My Followers ;-*

sobota, 4 stycznia 2014

Czekoladowa Pokusa Ekoa nature&spa

 Hello

Pierwszy kosmetyczny post w tym roku ;-)
The first cosmetic post this year;-)


Jeśli czytacie mojego bloga to powinniście wiedzieć, że w październiku miałam poważnie skręcony staw skokowy (nadal nie jest wyleczony i czeka mnie kolejna długa rehabilitacja..) - także mój ruch ograniczony został do minimum a to z kolei przyniosło negatywne skutki  - nabranie na wadze i  powiększenie się cellulitu, który jak wiadomo jest zmorą większości kobiet. W związku z tym, że nie mogłam się zbytnio ruszać swoje nadzieje pokładałam w balsamie ujędrniająco-nawilżającym. Czy coś pomógł? Zapraszam do dalszej lektury ;-)

EN:

If you read my blog then you should know that in October I had a seriously twisted ankle (still not healed and I'll have another long rehabilitation ..) - also my movement was limited to a minimum and this in turn resulted negative effects - I gained weight and unfortunately increased my cellulite, which is the bane of most women. In view of fact that I couldn't move much the only hope was firming and moisturizing balsam. Does it help me? I invite you to read further;-)


Niektóre blogerki (w tym ja), miały możliwość przetestowania produktów  firmy EKOA nawet dwa miesiące przed otwarciem ich sklepu, za co bardzo dziękuję Panu Grzegorzowi.
Ja zdecydowałam się na balsam o kuszącej nazwie - Czekoladowa Pokusa - nawet samo OPAKOWANIE zachęca do włożenia do koszyka - jest eleganckie i co najważniejsze dla mnie - praktyczne.

EN:

Some bloggers (including me) have had the opportunity to test products EKOA even two months before the opening of their store, for which I thank Mr. Gregory.I decided on lotion with a tempting name - Chocolate Temptation - even the PACK encouraged to buy - it is elegant, and most importantly for me - practical.
 





DZIAŁANIE: Właściwie producent obiecuje nam to co często widzimy na etykietach drogeryjnych balsamów dlatego, też podeszłam do produktu bardzo sceptycznie - mi i  pewnie większości z Was ciężko jest uwierzyć w kremy-cuda ;-))
EN:
In fact, the manufacturer promises us what we often see on the labels of drugstore products. So I went to this very skeptical, because I and probably most of you it is hard to believe in miracles-creams;-))


"Pobudzający zmysły, odżywczy balsam do ciała, o aksamitnej konsystencji i zniewalającym zapachu. Masło kakaowe z dużą ilością polifenoli hamuje procesy zapalne, doskonale natłuszcza i nawilża. Obecność allantoiny i panthenolu zapewnia działanie przeciwzapalne, łagodzące podrażnienia i alergie skórne. Witaminy C i E wzmacniają procesy odnowy i regeneracji komórek skóry, natomiast olejek pomarańczowy działa ujędrniająco i antycellulitowo. Już pierwsze użycie balsamu zapewni skórze niezwykłą miękkość, gładkość i cudowny zapach."
                                                                                             źródło ekoa.pl

 


ZAPACH i KONSYSTENCJA:
Zapach w ogóle nie przypomina czekolady, bardziej kojarzy mi się z marcepanem, którego nie lubię. Na samym początku zwątpiłam w moje użytkowanie tego produktu bo zapach był dość silny i drażniący. Jednak z czasem przywykłam a później nawet zaczął mi się on podobać! Konsystencja nie jest leista, jest zbita przez co trzeba nałożyć więcej produktu, ale akurat ja zawsze tak robię :)

EN:

SMELL and CONSISTENCY:
The smell didn't like the chocolate, the more it reminds me of marzipan, which I don't like. At the beginning I doubted my use of this product because the smell was quite strong and irritating. However, over time I got used and later even started to like it! Consistency is not the light, is compact
so you need to put more of the product, but it doesn't bother me because I always do.




EFEKTY:
Balsam starałam się nakładać regularnie - jeden raz dziennie - rano lub wieczorem. Łatwo się go rozprowadza ale czas wchłaniania jest troszkę dłuższy niż bym chciała. Skóra jest od razu widocznie nawilżona. Zauważyłam również, że balsam pozostawia delikatny film, który utrzymuje się do  następnej kąpieli, ale nie brudzi on ubrań. Pierwsze efekty ujędrnienia i zmniejszenie cellulitu zauważyłam dość szybko bo między 2 a 3 tygodniem stosowania. I jestem tym bardzo mile zaskoczona chociaż do tej pory ciężko mi uwierzyć, że to zasługa samego kosmetyku (pamiętajce o tym, że ani nie ćwiczyłam ani nie odżywiałam się zbyt zdrowo..). Póki co jest to mój KWC.


EFFECTS:I tried to apply balsam regularly - once a day - in the morning or in the evening. It is easy to spread it but the minus is prolonged time absorption. Skin is instantly hydrated apparently. I also noticed that the balsam leaves a film that holds up to the next bath. The first effects of firming and cellulite reduction noticed pretty quickly because between 2 and 3 weeks of use. I am very pleasantly surprised by this but so far it's hard for me to believe that these effects are only cosmetic merit..                               



Jedno wiem na pewno - jest to kosmetyk godny polecenia.
   One thing I know for sure - this is a cosmetic recommendable.

PRICE / CENA:
200ml - 29.90zł   
dostępność/availability - sklep Ekoa - clik 


.....

 Ostatnio nazbierało mi się sporo nowości, także niedługo notka ze stylizacją ;-)  
Post with styling soon!;-)


Miłej soboty!
Have nice Saturday!

xoxo

22 komentarze:

  1. Coś dla mnie bo jestem miłośniczką czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co słyszałam to ta firma ma dosyć dobre produkty, ale jeszcze nigdzie się z nimi nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępne są w sklepie internetowym Ekoa lub na allegro :)
      ja zamierzam złożyć zamówienie na kolejny balsam lub jakieś masło :D póki co jest to mój KWC w tej cenie ;)

      Usuń
  3. też słyszałam że są dobre te kosmetyki, może po wypłacie się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyczne nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ottimo prodotto!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  7. It sounds like an interesting product, for sure. I'm glad that you were able to see results from it at least!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki z czekoladą :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz kochana, nie jestem z Lublina, ale często tam bywam z narzeczonym u naszego przyjaciela :) Mieszkam w Siedlcach, a pochodzę z Puław :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam ! czekoladowe produkty, zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro działa to też muszę go wypróbować!:)
    www.letthemwear.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena atrakcyjna, takie zapachy uwielbiam.. więc coś dla mnie ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekolada, to coś w sam raz dla mnie, musze tego sprobować

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem co dostalas od oasap :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że przyznalas sie do tego, ze tez masz cellulit a nie tak jak inne idealizujesz sie czy cos. super krem, jak bedzie okazja to po niego siegne :)

    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmniejszył cellulit? To musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo