My Followers ;-*

niedziela, 9 lutego 2014

Denim shirt with leather jacket - my ootd

Hello

PL:
Witam Was w niedzielne popołudnie! Mam nadzieję, że spędzacie je tak miło jak ja :) 
Jak już zdążyliście zauważyć uwielbiam koszule, czy to kraciaste, eleganckie czy też jeansowe - nieważne jakie.. już dawno skradły moje serducho. W swojej szafie mam ich już na prawdę pokaźną kolekcję, a  kilka dni temu powiększyła się ona o kolejne jeansowe cudeńko <3 Koszula pochodzi z Oasap i jest to na razie jedyny sklep, gdzie nie muszę się martwić o jakość zamawianych rzeczy :)  Do niej założyłam ulubione czarne spodnie, kurtkę i buty na płaskim obcasie - wyszedł wygodny zestaw, czyli w sam raz na długie spacery, zakupy.. :)

EN:
I hope that you spend a Sunday afternoon so nice, like me :)
As you may have noticed I love the shirts, whether it's plaid, elegant or denim - no matter what .. I have long delighted in wearing them. In my closet I have them already really impressive collection, and a few days ago it has grown by another denim shirt <3 Shirt comes from Oasap and it is for now the only shop where you do not have to worry about the quality of the ordered items :) For her I I wore your favorite black pants, a jacket and flat shoes - comfortable set - just in time for long walks, shopping .. :)













Parka - Ebay
Denim Shirt - Oasap
Jacket - Persunmall
Bag - Persunmall
Pants - H&M
Bracelet - Oasap
Ring - Apart


Ja araz pędzę na miasto, a Wy jakie macie plany na niedzielny wieczór? :)
Miłego :*
Have a lovely evening!
xoxo

60 komentarzy:

  1. Zachwycam się i koszulą i kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę oryginalna, ale sama poszukuję podobnej koszuli, która stała się moją lekką obsesją ;p Ślicznie wyglądasz i bardzo mi się podoba Twoja stylizacja.
    Świetna biżuteria, dodatki są bardzo ważne i u Ciebie idealnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale masz piękne włoski! robiłaś sobie ombre? powiesz jak? bo wygląda super! tak naturalnie i też bym tak chciała :) szałowo wyglądasz. buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam ombre :) To są moje naturalne włosy, na zimę zawsze mi rosną ciemniejsze dlatego tak to może wyglądać.. :P

      Usuń
  4. bardzo fajny zestaw ;) torba szczególnie mi się spodobała ;) Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula,a torebka jest MEGA! pozdr zapraszam do mnie i proszę o KLIK w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz. ; * też uwielbiam koszulę . !


    ruuudda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely! x
    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are so pretty! I love your style and blog. GREAT JOB girl!
      Kisses from NYC,
      Mary S.

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się parka :) Buty też niczego sobie ;)
    Tymczasem zapraszam do siebie www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka i koszula ! Bardzo mi się podoba ta stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej torebce <3
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. co za badziewiasta torebka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś śliczna, ale najbardziej podoba mi się Twoja biżuteria, pozdrówki serdeczne. http://goodbyaccident.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. The jean shirt looks great on you, I really like it with the outfit you chose :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Looking stunning as always dear.x I love shirts, they are such versatile pieces and they are perfect for every occasion! Gorgeous bag and shirt.x Have a lovely week!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz super dlugie nozki :) zazdroszcze figury

    OdpowiedzUsuń
  17. Great outfit, so girly and young. Love the way you styled it and yea its quite inspiring!!

    charu
    http://myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor koszuli - bardzo mi się podoba :) od dawna szukam koszuli z ciemnego jeansu - a w ogole marzy mi sie taka w męskim stylu ze stójką :)

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the Bag! Great Pictures ,you look gorgeous :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny outfit, koszula jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta koszula jest świetna! jak zawsze super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna koszula :)) ale masz długaśne włosy! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ty masz fantastyczne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this look! thanks for the visit.
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  25. love the denim top and the jacket is perfect with this look!

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest i słynna odjechana torebka Asi! :D
    Ja też bardzo lubię koszule, są mega uniwersalne i nadają się zarówno do eleganckich stylizacji jak i codziennych.
    Widzę, że zakupy się udały!
    Pozdrawiam :)

    http://blondi-lookbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna koszula ;) całość super :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna torba :) cały strój również bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful outfit, love seeing denim shirts paired like that xx

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. You are so cute! I really like those print on your bag, is unique :)
    Have a lovely evening!
    Martha

    OdpowiedzUsuń
  31. You look great in that outfit girl <3 Love those shoes as well! <3

    xx Chaicy - Style..A Pastiche!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna koszula <3 ...jak zwykle ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  33. So beautiful look!
    Love your bag*

    Love,
    Vanessa Ribeiro
    http://nessabyvanessaribeiro.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  34. swietna stylizacja..bardzo mi sie podoba :) koszula jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna jest ta koszula! Rozumiem Twoje zamiłowanie, bo sama najchętniej bym się z nimi nie rozstawała :)
    Pozdrawiam :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  36. Prosty casualowy look :) Na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię dżinsowe koszule :) oryginalna torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestaw :) uwielbiam takie koszule :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo