My Followers ;-*

piątek, 28 lutego 2014

Lumpexowe perełki i inne...

Hello!


 Ostatnio coś mnie podkusiło aby zajrzeć do lumpeksów.. szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy byłam tam ostatnim razem.. Teraz się dziwię, że miałam taką przerwę bo znowu przytachałam do domu siatki z samymi perełkami :D Zobaczcie sami:

Nowa Torebka, miała jeszcze folię i metki - SH (stała się jedną z ulubionych torebek)

 Torebka - Firenze Bag - SH

 
tę torebkę kupiłam w H&M
 
1.H&M, 2.SH, 3.SH

 Kurtka  - Landsend z SH, Spodnie boyfriendy Topshop - SH

 Koszula w paski - SH

  Welurowe body H&M - SH

Koszula w kratkę - SH

  Bluza - Allegro 

Welurowa miniówka z Oasap - CLIK


 troszeczkę biżuterii:

Od lewej:
Ładny łańcuszek z serduszkiem od Rosewholesale - CLIK
Kolczyki od Rosewholesale - CLIK
Zegarek - Allegro
Kolczyki - Allegro

Dodatkowo przybyły mi 2 pary czarnych botek, jedne (z Elilu.pl) mieliście już okazję widzieć we wcześniejszym poście, drugie z Zary TRF zobaczycie wkrótce :)
Ponadto oczekuję na kilka przesyłek a w nich między innymi:

 pikowane, skórzane szorty z Choies:


Legginsy z kieszeniami z Oasap - CLIK


Sukienka z Oasap - CLIK


Jak dobrze (dla mojego portfela), że jest już koniec miesiąca :)

Miłego weekendu Kochani ;**

62 komentarze:

  1. Lovely items...have a great weekend xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też często trafiam na takie perełki ;) Wszyscy się śmieją z 'lupeksów' a później zazdroszczą ;)
    Przejrzałam bloga, bardzo ciekawy, będę zaglądała częściej ;)

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam serdecznie
    kosmetykidlacb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety niektórzy mają takie podejście.., ale co tam :) ważne, że my uważamy to za normalne :D
      dziękuję ;* zaraz wejdę do Cb ;*

      Usuń
  3. torba z h&m i kurtka są mega ! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zegarek, a ta sukienka nieziemska! :) Zazdraszczam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo niezłe zakupy :D najbardziej mi wpadła w oko sukienka, swietna ;)
    gdzie kochana chodzisz do sh? :D ja lubię te koło biedry blisko shine :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam też zaglądam :) a tak to koło mnie, na kleeberga jest w miarę fajny ciuszek na tarasie:)

      Usuń
  6. Wow super, zdradz gdzie są takie dobre lumpy pliss :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ja chodzę często do ciuszka na kleeberga przy tarasie, bo tam mam najblizej :D a tak to jeszcze fajne rzeczy są własnie koło biedronki przy saskim :) Na krakowskim przedmiesciu na 1szym piętrze też można fajne rzeczy wychaczyć. Słynny lump na wrońskiej - byłam tam raz i nic nie kupiłam :D

      Usuń
  7. fantastyczne zakupy, dawno nie byłam w lumpeksie, muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy,torebki są cudowne!!! pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy zwłaszcza torebki mnie urzekły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie potrafię w lumpeksach wyszukiwać takich perełek, a szkoda :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też tak myślałam, ale jak pochodziłam troszkę to już same rzeczy wpadały do mojego koszyka :D

      Usuń
  11. Widzę sporo fajnych nowości !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Totally love all your bags.. :)
    I am inviting you to take part $80 Jollychic Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/02/jollychic-80-giveaway.html?m=0
    Happy weekend
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka kuferek jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał :D muszę pójść z Toba :D bo same cudeńka wyszukujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ładnie zaszalałaś :D
    Ehh nic tak nie poprawia kobiecie humoru jak udane zakupy :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza torebka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. same cudeńka! zwłaszcza torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia sukienka oraz zegarek:) super;)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę torebek!! :D

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne rzeczy dorwalas! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. JEEEJ jakie genialne torebki ! Uwielbiam second handy !

    OdpowiedzUsuń
  23. These are lovely items Joanna, I really love that last dress.. great design and shape... gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful items, loved the 3rd bag x

    New post on:
    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your Blog
    Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me and let me know so i can follow you back

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj mnie też dawno nie było w second handzie, ale przydał mi się taki odwyk od nałogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka z h&m i sukienk z oasap cudowne!
    Super rzeczy, Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing pieces dear.x Love that H&M bag and that bright yellow jacket looks gorgeous, such a statement piece! Can't wait to see your outfits.x Have a lovely week!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi dear!! I really enjoy your blog, its amazing!!
    Your post is so perfect :)
    Come to see my new post: OUR STREET
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  31. ukradnę Ci wszystkie trzy torebki ale cii jak coś to nie ja :* :D

    OdpowiedzUsuń
  32. great stuff! love the sh pieces!

    OdpowiedzUsuń
  33. W związku z tym, że obserwujesz mojego bloga K JAK KSIĄŻKA http://kjakksiazka.blogspot.com chciałam Cie poinformować, że przeniosłam się na adres

    http://peronczwarty.blogspot.com

    Będzie mi ogromnie miło, jeśli będziesz nadal zaglądać do mnie i mnie obserwować, nie chciałabym stracić czytelników. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. ta koszula w paski i brązowa torebka są piękne, czasem w sh można znaleźć prawdziwe perły i za grosze kupić coś niesamowitego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne łupy :D czekam na zestawy z nimi :P

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Podziwiam naprawdę ja za każdym razem jak idę to wychodzę z niczym, nie umiem szukać niesetety ;c

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rzeczy :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/
    http://shinestarminex.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice blog!
    If you want follow eatch other, tell me …
    Kiss,
    www.flordemaracuja.pt

    OdpowiedzUsuń
  39. Love these gorgeous accessories! I’d love for us to keep in touch via bloglovin’ or GFC! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r

    OdpowiedzUsuń
  40. Great buys! Another interesting post!
    xoxo
    http://www.fashionablestreetsblogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hey dear! :)
    We are friends via GFC and now we invite you to our new bloglovin just click! :)
    We are already following you there! :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. ta czarna duża torba jest znakomita! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. wróć do nas ;(

    OdpowiedzUsuń
  44. ja sobie często mówię, ze pójdę i może znajdę coś ładnego :D ale jakoś jeszcze nie dotarłam ;/ bardzo podoba mi się druga torebka, którą kupiłaś :) chętnie bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful things! ♥

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Planuję zakup tego zegarka z allegro, i mam pytanie jak ten "złoty" kolor wygląda na żywo? nie jest bardzo żółty?

    A zakupów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak, na samym początku raził mnie jego tandetny kolor, ale po czasie on się trochę starł i teraz wyglada jak należy :)

      Usuń
  48. świetne rzeczy Ci się trafiły! pozdrawiam, Radosnych Świąt!:*)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo