My Followers ;-*

niedziela, 26 stycznia 2014

My little collection of prescription glasses from Firmoo.com

 Hello

PL:
Dzisiaj  będzie inny post niż zazwyczaj  :)  
Z racji tego, że niedawno doszły do mnie kolejne okularki to chciałam Wam pokazać moją małą kolekcję korekcyjnych okularów. Tym razem postawiłam na czerwony akcent - Sądzę, że świetnie się spiszą w lecie, kiedy moja skóra nabierze ładnego koloru :)

EN:
Today will be a different post than usual :)
I recently ordered glasses again so I wanted to show you my little collection of prescription glasses.  This time I chose red accent - I think that on summer will be fit perfectly when my skin become pretty color:)



 ps. pierwszy raz tak ładnie (oczywiście jak dla mnie ;d) pomalowałam oczy :D


Wszystkie pary pochodzą ze sklepu internetowego Firmoo.com z klasycznej kolekcji (CLIK)  – Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o nich, to niech żałuję :P Firma prowadzi świetny program dla NOWYCH klientów. Mianowicie – pierwszą parę możesz mieć ZA DARMO –tzn. musisz opłacić koszt przesyłki. Dla Polski wynosi on niecałe 20$, ale jest ekspresowa i bezpieczna.  Moje zamówienia dochodziły do mnie w przeciągu jednego tygodnia  – super, prawda? :)
Poza tym okulary są świetnie wykonane a ich ceny powalają z nóg. Możemy już mieć okulary nawet za 8$! Jak to możliwe? Odpowiedź jest prosta – jest to sklep internetowy więc nie nakładają wysokiej marży, która pozwoli na utrzymanie sklepu czy sprzedawców..
Co więcej, na stronie Firmoo dostępna jest specjalna aplikacja, która pozwala nam przymierzyć okulary  - możemy wtedy na spokojnie zastanowić się czy dany model nam odpowiada.


EN:
All pairs come from an online store Firmoo.com of the classic collection (CLIK)  
Firmoo has a great program for NEW customers. Namely - the first pair you can have for FREE-that means that you have to pay only the shipping cost (it's express and safe).

In addition, the glasses are well made and their prices are very low. We already have the glasses for 8$! How is this possible? The answer is simple - it is an online store so don't impose high margin, which will allow the maintenance shop or sellers..

What's more, at Firmoo there is a special application that allows us to try on glasses - then we can calmly consider whether the model fits us.

Jak widać, w zestawie otrzymujemy zarówno twarde jak i miękkie etui,  specjalną ściereczkę do czyszczenia oraz dwustronny śrubokręcik w postaci breloczka i dwie śrubki :)

I am happy :) Do you have glasses from Firmoo ?  

As you can see , in the package you get both hard and soft cases, special cleaning cloth and a two-sided screwdriver and two screws :)
Ja jestem zadowolona :) a Wy macie już swoje okulary z Firmoo ?


 #selfie :D


Przydatne linki:                                           Useful links:

Darmowe okulary - CLIK                                Free glasses - CLIK
   Męskie okulary – CLIK                          Men's Sunglasses - CLIK  
Damskie okulary – CLIK                           Women's glasses - CLIK 

 ...............................................................................................................................
W następnej notce pojawi się recenzja BETA SKIN, jeśli jesteście ciekawe to zapraszam w niedługim czasie :)
In the next post I will add a review BETA SKIN, if you're curious, I invite soon :)


Miłego wieczoru!
Have nice evening!
xoxo

50 komentarzy:

  1. wow, ale dużo masz tych okularów :) ja jednak trochę balabym sie zamowic tak w ciemno.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuję, że moja kolekcja się powiększy :D
      Przed moim pierwszym zakupem też się bałam, ale okazało się, że nie potrzebnie :) Pełna profeska!

      Usuń
  2. okularki ładne :) ale chyba najładniejsze są te w środku :) makijaz oka wyszedl Ci szalowo :D ja to w ogole nie umiem się tak ślicznie malować..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D dzisiaj tak pięknie pomalowałam oczy, że od razu poszłam to zmyć.. :D
      Moimi ulubionymi są klasyczne czarne <3

      Usuń
  3. no tak, nie ma to jak fotki z rąsi! :D
    k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, ostatnio "SELFIE" jest modne, też chcę być modna :D haha :D

      Usuń
  4. Kochana cóż powiedzieć Tobie jest we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, ale mi się miło zrobiło!
      Dziękuję ;**

      Usuń
  5. Tobie ślicznie w okularkach :) jednak do mnie wgl nie pasują ;/ buziaczki i zapraszam do siebie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie trafiłaś jeszcze na swoje idealne, kiedyś też miałam z tym problem.. ;-) ;**

      Usuń
  6. I usually only have one pair at a time... I need to have a couple and with this company they would be affordable :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwono białe wymiatają :)
    Też mam jedną parę okularów od nich :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich okulary! *.*

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great collection! I love it very much! Thanks for sharing:))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. boże jaka Ty śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice glasses. You look so cute :)

    gingercatqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. love your glasses!
    you're so cute! hope you liked my blog I loved yours.
    Do you want to follow me? it makes me so glad

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie pary okularów od nich, są świetne! :) Pamiętam że rozważałam czy nie wziąć tych które wybrałaś tym razem, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kolekcja okularów :) bardzo ładnie Ci w tych czerwonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful glasses and they really suit you. :)
    Fashion Happenss

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w tych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne!:) zdecydowanie te najnowsze najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the red ones. Look amazing on you. :)

    Keep in touch,
    J
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey! Wanna see the other glasses on your beautiful face, too!!!
    I love your blog!

    Kisses

    www.sugarpopfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the red glasses on you! Thanks for your sweet comments!

    xoxo
    http://infinitehouseofillusions.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo hipstersko wyglądają te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great glasses!

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Those glasses suit you perfectly, the colour and the shape looks perfect on you.x You look stunning dear, your makeup is gorgeous, so flawless! Have a lovely day!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie powiem, troszkę ich masz :] Te nowe również fajniutki :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem Ci, że Firmoo na blogach już sporo widziałam, ale bardzo podoba mi się Twój model :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne:) W zestawie z tą czerwona koszulą wyglądają obłędnie <3 Ja niedawno wygrałam w rozdaniu ich okulary i czekam na przesyłkę, powinny przyjść lada dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne te okularki :D pasują Ci :D
    A jeśli zamawiam u nich okulary korekcyjne to normalnie sama gdzieś w procesie zamówienia podaję jak mocne mają być? :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) na samym początku będziesz musiała wybrać czy są do czytania czy na co dzień, poza tym wpisujesz moce i odległość źrenic, - Twój okulista powinien Ci to powiedzieć/napisać :) są też rubryki do astygmatyzmu - ja zostawiłam je niewypełnione :)

      Usuń
  28. these glasses look so great on you!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasują ci te okulary! Bardzo fajny post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/once-upon-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello, the whole thing is going nicely here and ofcourse every one is
    sharing data, that's really excellent, keep
    up writing.

    My homepage - zvacsenie penisu

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo