My Followers ;-*

sobota, 18 maja 2013

conference in the mountains

I'm sorry that I wasn't on the blog for some time. But I was sick .. Fortunately, it is already with me better  :)
The last few days I spent in the mountains at a conference organized by my university;) I went sick .. but I think the fresh mountain air, the help :) 

Kochani, przepraszam za chwilę nieobecności. Brak notek mogę zrzucić na moją chorobę, która dopadła mnie ostatnio a z którą jeszcze walczę ;/
Ostatnie kilka dni spędziłam w górach na konferencji organizowanej przez moją uczelnie ;) Pojechałam chora.. ale chyba te świeże górskie powietrze po pomogło :)


Mój skromny pokoik w którym mieszkałam z koleżanką :)  / My humble little room where I was staying with a friend :)


 Mój widok z okna / My view from the window:



The rest of my photos in another post;) And now I will begin visiting your blog;)


Reszta moich zdjęć w następnej notce ;) A teraz zabieram się za odwiedzenie Waszych blogów ;)

Kisses: *

wtorek, 7 maja 2013

Neon colors ;D

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was outfit z wczoraj, podobny do tego, który już Wam zamieszczałam TUTAJ :) Zamiast miętowej koszuli tym razem nałożyłam miętowy sweterek i białą bokserkę pod spód. Takie zestawienie kolorów można uznać za przesłodzone, ale mi to nie przeszkadza  :)

Dostaję co raz więcej komentarzy o treści, że wyglądam na 16-17 lat :D - bardzo mi miło z tego powodu :) aczkolwiek właśnie powoli kończę 4 semestr na uczelni :)

ENG:
Hi :) Today I have for you outfit from yesterday, similar to the one I showed you already HERE :) Instead of mint shirt this time  I weared mint sweater and white t-shirt underneath. This combination of colors can be considered very sugary, but I don't mind at all :)

I often get comments on a very young look: D - I'm very pleased because of this :) but just slowly finish 4th semester at university :)




piątek, 3 maja 2013

Monashe and Internacionale

Hi :*

Moi drodzy, zapraszam do obserwowania mnie na BLOGLOVIN :)
My dear friends, I invite you to watch me on Bloglovin



Dzisiaj mam do zaprezentowania moją nową spódniczkę z eko skórki. Z tyłu ozdabia ja złoty zamek. Jeśli Wam się podoba to możecie znaleźć ją na MONASHE :) A koszula to oczywiście łup z SH firmy INTERNACIONALE (studenci mają tam 10% zniżki na wszystko :))


Today I will show you my new eko-leather skirt. The back of the skirt is a nice golden lock. If you like it you can find skirt on    ;)  Shirt is from the second hand store and a brand is INTERNACIONALE 
(students are there 10% discount on all :) )


środa, 1 maja 2013

How repair damaged hair?

ENG:

Hello :) Today's note will be different than usual because it will address one of the most beautiful women assets - HAIRNo matter if they are short, long, red, blonde, curly, dark and simple. What matters is whether they are healthy.That's right - a lot of women have this problem, because despite the use of different, even cosmically expensive-specific, don't achieve such a result as they want. The answer to this is simple. You cann't try to repair the hair only from the outside! Don't forget that you need to take care of them also from the inside.. And I don't mean the tablets with vitamins (because they aren't so healthy).Just eat healthy and nutritious food, rich in vitamins such as A, B, C, D, E, omega 3, iron, zinc, selenium ..I would recommend to give up white bread and choose whole grains. Just replace white rice brown. Why?
The outer covering of the seeds are large amounts of B vitamins and vitamin. E, iron, phosphorus, potassium and calcium. This set is great nutrition strengthens the hair and makes it thick and gain luster.

 
For dinner I would recommend to add cauliflower, spinach, broccoli, Brussels sprouts, and lettuce.Contain large amounts of iron and vitamins A and C, which significantly affect the health and appearance of hair. These vitamins are essential for the production of sebum, while iron deficiency causes hair loss, and worse - anemia.
If you belong to a group of people who like to eat snacks while watching a movie, or read it before I recommend take the bowl or Italian hazelnut, almond or cashew nuts - depends on what you like, or make them blend.
Nuts due to the content of the omega-3, zinc, selenium, and fat-soluble vitamins (A, D, E) affect the density and gloss of hair.
EGGS - in any form - the soft, hard or fried. Contain valuable protein, vitamins A, D and Group B. Due to its characteristics affect strengthen hair, the thickness and strength. If you have the opportunity to Buy from only organic eggs, preferably from grandparents in the village;-)


For breakfast or for dinner drink yogurt or milk -> they provide calcium and protein, essential for hair growth. Buy from milk in bag - a shorter period of consumption but it is healthier for the body. Avoiding UHT!

Meats: chicken or turkey - contain large amounts of proteins, which are the building blocks of hair. I also recommend the beef, which is a very rich source of iron, zinc and proteins that are the building blocks of hair





PL:

Witam :) Dzisiejsza notka będzie inna niż zwykle dlatego, że dotyczyć będzie jednego z najpiękniejszych atutów  kobiety - WŁOSY

Nie ważne czy są one krótkie, długie, rude, blond, kręcone, ciemne czy proste. Ważne jest to czy są ZDROWE. 

No właśnie - wiele kobiet ma z tym problem, bo pomimo używania różnych, nawet kosmicznie drogich  specyfików, nie osiągają takiego rezultatu jak chcą. Odpowiedź na to jest prosta. Nie można starać się naprawiać włosy tylko z zewnątrz! Nie zapominajmy o tym, że warto a nawet TRZEBA odżywić je również od wewnątrz. I wcale nie mam tu na myśli tabletek z witaminami (bo one wcale nie są takie zdrowe).
Wystarczy jeść zdrowe i pożywne potrawy, bogate w takie witaminy jak:  A,B,C,D,E omega 3, żelazo, cynk, selen..

Więc ja polecam ze zrezygnowania z jasnego pieczywa i zastępienia go pełnoziarnistym np. razowym chlebem, oraz ze zwykłego białego ryżu na na brązowy. Dlaczego?
W zewnętrznej otoczce ziarna znajdują się spore ilości witamin z grupy B oraz wit. E, żelaza, fosforu, potasu i wapnia. Ten odżywczy zestaw doskonale wzmacnia włosy i sprawia, że są gęste oraz zyskują połysk.

 Do obiadu polecam dodać kalafior, szpinak, brokuły, brukselkę, lub sałatę.
 Zawierają duże ilości żelaza oraz witamin A i C, które w znaczącym stopniu wpływają na zdrowie i wygląd włosów. Wspomniane witaminy są niezbędne do produkcji sebum, zaś niedobór żelaza powoduje wypadanie włosów, a co gorsze - anemie.

 Jeśli należycie do grupy osób, które podczas oglądania filmu, lub czytania lubią sobie podjadać to polecam wcześniej obrać sobie miseczkę orzechów laskowych lub włoskich, migdałów czy orzechów nerkowca - Zależy co lubicie, albo zrobić z nich mieszankę.

Orzechy dzięki zawartości kwasu omega-3, cynku, selenu oraz witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A, D, E) wpływają na gęstość i połysk włosów.

Poza tym JAJA - pod każdą postacią - na miękko, twardo czy smażone. Zawierają pełnowartościowe białko oraz witaminy A, D i z grupy B. Dzięki swoim właściwościom wpływają na wzmocnienie włosów, ich grubość i wytrzymałość. Jeśli macie taką możliwość to WYBIERAJCIE JAJKA TYLKO EKOLOGICZNE, najlepiej od dziadków ze wsi ;-)

Do śniadania, albo do kolacji pijcie jogurt naturalny, albo chude mleko - > dostarczają one wapń oraz białko, niezbędne dla wzrostu włosa.  Co do mleka to kupujcie mleko w worku - ma krótszy termin spożycia ale jest zdrowsze dla naszego organizmu. UNIKAJMY UHT

Co do mięs to mięso z kurczaka, lub indyka - zawierają spore ilości protein, stanowiących podstawowy budulec włosa.  Polecam również wołowinę, która stanowi niezwykle bogate źródło żelaza, cynku oraz protein, które są budulcem włosa. 






 

Mam nadzieję, że notka Wam się podobała i że była pomocna :)

I hope you liked the note, and that was helpful :)

Kisses :*