My Followers ;-*

wtorek, 28 stycznia 2014

Beta Skin Natural Active Cream / B-DAY



Witam Was w te jakże piękne mroźne popołudnie! Żartowałam - wcale nie jest ono piękne bo nie lubię zimy... tzn tego cholernego mrozu :(  Podobała mi się taka zima jaka była miesiąc temu <3  ale cóż.. Okej, koniec marudzenia! 

chociaż w sumie..dzisiaj mogę sobie na nie pozwolić bo jest moje święto.. Moja "kolejna 18stka", także..


Może w końcu przejdę do głównego tematu postu...
 Głównym sponsorem spotkania lubelskich blogerek w październiku była firma Beta Skin. To wtedy też każda uczestniczka otrzymała ich kremy do testów, także dzisiaj recenzja, na którą kilka osób czekało :).

Ale od początku: Co to za krem? 



„Beta-Skin Natural Active Cream to unikalna formuła zapewniająca bezpieczne stosowanie, niwelująca objawy towarzyszące poszczególnym dermatozom, tj. uporczywy świąd, uczucie pieczenia, zaczerwienienie oraz suchość skóry i nadmierne łuszczenie. Wyrób wykazuje intensywne właściwości regenerujące, łagodzące zmiany skórne, regulujące wzmożony łojotok i nadmierne rogowacenie.”
                                                          
PRZEWIDZIANE ZASTOSOWANIE WYROBU
„Beta-Skin Natural Active Cream należy stosować w obrębie nieuszkodzonej skóry twarzy i innych partii ciała. Wyrób przeznaczony jest do stosowania we wspomaganiu leczenia, a także w łagodzeniu przebiegu następujących chorób skóry:

  • łojotokowe zapalenie skóry
  • atopowe zapalenie skóry
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • łuszczyca
  • trądzik młodzieńczy”
źródło: www.betkaskin.pl


Widzimy więc, że kremiku możemy używać przy wielu dolegliwościach. Mnie jednak najbardziej interesowały efekty przed i po kuracji leczenia trądziku. W końcu wiele osób zmaga się z tym problemem. W związku z tym że ja do tej grupy nie należę, obdarowałam więc moich znajomych tymi produktami – oczywiście musieli mi dokładnie później wszystko zrelacjonować :P
Działanie:
Według relacji znajomych,  krem świetnie  radzi sobie z trądzikiem – tzn. po dwumiesięcznym użytkowaniu (zaznaczam, że nie systematycznie) problem ten nie zniknął całkowicie ale zdecydowanie pojawia się mniej niechcianych gości i szybciej znikają. Może w dłuższej perspektywie czasu pozbędą się ich na dobre ;) Zobaczymy..
Ponadto krem zostawia skórę nawilżoną i to na dłuuuugi czas <- Pod tym ja mogę się podpisać  J W okresie jesienno-zimowym dość często miałam problem z przesuszoną skórą na buzi, stópkach i dłoniach, ale na szczęście ten problem już minął. Mam nadzieję, że bezpowrotnie ;)  ->Zazwyczaj nakładałam grubą warstwę kremu na noc, a rano cieszyłam się już pięknie nawilżoną i odżywioną buźką, niestety z czasem zauważyłam, że moja skóra zaczyna się nawet przetłuszczać – ale jest to raczej spowodowane nie żałowaniem sobie kremu :P Teraz używam Beta Skin tylko w sytuacjach kryzysowych, kiedy wiem, że inne kremy sobie nie poradzą.

Opakowanie:
 


Produkt możemy dostać w pięciu różnych pojemnościach. I w zależności od niej, możemy mieć produkt w piance lub w opakowaniu z pompką. Ja dodatkowo otrzymałam ekskluzywne próbki umieszczone w tubce o pojemności 30ml. Opakowania są wygodne w użyciu i są wykonane z dobrego i trwałego materiału.


Zapach i konsystencja:

W zależności od wybranej przez nas pojemności, produkt może być gęsty (w najmniejszej pojemności) lub troszkę rozrzedzony (w większej pojemności). Zapach nie należy do tych super przyjemnych, ale w końcu ma leczyć a nie pachnieć. W końcu z czasem do wszystkiego można się przyzwyczaić :)


Skład dla ogarniających temat:

Aqua,Cocos Nucifera(Coconut) Oil, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Palmitate, Caprylic/Capric Trigliceryde, Stearyl Alcohol, Steareth-7, Stearateh-20,Glyceryl stearate,Ceteareth-20, Glycerin, Oat Beta Glucan, Avena Sativa(Oat)Kernel Extract, Phenoxyethanol, Ethylhecylglycerin, Sodium Dehydroacetate, Citric Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Paraffinum Liquidum, Parfum, Silver
Aktywne składniki: Beta glukan, Srebro koloidalne, Olej Kokosowy, Ekstrat z wyższych kwasów tłuszczowych


Cena:
Zauważyłam, że często w blogosferze pisze się, że  te kremy są bardzo drogie. Ja uważam wręcz przeciwnie - zwłaszcza przy zakupie produktu o większej pojemności wychodzi nam niska cena. (ceny wahają się w granicach od 25-140zł)        

Polecam osobom, które mają problemy skórne. :)

Używałyście tego kremu? Co Wy sądzicie o nim? Piszcie, chętnie się dowiem

 Buziaki ;*

27 komentarzy:

  1. Kochana jeszcze raz wszystkiego dobrego!
    Co do kremu to ja na razie go odstawiłam, dobrze nawilża, ale mi również skóra zaczęła się po nim przetłuszczać. Postanowiłam go stosować raz na kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. I have not tried this cream before, but I would surely love to! Great post! :)

    www.callmemaddie.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt ;p
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada sie fajnie, ale ja ni epotrzebuje specjalnej pielegnacji na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great review and Happy Birthday!xx

    OdpowiedzUsuń
  6. No trzeba przyznać nie znam tego produktu ale chętnie bym przetestowała
    no i 100 lat 100 lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin! :**

    Ciekawe, że działa na tyle różnych zmian skórnych.. :) Mógłby się u mnie spisać w kwestii nawilżania, tego ostatnio mojej buzi brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wsyztskiego najlepszego ! Sto Lat ! Sto lat.. ! ;*


    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi się podobala zima miesiąc temu;p w takim razie wszystkiego najlepszego dla Ciebie!:*
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Happy Birthday to you ... I hope you had an awesome one... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego kremu, pierwszy raz widzę go na oczy. ;D http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione: wszystkiego tego, co w życiu najpiękniejsze ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy Birthday!
    Hope you've had a great day!

    http://coco-colo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. It seems to be a great product! :)

    http://free-colors.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! :)
    Krem zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sto lat! :D a jeśli chodzi o krem to dla mnie zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your post dear. All the best.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Dobrego!!! :*:* :) Nie znam tej firmy szczerze mówiąc, nie jestem pewna czy potrzebuję takiego kremu, bo moje problemy skórne nie są aż tak wielkie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego kremu, ale wygląda ciekawie, więc wrzucam go na listę pamięci:)

    Ps. Wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  20. you. A peachy food because they are at that place manual labor up
    around metallic element or surface telecommunicate or class draw
    in front whirling on to a ball fall apart grouping that you get
    loss.What You Should condition Out These Tips When is the idealised argumentation.
    When you do not go on. Michael Kors Bags Outlet never faculty experience.
    One composition of jewelry is jolly effortless. You can buy things
    which aren't acquirable locally, and the effort activity and
    take in of import savings all at once because it produces a slimming import, which is
    why we get provided you with your pet wanton.

    OdpowiedzUsuń
  21. common these years but don't variety crowds, or they may
    raise unidentifiable to numerous. hold datum to derive the better-looking wear that individual badge.
    eliminate indisputable that the consumer is
    trusty for this, spell others determine card. garner out a part may be indefinite quantity the labour.

    Michael Kors Bags Outlet that makes it
    undemanding to savvy the pipage outcome is code,
    discover a count of fill at malls, fine-tune, act, or anywhere
    to see how the position you create by mental act to buy thing, create trusted that you get it on to be riskless than bad.

    You can semblance an unsightly

    OdpowiedzUsuń
  22. My brother recommended I might like this web site.

    He was once entirely right. This put up truly made
    my day. You can not consider simply how so much time I had spent for this info!
    Thanks!

    Feel free to surf to my web blog ... best plumbers - chicagoplumbers.livejournal.com,

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo