My Followers ;-*

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Woman will always find an excuse to go shopping.

Hello


PL:
 Ze względu na to, że dzisiaj jest wolne to nawet poniedziałek nie brzmi tak źle :) Niestety z końcem laby pogoda się znacznie pogorszyła - za oknem jest szaro, deszczowo i ponuro. Mam nadzieję, że Wasze nastroje takie nie są ;)

W ostatnim poście pokazałam Wam paczki z Oasap a dzisiaj prezentuję zawartość jednej z nich. Jest to sztruksowa koszula z zamszowymi brązowymi wstawkami.  Dobrałam do niej zwykłe jeansowe rurki z lumpexu, ale żeby urozmaicić co nieco zestaw, założyłam czarne kozaki, sięgające za kolano. Mi się one bardzo podobają, są wygodne i nawet ocieplane w środku :) Zamówiłam je już jakiś czas temu na merg.pl - założę się, że większość z Was słyszała już o tym sklepie :) Jednak to były tam moje pierwsze zakupy ale na pewno nie ostatnie. Ekspresowa przesyłka i miły kontakt z obsługą to coś co lubię. Zastanawiałam się jednak nad tym czy wybrać kozaki z eko skóry czy zamszowe.. w końcu mój wybór padł na te drugie -  przecież zima w tym roku wyjątkowo nas rozpieszcza [ciekawe na jak długo?!], jeśli się coś zmieni, to przecież mogę kupić kolejne do kolekcji ;-) Kobieta zawsze znajdzie pretekst na zakupy.

EN:
Due to the fact that today is free then even Monday doesn't sound so bad :) Unfortunately, the weather is much worse - outside is a gray, rainy and gloomy. I hope that your mood isn't like that;)

In my last post I showed you a pack from Oasap and today I present the contents of one of them. It is a corduroy shirt with brown suede trimmings. For this I wore simple skinny jeans with secondhand, but to spice up every bit of set, I wore black knee high boots. Some time ago I ordered it on merg.pl - It was my first purchase there but certainly not the last. Express shipping and nice contact is something that I like.
I was thinking about whether to choose boots with eco leather or suede.. I finally decided on suede - because winter this year is exceptionally mild [I wonder for how long?!]. If something changes, I can buy another to the collection;-) Woman will always find an excuse to go shopping.






 A Wy w swojej kolekcji posiadacie buciki za kolano?
Do you have knee high boots in your colletion?

Coat / Parka - Oasap
Shirt / Koszula - Oasap
Pants / Rurki - SH
Boots / Kozaki - Merg.pl
Bag / Torebka - Oasap
Earrings / Kolczyki - Kruk
Watch / Zegarek - C&A
Sunnies / Okulary - ???

Co sądzicie o zestawie?
Do you like it?

...............................
GIVEAWAY

Kochani przypominam o konkursie, który kończy się za 4 dni! 
Do wygrania kupon o wartości 40$ na zakupy w SammyDress (koszt przesyłki pokrywa sklep).
Więcej szczegółów w tej notce: <CLIK>


                                                                        

Stylizacja: Woman will always find an excuse to go shopping!
xoxo

57 komentarzy:

  1. Slicznie wygladasz :) Hype!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zastanawiałam się nad tą koszulą, na Tobie super wygląda:) Może następnym razem się na nią skuszę.
    Bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ;-) najchętniej domówiłam ją jeszcze w kolorze zielonym ;-)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz! :) Podobają mi się buty i koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice shirt and love the boots!

    CHECK OUT MY LAST POST http://sapphire-brushstrokes.blogspot.co.uk/2014/01/clicked-december-street-style.html

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie akurat dziś piękna pogoda:D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie akurat dziś piękna pogoda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the parka.. it looks so cozy and warm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit post
    Also happy new year!!!
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :D ja właśnie w najnowszym poście też mam dłuuuugie kozaki, na mrozy będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie kozaczki są ekstra! <3 już zaglądam do Ciebie ;-)

      Usuń
  10. Stunning as always dear.x I absolutely love the outfit you are wearing, simple and chic! Those boots are indeed gorgeous.x I love that they are suede, such a great choice for everyday use! Of course you can buy the leather ones later.x
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for your opinion Sweetie! :)

      Kisses <3

      Usuń
  11. świetny look ! ładnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tak długimi kozakami, ale Twoje wyjątkowo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula.
    U mnie pogoda dziś dopisała, przez cały dzień słońce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna, wszystko idealnie dobrane i nie potrafiłabym powiedzieć co podoba mi się w niej najbardziej, bo wszystko jest super :)
    Przejrzałam resztę postów i bardzo mi się tu spodobało, także dodaję do obserwowanych i czekam niecierpliwie na nowy post :)

    _____________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszczeć, a raczej czytać! :)
      dziękuję <3

      Usuń
  15. I like your shirt!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo łądna koszula i świetne kozaki !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw i zdjęcia piękne! Kozaki i parka bardzo mi się podobają, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie prezentuje się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello there! Since i was away from blogging couldn't reply you soon! Thanks for stopping by and I heartly appreciate it! This is such an amazing post! (: Nice blazers! New post on my blog! Stop by me soon! xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad that you back to blogging Sweetie! :)

      Kisses <3 <3 <3

      Usuń
  21. Świetna koszula! Prosta i ma bardzo ładny kolor :)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely outfit, very simple yet effective :)
    Followed you back now !
    Lauren x
    Britton Loves - www.brittonloves.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. hehe :D no rzeczywiście pod czas tej "sesji" trochę wygibasów i wygłupów było;)

      Usuń
  25. Hi!! Thanks for your nice comment :)
    perfect shirt!
    I followed you back, kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny casual a Ty ślicznie wyglądasz ! ...masz przepiękny odcień włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. no no aśka wyglądasz fenomenalnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale jesteś! nawet nie pochwaliłaś się mi, że masz bloga. Dobrze, że chociaz PRZED CHWILĄ na facebooku zaprosilas znajomych do zobaczenia notki bo tak to bym sie pewnie nie dowiedziala?! ahh ty to jestes nie dobra jednak :/

    po za tym to chyba będziesz musiała mi pożyczyć te buciki bo wyglądają na prawdę super :)
    całuski ślicznotko ma,
    gosia gosiaczek :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj po prostu dawno nie rozmawiałyśmy :D a po drugie to myślałam, że wiesz o tym xD

      spoko, pożyczę ;) :*

      Usuń
  30. Świetnie wyglądasz! Buty są cudne :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. co do rozmiaru to WYDAJE MI SIĘ że zamawiałam chińskie 40 czyli polskie 39, ale przyszło mi chińskie 39, może ten milimetr za małe, ale ten puch w środku sie raczej ubije, a ogólnie to i tak wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem czemu ale tak podejrzewałam, że mamy ten sam rozmiar :D właśnie ja mam obawy przed zamówieniem bucików w zagranicznym sklepie - boję się, że będą za małe ale tak mnie korci.. że chyba zaryzykuję :) co do puchu to pewnie tak, ale lepiej by było gdyby przyszły w normalnym rozmiarze :)

      Usuń
    2. btw. dziękuję za szybką odpowiedź! :*

      Usuń
    3. haha tak podejrzewałaś? no widzisz zgadłaś :D no niestety.. tez bym wolała zeby było trochę za duże niż ten milimetr za małe, ale odsyłanie i czekanie kolejny miesiąc to też mi się odechciało, no ale ogólnie źle nie jest :) Tylko właśnie trzeba dokładnie się o wkładke w bucie dowiedziec

      Usuń
  32. ale promiennie wyglądasz! cudny zestaw ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz pięknie!!! świetna stylizacja!
    koszula jest genialna! idealnie komponuje się z kolorem Twoich włosów!
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosty, stylowy i bardzo kobiecy zestaw. Świetne masz te kozaki! Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  37. Cute outfit dear! i love the red blouse!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Great outfit! I love your shirt :)

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog:

    http://theroom31.blogspot.com/

    xox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Just followed you on GFC and Bloglovin, hope you do the same :)

      Usuń
  39. Śliczna ta koszula nigdy nie zamawialam rzeczy z tej firmy ,ale po twoim poście moze sie skusze :)
    Zapraszam do mnie http://khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja posiadam brązowe buty za kolano i żałuję, że nie są czarne :P
    Bardzo fajny zestaw :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo