My Followers ;-*

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Giveawy / Konkurs - do wygrania Torebka RoseWholeSale


 Hello!

PL:
Mam dla was miłą niespodziankę! Jest to kolejny konkurs :) ale, ale..tym razem do wygrania będzie TOREBKA. A tych nigdy za wiele, prawda? :D 
*Fundatorem nagród jest RoseWholeSale.com

 zgłaszać się można tylko na facebooku pod tym postem: <CLIK>

EN:
I have a suprise for you! - Another giveawy ;) but.. this time the prize is a BAG. Never have too many bags, right? :)
*The prize are sponsored by RoseWholeSale.com



You can choose one of them // Do wyboru jedna z nich: 

1.
<CLIK>


 2.
<CLIK>

 3.
 
<CLIK>
4.
<CLIK>
 5.
 
<CLIK>




Zasady:
1. Polub RoseWholeSale na Facebooku – CLIK
2. Polub Blond Yasmin na facebooku – CLIK
3. Udostępnij ten post <CLIK> na swoim profilu na facebooku.
4. Opcjonalnie dodaj mojego bloga do obserwowanych
5. Po otrzymaniu nagrody – krótko opisz w komentarzu na FB RoseWholeSale czy jesteś zadowolony z nagrody, co sądzisz o jakość itp.

Rules:
1. Like RoseWholeSale on Fb - CLIK
2. Like Blond Yasmin on Fb - Clik
3. Share this post <CLIK> on your profile on Facebook
4. Follow my blog on GFC OR G+
5. Winner need to add a short review in the comment box on Fb RoseWholeSale


Zgłaszać się można do 27.01.2014 na FACEBOOKU. Wyniki będą ogłoszone na drugi dzień.
Giveaway will run until 27.01.2014 on FACEBOOK. The winner will be announced on the second day.

 Good Luck!
xoxo

16 komentarzy:

  1. Przepiękne! Nawet nie wiedziałabym którą wybrać. Hmm... może i ja wezmę udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się zgłosiłam, chyba jako pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) może znowu Ci się uda xD hehe ;d

      Usuń
  3. Zgłosiłam się z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli będziesz mieć możliwość w przyszłości zamówić sobie od nich torebkę to naprawdę szczerze polecam tą czarną. Mam ją i jestem zachwycona, bardzo porządnie wykonana; na pewno długo mi posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wcześniej zamówilam, ale inną - taką zwykłą shopperkę :D
      mam nadzieję, że będzie równie dobrej jakości jak i Twoja ;)

      Usuń
  5. Zrobione Jestem na FB jako Joanna Z-Sz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bellissimaaaaaa! <3
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wish me luck
    facebook: nani kurniasih
    following you on google+: nani kurniasih
    shared in facebook https://www.facebook.com/nani.kurniasih.980/posts/270621786426588?stream_ref=10
    email: nanikurniasih07@gmail.com
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział, bloga również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo