My Followers ;-*

wtorek, 14 stycznia 2014

Leather Look Detail

Hello

PL:
Na wstępie przepraszam za jakość zdjęć. Zostały one zrobione całkiem niedawno, gdzie już robiło się szaro.. w dodatku było zimno, brr! Dobra, dość użalania się :) Dziękuję za niesamowity odzew na mój konkurs na FB - Nie wiedziałam, że AŻ TYLE osób się zgłosi, więc jestem pod wrażeniem :) 

Jakiś czas temu, zamówiłam sobie płaszczyk w ślicznym chabrowym kolorze. Niestety to co mi  przyszło, nie mogę nazwać płaszczykiem. No cóż.. będę tę rzecz traktować jak marynarkę lub letnią kurtkę a szkoda, bo cena wcale nie była taka mała! To chyba pierwszy raz, kiedy zawiodłam się na zamawianej rzeczy z zagranicy, ehh nawet wymiary się nie zgadzały.. a Wy jakie macie z takimi zakupami doświadczenia?

EN:
I apologize for the quality of pictures. They were taken about 2 hours ago and as we know, the weather is greyish...
Thank you for the amazing response to my giveaway on FB - I didn't know that so many people will take part in it, so I'm impressed ;)














Kiedyś było to nie do pomyślenia, aby łączyć złotą i srebrną biżuterię w jednym zestawie, a teraz..? Zaczęło mi się to podobać ;-)
It used to be unthinkable to combine gold and silver jewelry in one set, and now ..? I started to like it;-)

|  Jacket - Choies  | Shirt - SH  |  Leather pants - Choies  |  Bag - Oasap  |  Ring - Apart  |

.
PS. KONKURS dalej trwa, także zapraszam do wzięcia udziału - <CLIK> - Do wygrania jedna z nich:
PS. I invite you to take part in THE GIVEAWAY - <CLIK> - you can win one of these bags:



xoxo

44 komentarze:

  1. Z zakupami nie, ale jakiś czas temu pewna firma przysłała mi i innym blogerkom prawie przeterminowane kremy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ;/ to się pięknie zachowali ;/

      Usuń
    2. Tym firmom to się we łbie poprzekręcało coś!!

      Usuń
  2. I love the style and color of your blue jacket ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. i love your coat and boots, great use of colour ! and you look super pretty too :)
    Lauren x
    Britton Loves | Fashion Lifestyle + Photography - www.brittonloves.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. These pants look perfect on you!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. to rzeczywiście ta kurtka nie wygląda jak płaszczyk, Nie myślałaś o tym, aby im ją zwrócić? Bo faktycznie strasznie drogi zakup... ;o jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opłaca mi się ją zwracać i płacić za kolejnego wysyłki ;p wtedy to już całkiem bym na tym straciła ;)

      Usuń
  6. Śliczna kurteczka <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz ;-) piękny kolor kurtki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome pictures! You look absolutely beautiful!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznotka ;) ale już masz długaśne włoski!
    a udział w konkursie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na płaszczyk to nie wygląda ale żakiecik z tego jest genialny :)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. no rzeczywiście trudno nazwać to płaszczykiem... ale na wiosnę będzie idealny!
    Podoba mi się jego przód! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się "płaszczyk" w zestawieniu z torebką i czapką. Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. love your jacket!
    very cute look
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ten żakiet jest przepiękny! naprawdę, naprawdę, naprawdę.... :)!
    ja płaszczy ani obuwia nie kupuję przez internet właśnie dlatego, że kiedyś też spotkała mnie taka "niespodzianka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z obuwiem to jest na prawdę cięzko.. najlepiej przymierzyć ;D

      Usuń
  15. no rzeczywiście płaszczykiem to trudno nazwać, ale ogólnie bardzo fajnie wygląda :) tak to niestety czasem jest z tymi rzeczami z zagranicy.. też raz dostałam kurtkę zamiast płaszcza (na zdjęciu wyglądało jak płaszcz:D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to też nie za fajnie, także nigdy nie wiadomo co dostaniemy ;( ;D
      a Ty lepiej pisz nowego posta! ;*

      Usuń
  16. You look a little unhappy on the pictures, but your look is great anyway :)
    Love your jacket!

    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. and I was unhappy :) because I'was cold and now is even worse ;(
      thanks for your lovely comment ;*

      Usuń
  17. czadowe torebki:) Ty również;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kurteczka, bardzo fajny klasyczny look :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Ci w tym odcieniu niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdej blondynce pasują takie kolory ;)

      Usuń
  20. Amazing Pictures! Love your Hair!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo wszystko 'płaszczyk' wygląda świetnie! Z pewnością jeszcze nie raz wyda Ci się idealny do jakiegoś zestawu ;)
    Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kurteczka :D i cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczna koszula, cudny ma kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie! Kurtkę masz cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hola, estoy empezando con mi blog,
    pasate a ver que te parece y sigueme a traves de GFC si gustas
    Un beso enorme, y precioso blog♥
    http://somethinginmylifeforyou.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo