My Followers ;-*

niedziela, 2 lutego 2014

Red, black and white - my OOTD

Hello!

PL:
Bez zbędnego gadania przejdę do opisu stylizacji :)

Z dna szafy odkopałam legginsy w pepitkę o których szczerze mówiąc zapomniałam już :)  Do nich założyłam mój ulubiony mięciutki sweterek z ćwiekami i łańcuchem na ramionach. Stwierdziłam, że całość trzeba uzupełnić czerwonym akcentem i wybór padł na płaszczyk, ale żeby cały look nie był za mdły założyłam jeszcze szare dodatki w postaci czapki i komina oraz nową shopperkę w kolorze bordowym od Rosewholesale.com

EN:
For leggings with houndstooth print I wore my favorite cozy cardigan with studs and chains. The whole outfit complements the red coat. In addition, I added a gray cap and scarf and a new shopper bag in burgundy from Rosewholesale.com   



 Torebka jest pojemna i dobrze wykonana, ponadto w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej <3
The bag is roomy and well made. Moreover, it looks much better than the pictures! <3



Mi się podoba, a Tobie?
I really like this set and you?


Pants - Stradivarius
Sweater - ebay
Knee High Shoes - Merg.pl


Inna stylizacja z wykorzystaniem legginsów w pepitkę: <CLIK>
My other look with houndstooth leggins: <CLIK>

Have nice Sunday!
Miłej nidzieli!
xoxo


Red black & white - my OOTD - MODNAPOLKA.pl

76 komentarzy:

  1. I absolutely adore this elegant look head to toe!
    Thanks for sharing:))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For me it´s absolutely the same <3

      xx from Bavaria/Germany, Rena

      www.dressedwithsoul.blogspot.de

      Usuń
  2. sweter i legginsy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Miłośniczka wszystkiego co podkreśla nasz styl i charakter" Aska zmieniaj ,to !:D wyrzuciłaś z mojego zdania tylko "urodę" ja to sama wymyśliłam, pół godziny komponowałam najlepiej opisujące mnie słowa i nie ma kopiowania ;p zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko to skopiowane. Ale Anitka nie martw się, nieudolnie! :D

      Usuń
    2. LOL! Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że Ty tak masz :) a to już wisi u mnie kilka miesięcy ;d Tak właśnie myślałam, że już podobne coś gdzieś słyszałam, tylko zastanawiałam się gdzie :)

      Usuń
    3. @Anonimie, ciekawe co masz na myśli :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. nie rozumiem. styl, uroda, charakter i ch.. wie jeszcze co, to słowa, które występują w słowniku każdej urodowej blogerki więc chill dziewczyny.
      "poł godziny komponowałam te słowa" no to gratuluję cięzkiego umyslu! komentarza zapewne kolezanki "Anitki" nawet nie skomnetuję.
      a Ty na pierwszym zdjęciu kojarzysz mi się trochę z lalką barbie hyhy ;d (to nie jest obraza).

      Usuń
  7. beautiful outfit xx

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I adore the outfit... so cute... I love red, black and white together... the red really makes it pop... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. choruję obecnie na pepitkę i ten strój mi wcale w tym nie pomaga :)
    muszę mieć takie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice leggings and red coat goes with the outfit so well.. Just loved the shoulder detail on the sweater.. U look very pretty
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, śliczna jesteś! :-) Fajny strój ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, cały zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This outfit is beautiful! I absolutely love the print on those pants. Gorgeous!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. love the slight hint of houndstooth, it doesn't over power the outfit to much and is softened by the red :)
    Lauren x
    Britton Loves | Fashion Lifestyle + Photography - www.brittonloves.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek i torba świetne :)))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe widzę bardzo podobny zestaw do mojej ostatniej stylizacji :-) Nawet pepitka się powtórzyła :-) Świetny płaszczyk !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już pepitka gościła na blogu, ale w bardziej eleganckim wydaniu z czerwonymi szpilkami :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. o proszę :) musiałaś wyglądać zjawiskowo! uwielbiam czerwone szpilki <3

      Usuń
    3. Możesz zobaczyć tu -> http://misskitin.blogspot.com/2013/10/houndstooth.html

      Usuń
  17. Oj śliczne są te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że jakiś anonim ma żal dupy pisząc takie brednie.
    Nie przejmuj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a stzliyacja super :)

      Usuń
  19. Very nice outfit... I love your pants and coat :-) You look amazing!

    katharine-fashionisbeautiful

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jesteś w dodatku masz fajny styl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. wpadła mi w oko Twoja czapka :)) też w tym roku zaszalałam i chodzę z pomponem :P

    OdpowiedzUsuń
  22. this is perfection in one look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  23. hallo,
    noch kann ich kein polnisch und ausser tak, nie, kann ich noch nix. aber irgendwann kann ich bestimmt ein bisschen mehr. meine schwiegertochter ist polin.
    so nun zum outfit.
    hahnentritt ist klasse, als hose noch viel mehr, aber da muß man so schlank sein wie du. schau doch am mittwoch
    mal bei mir rein. da habe ich einen hahnentritt rock in meinem blog.

    viele grüßle eva

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie ! uwielbiam te leggi <3 !

    OdpowiedzUsuń
  25. Looking gorgeous as always dear.x I absolutely love your outfit, gorgeous colour combination. Love the pop of colour by your coat and bag! The earrings add such a nice touch to your outfit. Love your makeup, so flawless! Have a lovely week.x
    xxxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie sweterki!

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz;) śliczny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie i ćwieki najlepsze <3
    dopiero Ci się sesja zaczeła? na umcsiku? :D ja w sumie jeszcze 2 rzeczy mam :D
    to co może PO na jakiś balecik? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  29. the look is really fantastic, love the mix with the red too!

    ciao

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing look!!! We love your leggings!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook , Bloglovin’ and What I Wear

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny look - super są te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. powinnaś częśćiej dodawać notki :) bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga, powiem Ci szczerze, ze sie bardzo zmieniłas od początków strony, oczywiście na lepsze! Pierwsze zdjęcie jest fenomenalne! Pozdrawiam, anita

    OdpowiedzUsuń
  33. I love everything about your look, especially your pants! <3

    Feel free to visit my blog as well! You will find topics such as NYC Fashion, health, beauty, personal growth and motivation between others! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Outfit Post: Denim, Plaid and Fur

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful outfit! I love the houndstooth print mixed with the festive red coat!

    OdpowiedzUsuń
  35. nice coat with nice leggings. dear red color is really suite you . the cap you wear is also nice on your cute face. nice post. :)

    charu
    http://myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniała zabawa kolorami!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajowe zdjęcia :) Super masz styl.

    OdpowiedzUsuń
  38. Love! Great outfit! :) Check out my blog as well!
    -Alex of http://snippetswithalex.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I love your houndstooth print pants! I have been meaning to get pants like that for a long time! Red, black & white is a really great color combination! :)

    www.callmemaddie.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful girl, perfect look :)

    http://www.barbirellafashionrunway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna stylizacja!
    Cudowny płaszcz ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Great pants! love this houndstooth pattern. great outfit

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ladnie tu u Ciebie ! piekna stylizacja obserwuje;**
    www.ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniałe zestawienie kolorów

    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. love the leggings !!!
    great outfit!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  47. Dawno temu moja mama miała spódnicę w czarno biały wzorek twoich spodni. Chciała ja zmniejszyć dla mnie, ale mi wówczas wzorek nie przypadł do gustu. Dziś wszytko jest inaczej, moda znów powróciła.

    OdpowiedzUsuń
  48. so lovely honey. have a nice weekend. xo

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  49. Love your red coat and over the knee boots girl! Looking fab!

    OdpowiedzUsuń
  50. Looks like we are both freezing our butts off :) Cute look - love it all! Especially your houndstooth pants!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo