My Followers ;-*

czwartek, 13 lutego 2014

Fisrt post about make up

Hello
PL:
Z racji tego, że za oknem jest paskudna pogoda (nie ma dnia, żeby nie padało :( ) postanowiłam pobawić się kolorówką.. Na co dzień nie używam cieni do powiek bo po prostu nie umiem się nimi tak pięknie malować jak to robią inne dziewczyny, ale raz na jakiś czas zaszaleję i ja :) Mam nadzieję, że nikt się nie przestraszy :D
EN:
Due to the fact that we have ugly weather I decided to go crazy with makeup. In my case, it is folly to do eye makeup. Normally I don't use eye shadow.. Just doesn't go to me so beautifully as they do the other girls :) I hope that no one will be scare : D


Do wykonania makijażu użyłam tych kosmetyków:
To do makeup I used these cosmetics:


*O podkładzie i pudrze zrobię osobny post ;)
*I will add a separate review of Revlon ColorStay foundation :)


Tusz Eveline Cosmetics z serii Magnetic Look - "ultra pogrubiający tusz do rzęs, 200% większa objętość".

Moja opinia: Producent troszkę podkoloryzował właściwości tuszu, ponieważ tylko delikatnie je pogrubia, przez co rzęsy wyglądają bardzo naturalnie - mi akurat to odpowiada :) Ponadto troszeczkę je wydłuża a na tym najbardziej mi zależy :)  Tusz posiada wygodną i praktyczną szczoteczkę wykonaną z silikonu, ładnie rozczesuje rzęsy i nie plącze ich. Minusem jest jego trwałość, po kilku godzinach spływa z dolnych rzęs... na szczęście, łatwo się go zmywa i możemy wykonać szybkie poprawki.
Sądzę, że mascara spodoba się tym co lubią naturalny nie za mocny look :)

Cena - ok 12zł


 Pomadka  firmy JOKO nr J62 - z kompleksem nawilżającym, zamknięta jest w złotym, eleganckim opakowaniu. Sprawia, że na naszych ustach widać delikatny połysk oraz czujemy obiecane przez producenta nawilżenie.  Nie mogę się do niczego przyczepić - polecam :)

Cena - ok 20zł


 Eyeliner - Manhattan, w kolorze ciemno brązowym - jeśli chodzi o pisaki, to na razie jest  moim faworytem :)
Brązowa kredka z Miss Sporty - do podkreślenia brwi
Biała kredka Color Trend z Avonu - używam jej do linii wodnej oka

Róż do policzków firmy Paese z olejkiem arganowym - pierwsze co mi się rzuciło to to, że  jeszcze nie widziałam żadnego różu z takim kompleksem nawilżającym, drugą myślą było to jak on pięknie pachnie! Wielkim plusem jest jego trwałość - utrzymuje się od rana do wieczora (wow) Drobinki, które widać w opakowaniu nie są bardzo widoczne na policzkach, trzeba się dokładnie przyjrzeć aby je zobaczyć - natomiast bardzo fajnie rozświetlają nam buzię. Ja jestem nim zachwycona :)

Cena - ok. 20zł

Czas na sprawców tego posta czyli podwójne cienie z JOKO i cień z Make Up Factory ;)

Zacznę od wypiekanego cienia firmy Make Up Factory nr 97 - zamknięty jest w okrągłym opakowaniu, zamykanym na klika. Żałuję, że zdjęcie nie ukazuje jego pięknego fioletowego koloru, mieniącego się złotymi drobinami - ma świetną pigmentację. W rzeczywistości kolor jest bardziej delikatny  :) Minusem jest tylko jego dość wysoka cena (oczywiście jak na studencką kieszeń), ale zdecydowanie warty kupienia, szczególnie za jego trwałość i dostępne kolory <3

Cena - ok 50zł

Prasowane podwójne cienie firmy Joko, zamknięte są w eleganckim opakowaniu z lusterkiem :) Kolory bardzo ładne a pigmentacja dość dobra, niestety cienie troszeczkę się osypują.. Trwałość mogłaby być lepsza za taką cenę.

Cena - ok 20zł

 Jak na osobę zieloną w temacie malowania oka, jestem zadowolona z efektu :D Zawsze moje malowanie oczu kończyło się efektem - podbitego oka :D:D:D:D  Poza tym cieszę się, że w miarę udało mi się podkreślić mój zielony kolor oczu :)

W rzeczywistości kolory były bardziej wyraziste :)


Co sądzicie? 
Jakich Wy używacie kosmetyków? :)




Miłego wieczoru!
Have a loveley evening!
xoxo

48 komentarzy:

  1. Mnie sie twoj make up bardzo podoba .;)Na codzien uzywam cieni z Misslyn , podkladu z Vichy tuszu z Maxfactor ;) Revlon mi nie przypadl do gustu za szybko zasychal na mojej twarzy i robily sie smugi . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście, że u mnie nie robią się smugi :) ale za to uważam, że jest za ciężki jak dla mnie..

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż! Piękny kolor szminki ! Bardzo pasuje Ci taki delikatny makijaż :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, prawdę mówiąc zaciekawił mnie tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zaciekawiona nim, bo jest tani a jakością nie grzeszy, jeszcze gdyby się tak nie rozmazywał.. ;p

      Usuń
  4. ale masz długie rzęski! swietny make up, pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż makijażem, ale jakie ty masz pazurki! zazdroszczę :) mi się moje strasznie łamią... polecasz jakąś dobrą odżywkę? a makijaż bardzo Ci pasuje, taki delikatny i oroczy :) w sam raz też na walentynki, prawda?

    M.C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) na walentynki też może być :P co do paznokci to stosuję odżywkę z sally hansen, jest super :)

      Usuń
  6. Mam chęć na ten róż :)) Pada?? :( A u mnie nic, nie pamiętam dnia, kiedy by padało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :) u mnie w lublinie pogoda na prawdę nie dopisuje.. oby szybko się poprawiła :)

      Usuń
  7. Czekam na recenzje pudru i podkładu ;)
    Makijaż wyszedł w porządku, jeśli chodzi o ciebie to jestem bardziej zielona niż Ty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie cieszę się, że nie tylko ja mam z tym problemy :D :*

      Usuń
  8. Ten róż naprawdę pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie sobie poradzilas ;) tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the color of that eyeshadow, looks perfect on you. :)

    Keep in touch,
    J
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the lipstick color... so beautiful... and the purple eyeshadow is lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten podkład Revlon a makijaż wyszedł ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten podkład, dobry wybór Asiu , koloryt skóry masz idealny, lecz nie jest on napewno na codzień :) dobrze że próbujesz malować się cieniami, ale troszkę musisz się poduczyć, jeśli cienie się sypią kładzie się je na mokro lub na bazę (najlepsza artdeco) no i parę takich technik co do malowania cieniami, ja wszystko opanowałam na kursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten podkład jest dla mnie za ciężki, na codzień wolę lżejsze :) a o tej bazie artdeco słyszałam wiele dobrego, jednak jeszcze się nie skusiłam na żadną bazę do cieni :D ale może w końcu niedługo zamówię jakąś :D póki co, będę się uczyć malować oko w domowym zaciszu.. metodą prób i błędów, bo na kurs raczej się nie wybiorę :)
      buziaaak ;*

      Usuń
  14. Great blush!!! Kiss
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, tak delikatnie :)

    A oczy może racja, ale ja nie lubię takich mocnych makijaży, więc robię tylko tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny makijaż :) delikatny i subtelny.
    Muszę wypróbować jakiś tusz z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki Joko i Virtuala :)
    Szukam różu może się skuszę ,skoro polecasz :)
    Będe tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post. I was considering to buy ColorStay but eventually I didn´t . :)
    Fashion Happenss

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam szminkę z Joko i u mnie również sprawuje się bez zarzutu:P A co do "stażu" to jeszcze wszystko przed Wami :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu bardzo pasuje Ci ten róż do policzków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie mogę kupić kosmetyki z Make up Facotory? bo nie mogę znaleźć żadnej strony internetowej, a spodobał mi się ten wypiekany cień :) świetny post, mam nadzieję, że częściej będziesz prezentować swoje makijaże i że bedzieć ćwiczyć - jak to mówią, praktyka czyni mistrza :) Pozdrawiam serdecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Make up Factory ma swoje stanowisko np. w dawnej Galerii Handlowej w Lublinie na Krakowskim Przedmieściu, a co do strony internetowej to w Polsce strona na facebooku jest ich oficjalną :)

      tutaj masz link: https://www.facebook.com/MakeupFactory

      Dzięki za mile słowa, na pewno będę ćwiczyć :) Również pozdrawiam Gosiu ;)

      Usuń
  22. Bardzo ładny makijaż, najważniejsze, że podkreśla urodę :) Udany pierwszy post makijażowy :)
    A kolory cieni na prawdę ciężko jest realnie odwzorować na zdjęciach ;) Wiem coś o tym, ciągle nad tym pracuję ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na niektórych zdjęciach widać wyraźnie kolory...ale nie nadają się one do publikacji :D ale będę próbować i jeszcze raz próbować, może przyszłe takie posty okażą się o wiele lepsze :)

      Buziaki :*

      Usuń
  23. Great products and you look so pretty!! <3

    Thanks a lot for your sweet comment on my blog!! Well I was wondering if we could follow each other via bloglovin,facebook, gfc and g+? Do visit my blog and let me know!! :)
    http://www.myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post. I have been wondering about the revlon colorstay since I have seen it around a lot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Today I will add new post with review about the Revlon colorstay :) so check it up my blog soon ;)
      xoxo

      Usuń
  25. Bardzo fajny makijaż :D ta szminka ma świetny kolor :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ZAKOCHAŁAM SIĘ W PRODUKTACH PAESE UWIELBIAM JE.

    OdpowiedzUsuń
  27. Majestatyczny tego, iż nie miłuję go tylko w woniach.
    Przedtem dobędę w ciemnym sklepieniony w nocy oddechu, Być może kolejnych kwiatów wazony zewsząd w mym ciele żądzę poruszy.
    Wprawdzie nie miłuję go na to samo w woniach.
    Zanim dobędę w maleńko tej korony kłos wypachniony
    w nocy oddechu, Przypuszczalnie kolejnych kwiatów wazony zewsząd w mym ciele żądzę poruszy.
    Jednak nie mogę w doznań pospiechu. Zapamiętania
    jest szacowny tego, iż nie miłuję go owszem w woniach.
    Darmowe ogłoszenia. Darmowe ogłoszenia. Darmowe ogłoszenia.
    Darmowe ogłoszenia. . Darmowe ogłoszenia. kacper, potocki, wiersze,
    liryka, wiersze, utwór poetycki, wiersze, poezje, poezje, poezje, poezje, poezje,
    poezja, wiersze, poezje, poezje, poezja, wiersze,
    poezje, poezje, poezje, poezja,.

    szczytno ogłoszenia

    OdpowiedzUsuń
  28. I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was
    curious what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like
    yours would cost a pretty penny? I'm not very web smart
    so I'm not 100% sure. Any tips or advice would be greatly appreciated.
    Kudos

    Feel free to visit my homepage ... Acai power i Acai Berry 900

    OdpowiedzUsuń
  29. It's remarkable in favor of me to have a site, which is
    good designed for my know-how. thanks admin

    My webpage :: Telefonkatalogen.biz

    OdpowiedzUsuń
  30. Unbalanced hormones are a typical cause of weight achieve, as a result taking natural
    hormone balancers and herbal supplements would aid to generate a healthful weight loss regimen.

    My homepage weight loss smoothies

    OdpowiedzUsuń
  31. łał ile kosmetyków , mnei przyciągnęła ta szminka ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo