My Followers ;-*

czwartek, 28 marca 2013

Sunny Thursday

Hi! ;)
I wanted add new post yesterday but I felt bad. So I rested all day ;)  Gregory came to my house and we explained all things and now it's good between us ;)
 We had to watch a movie but in the end we ordered sushi. I like it so much! and You?

Hej! ;)
Chciałam dodać nowy post wczoraj, ale fatalnie się czułam, także odpoczywałam cały dzień :D Wpadł do mnie Grzesiek i wyjaśniliśmy sobie wszystko, więc teraz jest już dobrze między nami.. chyba ;)
Mieliśmy oglądać jakiś film, ale w końcu zamówiliśmy sobie sushi. Uwielbiam je! A Wy? 


poniedziałek, 25 marca 2013

Nowości

Hi Beauties!

I hope you had a wonderful weekend ;) Mine was horrible! Why? I and Gregory are one and a half years together and never quarell before. And now? We argue about everything!  Where it is going? I don't now.. I hope that everything will return to normal soon..
Fortunately, I have a break from classes because of the approaching Easter. So I will have time to calmly write various articles for classes.

 Witam ;) 
Mam nadzieję, że Wasz weekend był cudowny ;) Mój był okropny! Dlaczego? Jestem z Grześkiem już 1,5 roku i nigdy wcześniej się nie kłóciliśmy. A teraz? Kłócimy się o wszystko.. Do czego to zmierza? Nie wiem.. Ale mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy...
Na szczęście mam przerwę od zajęć z powodu zbliżających się świąt Wielkanocnych, także będę miała czas napisać na spokojnie przeróżne artykuły na zajęcia.


  Now, I want show you some photos of my last shopping. I bought three pairs of shoes on the local market.
Teraz chcę pokazać Wam zdjęcia moich ostatnich zakupów. Kupiłam 3 pary butów na lokalnym bazarku ;)

piątek, 22 marca 2013

Nothing interesting..


I was going to wrote a note yesterday but after I got home I didn’t have time and strength. On Wednesday, I and my friends, we were at a party. I can say that we played to death. This was a girl's night, which I needed.
Yesterday I had a meeting with the developer of the Home Brokers because my dad want to buy a flat. I honestly don’t recommend this company to all, because they don’t want to help the customer. They want to sell homes as quickly as possible with extremely high prices.
I wonder how much they earn?

My friend - Piter -recently returned from Germany and I see with him tonight. The last time I saw him  three years ago, as I can’t wait to see him! In general it this weekend I want to meet with people from my old  bunch of friends..  I hope that my plans will not change. :)


Wczoraj miałam zamiar dodać nowy post, ale po powrocie do domu opadłam z sił i nie miałam za bardzo czasu. W środę wybrałam się z dziewczynami na imprezę. Można powiedzieć, że bawiłyśmy się do białego rana. Był to taki babski wieczór, ale strasznie go potrzebowałam :)
Wczoraj miałam spotkanie z deweloperem z Home Brokers, gdyż mój tata chce kupić jakieś nieduże mieszkanko. Szczerze, jakoś nie polecam tej firmy nikomu, bo oni nie chcą pomóc klientowi - chcą tylko sprzedać jak naszybciej i najlepiej jak najdrożej.
Zastanawiam się ile oni zarabiają?

Mój przyjaciel Piotrek, wrócił ostatnio z Niemiec i dzisiaj umówiłam się z nim. W końcu nie widziałam go już  3lata! Nie mogę się doczekać, aż go zobaczę :) Ogólnie w ten weekend mam zamiar spotkać się z ludźmi, których dawno nie widziałam. Mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje mi planów :)

Today, I don’t  add my photos, but I'll do it tomorrow. Sorry about that :*
 Dzisiaj nie dodam swoich zdjęć, ale zrobię to jutro. Sorki za to :*


poniedziałek, 18 marca 2013

Blessing in disguise!



ENG:
Yesterday was Sunday and the weather was really good!  Sun was shining nicely, but snow is still around. Fucking snow! Yesterday I went for a walk with my dog, and I didn’t heared the phone fell out of my jacket. My phone! which I bought three months ago. I was really furious on myself. I called on my number and to my suprise, some guy answer the phone! Stranger man for me, but how fair he is - wow. Serious, is rarity nowadays.  I was really suprised and happy at the same time.  I met with him and finally I regained my phone. Uff :D 

Today I mistake my classes hours and I came to university  too early..!  I didn’t wait for almost two hours for classes, so I went to visit my boyfriend. Later, on the home way I went to secondhand and I bought cute blouse. I will show it to you tomorrow :)


PL:
Wczoraj była niedziela i pogoda była naprawdę świetna. Słoneczko ładnie świeciło, ale śniegu dookoła jest nadal do groma. Pieprzony śnieg! Wczoraj wybrałam się na spacer z moim psem i nie usłyszałam jak mój telefon wypadł mi z płaszcza. Mój telefon, którego kupiłam dopiero 3 miesiące temu! Na prawdę byłam wściekła na sąmą siebie. Zaczęłam dzwonić na swój numer i ku mojemu zaskoczeniu odebrał jakiś facet. Obcy facet, ale jaki uczciwy! Wielkie WOW - serio w tych czas to rzadkość. W tym samym czasie byłam zarazem zdziwiona i szczęśliwa. Umówiłam się z nim i odzyskałam mój telefon z powrotem. Uff :D

Dzisiaj pomyliłam godziny swoich zajęć i przyjechałam za wcześnie na uczelnie.. Nie chciało mi się czekać prawie 2 godzin także pojechałam do swojego chłopaka. Póżniej w drodze do domu zaszłam do ciuszka i kupiłam całkiem fajną bluzkę. Pokażę Wam ją jutro



sobota, 16 marca 2013

Casting for model agency ;-)



Hi ;*
Today I was on casting for model agency – D’vision. They have a contract with international agency Next Models. Casting began at 12 in ‘Pure Fitness’. I reached there at  1 p m. There were about 20 girls in front of me. At the beginning everything was going at a snail's pace. Then I thought: “OMG, I spend a few hours here!” But fortunately  I was wrong, because suddenly everything went faster.

What I had to done there? 

First I had to fill in application form, later I waited on my turn on measure. And finally I could go to the photographer. He took a few pictures. They  are called “polaroids”. Polaroids are photos without make up.  And.. That’s all ;)

At the end they said that they'll call to everyone within a week. But I have a bad feeling. Today I looked bad. I have big circles under eyes because I had problems with sleepy recently, and red spots on the face. It's probably an allergic on my cat. I have bad luck today.
It was my first casting and if I get bad news from them, I won’t regret that I came there.


 Hej :*
Byłam dzisiaj na castingu do agencji modelek D’vision. Mają oni podpisany kontrakt z międzynarodową agencją Next Models. Casting zaczął się o godzinie 12 w Pure Fitness. Ja dotarłam tam na 13. I było już przede mną około 20 dziewczyn. Na początku wszystko szło w żółwim tempie i wtedy pomyślałam, że spędzę tam kilka godzin! Ale na szczęście się myliłam J bo tak nagle wszystko przyśpieszyło.

Co musiałam zrobić?

Po pierwsze wypełnić formularz, później czekać na swoją kolej na mierzenie. I w końcu mogłam przejść do fotografa, który zrobił mi kilka zdjęć. Nazywają je „polaroidy”. Polaroidy czyli zdjęcia bez makijażu. I to wszystko. 
Na koniec powiedzieli, że odezwą się w ciągu tygodnia do każdej osoby. Ale mam przeczucie, że mi się nie poszczęściło. Jak na złość pojawiły mi się straszne sińce pod oczami i jakieś czerwone plamki na  buzi. Jakieś uczulenie czy coś. To był mój pierwszy casting i nawet jak się nie spodobam im to nie będę żałowała, że poszłam :D


piątek, 15 marca 2013

You can do anything you want!

Hi everyone!

I decided write my blog in english, but I don't know this language well. But I’m still learning , so you have to forgive me my mistakes. At least I hope that you understand what I writting here :D

It’s Friday.. Finally!
I guess you can’t wait (like me) for the weekend. I’m happy because I have day off in my university.  Why? My  professor couldn’t get to class because of horrible weather. Everything is covered in snow. Buses don’t run on time, so no one can’t get anywhere on time. Damn it! I have to go out and buy some stuff which I need on casting. Yeaah… I will go on casting to model agency tomorrow! So wish me luck!  Shit.. I’m a little bit nervous of that reason.. 

I promise that tomorrow evening I add my actually photos and outfit ;-) 

Witam!
Postanowiłam pisać bloga także w języku angielskim. Niestety nie znam go tak dobrze, ale ciągle się go uczę, także musicie wybaczyć mi moje błędy. Przynajmniej mam nadzieję, że rozumiecie co piszę tutaj :D

Jest piątek.. W KOŃCU!
Zgaduję, że nie tylko ja nie mogłam się doczekać weekendu. Cieszę się bo mam dzisiaj wolne od zajęć. Dlaczego? Mój profesor nie mógł dojechać na zajęcia z powodu okropnej pogody. Wszystko jest przykryte kupą śniegu. Autobusy nie jeżdżą o czasie, więc nikt nie może dotrzeć gdzieś na czas. Fuck! Muszę  kupić kilka rzeczy, których potrzebuję na casting. TAaaaak! Idę jutro na casting do agencji modelek :D  Także życzcie mi powodzenia! Kurczę, troszeczkę się stresuję..

Obiecuję dodać jutro kilka moich aktualnych zdjęć i oczywiście outfit! ;) 



środa, 13 marca 2013

Łupy z ciuszka ;)

Hej Blogerki:)

Zabierzcie tą cholerną zimę jak możecie! Nie wiem jak Wy ale ja już nie wytrzymuje z nią. Dzisiaj tak sypało, że po mimo czapki i schowanych włosów miałam je całe mokre i najlepsze jest to, że nie wiem jakim cudem to się mogło stać [?!] Oglądałam różne prognozy i oczywiście każda stacja inaczej podaje. Jedna, że zima się skończy za 4dni a druga, że za 1.5tygodnia. Masakra! Ja chcę już wiosnę a najlepiej lato ;) Sądzę, że większość z Was też by tak chciała? :D

Nie wiem co mi się dzieje, wcześniej byłam powiedzmy „przykładną” studentką, a teraz? Praktycznie od początku tego semestru nie byłam na zajęciach, które  już od miesiąca są. Na grabie sobie.. Ale cóż, uzależniłam się od szukania perełek w lumpexach!  Ostatnio nie ma dnia, żebym nie była w ciuszku. Zaraz pochwalę się co udało mi się trafić fajnego ;)

1. Bluzeczkę z H&M - stan idealny, rozmiar XS 


poniedziałek, 11 marca 2013

Unlucky day

Hej ;)
Chciałam się poskarżyć, że dzisiaj nie przyjechał mi żaden autobus, którym mogłabym dotrzeć na uczelnię, albo chociaż podjechać gdziekolwiek! Co się dzieje z tym MPK? Z mojego przystanku jeździ około 10 autobusów i żaden przez 30minut nie jechał.. przez co strasznie zmarzłam i osłuchałam się jak inni ludzie w okół mnie klęli xd
Przez tą całą sytuację przeszłam się do pobliskiego ciuszka i obkupiłam się naprawdę fajnymi rzeczami w wyjątkowo niskich cenach :D Także jestem zadowolona :)

Pisałam wczoraj coś na temat naturalnych kosmetyków a to dlatego, że zamówiłam ich sobie ostatnio troszkę:

sobota, 9 marca 2013

Let's begin..



Heloł Blogspot! 

To mój pierwszy post tutaj, także mam nadzieję, że Was zaciekawię i będziecie czasem tutaj wpadać ;-)

Kim jestem? Jestem studentką, która od jakiegoś czasu musi radzić sobie sama. Dlaczego? Mam 21 lat a według mnie to najwyższy czas uniezależnić się od rodziców. Szkoda tylko, że połączyli mi specjalizacje na uczelni, przez co mam 2 razy tyle zajęć niż powinnam mieć i 8 ciężkich ustnych egzaminów.. No tak – w końcu studenci się nie liczą dla władz uczelni. Cóż Polska.. Teraz muszę zastanowić się jak to zrobić nie mając za wiele czasu na tygodniu. Jakieś sugestie? ;)


A i jeszcze: co sądzicie na temat naturalnych kosmetyków? Np. takich do ciała, których nie nałożymy  od razu po otwarciu wieczka? Tylko takich, które trzeba samemu rozrobić?