-la-roche-posay-toleriane-teint.html

      :) :*

      Usuń
    6. dziękuje za link poczytam na pewno ;) niestety La Roche Posay kiedyś miałam i nie wiem czy to była wina koloru ale wyglądałam jak topielec (takaaaa sina:) po kilku godzinach od nałożenia podkładu i stosowałam go jako punktowy korektor... ale dziękuję za rady :*

      Usuń
    7. Hej łączę się z Tobą w bólu :) sama mam baardzo tłustą cerę i już wypróbowałam wszystko co się da: kwasy, olejowanie, kuracja tabsami anty... żaden podkład ani puder nie zmatuje mi twarzy na dłużej niż godzinę a wypróbowałam wiele... jedyne wyjście to umyć buzię, ale jak jestem na mieście to jest jakaś maskara:/ jeżeli ktoś chociaż w niewielkim stopniu poradził sobie to ratujcie radami:)
      Ola

      Usuń
    8. Kurczę dziewczyny, na prawdę chciałabym Wam pomóc :(
      chyba po zakończonej sesji zabiorę się za szukanie informacji w tym temacie, może akurat coś się znajdzie :)

      Buziaki dziewczyny :*

      Usuń
  4. I have used Revlon color stay and I love it... it has never looked smudge or like a mask... I had to learn to use less too as I ended up wasting some of it in the beginning :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze do tej pory nie miałam tego podkładu, ale chyba skuszę się na inny z Revlona własnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dużo słyszałam o tym podkładzie i muszę kiedyś go wypróbować! Brak pompki to jednak porażka ktorej nie jestem w stanie pojąć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Revlon mialam ale u mnie sie nie spisal stosuje vichy dermablend bo potrzebuje dobrego krycia ;) A koktajle rowniez uwielbiam pije je codziennie ;D buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermablendu również miałam okazję użyć, jest świetny ale jego cena.. poraża :D
      Ja ostatnio również piję codziennie koktajle :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. słyszałam o nim ale nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajle robię codziennie, odkąd kupiłam blender :) W temacie podkładów, jestem wierna Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great review, i use MAC but i understand the importance of drugstore make-up after many years finding one that suited my fair skin !
    Lauren x
    Britton Loves | Fashion Lifestyle + Photography - www.brittonloves.blogspot.co.uk
    Support my Photography Project here !

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na buzi jest nie do zdarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review! Thanks for swatches))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony podkład , używam nieprzerwanie od kilku lat ostatnio skusiłam się na MAC-a ale niestety pani dobrała mi zbyt ciemny kolor i krycie też mnie nie zadowala więc wracam do Revlona, Mac może przyda się latem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie jest zbyt kryjący:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego podkładu.

    P.S. Kochana... Czy używasz translatora do wersji angielskiej? Bo jest w niej sporo błędów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama próbuję i zdaje sobie sprawę ze jest pewnie sporo błędów ale chyba da się zrozumieć co mialam na mysli? :P Sadze ze jakbym używała translatora to wtedy bylaby totalna masakra :P

      Usuń
  16. I like this foundation, works really great for me. Super review doll xx

    OdpowiedzUsuń
  17. I love that foundation :)

    http://glassow.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam "fazę" na Revlonka, ale mam trochę ciemnawy odcień i na czas zimowy go odstawiłam, jednak muszę się rozejrzeć za jakimś jasniejszym, bo już się za nim stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I've heard so many good things about this foundation, the problem is we don't sell it here and because of the shades I'm too afraid to order it online. But your review makes me want to have it really badly! About it dripping everytwhere you can always buy a pump xx

    New post on:
    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post!
    xx
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak pompki to również dla mnie wielki minus. Ja bardzo lubię podkłady Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkłady Rimmela stosuję na codzień :)

      Usuń
  22. Muszę w końcu go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sounds really nice! Great review doll :)

    Hugs & kisses
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Echh, ten Colorstay... Używałam go przez 3 lata i uwielbiałam go za wszystko. Niestety czar prysł właśnie po 3 latach, kiedy zaczął mnie niemiłosiernie zapychać... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kupiłaś ten z troszeczkę innymi składnikami :(

      Usuń
  25. Od dłuższego czasu używam tego podkładu i jedynie co mi w nim przeszkadza to to, że po zmianie konsystencji na mus brakuje pompki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem Twojego komentarza..w sensie, że ten podkład zmienia swoją konsystencję czy, że o co chodzi?
      mnie początkowo denerwowało używanie tego podkładu bo był po prostu nie wydajny - większość wylatywała mi na dywan.. ale później przelałam go do innej buteleczki po fluidzie z pompką i problem zniknął :) podkład jest na prawde godny naszej uwagi.

      Pozdrówki

      Usuń
    2. właśnie żałuję, że producent nie pomyślał o pompce :)

      Usuń
  26. Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych podkłądów. Używałam co na codzień, kiedy moja cera nie była w najlepszej kondycji i spawdzał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. używałam i polecam każdemu :) no może nie na lato..ale na okres jesienno zimowy a nawet na początek wiosny jak znalazł, świetne zrobiłaś foteczki, jakiego używasz aparatu?

    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie brak pompki to duży minus, ale te 10 h krycia kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie ostatnio rozważam jego zakup :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też go kiedyś używałam! byłam z niego bardzo zadowolona. największy minus to jednak brak pompki.... :/
    Akurat przymierzam się do zakupu podkładu. hmm... może bym do niego wróciła??

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam z nim przyjemności, ale uwielbiam podkłady, mam ich sporo w swojej kolekcji, bo lubię uzywać na zmianę w zależności od dnia / nastroju ;) iod czasu do czasu Revlonik mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Revlona nigdy nie używałam natomiast sama uwielbiam Teint Idole Ultra Lancome i Dream Satin liquid Maybelline oba są super <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedys musze go wyprobowac bo wstyd ze go jeszcze nie uzywalam:D

    OdpowiedzUsuń
  34. chcialam go zawsze wyprobowac bo rozne opinie slyszalam;)



    kochana zapraszam do siebie
    oraz na konkurs do wygrania ciuchy,torebki,buty dowolnie wybrana rzecz-WARTO!!:)
    http://nattalja.blogspot.com/2014/02/sammydress-wygraj-20-na-zakupy-w-sklepie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz śmialo próbować :)
      dzięki za zaproszenie ;*

      Usuń
  35. Cały czas się na niego czaje :) i niedługo będzie mój :)
    P.S - czcionka poprawiona, przepraszam za dyskomfort w czytaniu :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nadal szukam swojego idealne podkładu , niestety do tej pory żaden nie pozostał ze mną na dłużej :)
    Chyba teraz kolej na Revlon :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam teraz Photo ready i jest rewelacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  38. Z jednej strony mnie kusi, a z drugiej, no nie wiem.. Kiedyś babka w Douglasie mi go nakładała i później tak jakby zaczął się gotować na buzi i zostały mi tylko brzydkie plamy :(

    OdpowiedzUsuń
  39. zużyłam już wiele butelek tego podkładu, bardzo go lubię.
    uwielbiam koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na podkład jestem jeszcze za młoda, ale za to koktajl chętnie sobie zrobię :D
    Obserwuję Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. I am actually looking for a new foundation.
    Like yourself, I also use it only when my skin is really bad.
    Thank you for this review - I will give it a try next time I am at the drugstore. :)

    Love from Canada.
    ❤anamascara.blogspot.ca❤

    OdpowiedzUsuń
  42. jest to mój ulubiony podkład od ponad rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. The subtle point of this ability is that enemy powers can strip buffs but not debuffs, so your opponent can't
    strip these benefits from your team. These are basically the best offensive and defensive effects in
    the game all on a single power. Every turn he
    regenerates and reduces the duration of bleeding and poison effects.


    Also visit my homepage avengers alliance cheats

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo