My Followers ;-*

niedziela, 29 grudnia 2013

Leather, tartan and fur = My OOTD

Hello

PL:
W końcu doczekałam się paczki z Choies, w której były te skórzane spodnie. Wykonane są one z dobrej jakości materiału a dzięki podłużnym przeszyciom bardzo ładnie modelują nogi dlatego, też stały się już jednymi z moich ulubionych spodni. Do nich dobrałam dobrze Wam już znaną kraciastą koszulę z lumpexu, na to mój nowy nabytek z pod choinki czyli sweterek z H&M w pięknym kolorze jakim jest butelkowa zieleń.
Całość uzupełniłam futrzanymi butami na wysokim obcasie i nową torebką, którą zafundowało mi Oasap. Nie za mała, nie za duża - dla mnie w sam raz. Podoba mi się w niej to, że zrobiona jest z dwóch materiałów: z eko skórki i z zamszu.

EN:
Finally I got a package from Choies, which were those leather pants. They are made of good quality material Along the trouser legs have delicate straps that very nicely model our legs. Those skinny pants have already become one of my favorite. To them I chose a tartan shirt from sh (you already know it well ;)). On this I put  my new sweater  from H&M, it has a beautiful color: bottle green.
For my look I added fur shoes and a new bag, which I got from Oasap. Not too small, not too big - perfect for me. What I like about it is that it is made of two materials: eco skin and suede.













Leather Pants - Choies <clik>
Tartan shirt- SH
Sweater - H&M
Shoes - Market
Watch - C&A
Necklace - CrystaLove

Dopiero teraz zauważyłam, że w mój set wpasowało się kilka tegorocznych trendów jakimi są: skóra, kratka, futro ;-) Co sądzicie o takim zestawie?

Now I noticed that in my set are a few of this year's trends which are: leather, tartan and fur ;-) What do you think of this look?


Pamiętajcie o trwającym konkursie, który organizuję razem z SammyDress.
Dear remember about the contest!
Zgłaszać się można pod tą notką: <CLIK>
Details in the previous post : <CLIK>



Miłej niedzieli // Have a nice Sunday
xoxo
Niedzielny look

76 komentarzy:

  1. Ostatnio coś nas zaniedbujesz ;) Spodnie i torba rewelacja ! ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :( ale postaram się to nadrobić :) ;*

      Usuń
  2. Your body is so well toned.. Loved those Choies pant, I am going to get them too
    Happy weekend
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Thank u Sweetie! ;* Pants are already sold out, but it may be back in stock soon. ;-)

      Usuń
  3. This tartan shirt is the perfect addition for your cool look!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    International giveaway for your good figure
    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, piękna torba ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i wygodnie ! :)
    pozdrawiam
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek :) Bardzo ładny kolor.

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Joanna, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje.pl. Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w tych kolorkach :) piękny sweterek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny sweterek :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, szczególnie podoba mi sie zestawienie sweterka z koszulą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz pięknie ! świetne połączenie sweterka z ta koszula :) bardzo mi się podoba kochana :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te spodnie są świetne! chce takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w nich zakochana :D chyba nawet zalożę je na sylwka :D

      Usuń
  13. spodnie są genialne ! rewelacyjnie wyglądasz:)! pozdr i zapraszam do mnie"_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The outfit looks great on you, very casual and classy :)

    Happy New Year !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great pants!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio fociłam w tym samym miejscu -może kiedyś się spotkamy :)
    Świetnie wyglądasz a sweterek boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nam się uda :D a wybierasz się może na styczniowe spotkanie lubelskich blogerek? :)

      Usuń
  18. Awesome outfit <3
    Loved!! So coool
    Your pics are so great

    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/faith.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice!! :)

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połączenie kraty z zielenią! Świetnie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te buty aż bym się sama na nie skusiła:) Fajna całość, ale tylko dodałabym płaszczyk bo sam sweterek o tej porze roku nie wystarczy:) a i spodnie leżą idealnie<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że tego dnia było gorąco ;-) bluzka, koszula i sweterek w zupełności mi wystarczył :) btw. dziękuję :** i czekam na Twoją stylizację ze śliczną spódniczką z choisa :D

      Usuń
  23. boskie spodnie ! masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing look.... cool from head to toe!!!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna torebka! A te spodnie muszę przyznać, że ładnie podkreślają figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) planuję zakupić takie same tylko w innym kolorze :D

      Usuń
  27. Świetny zestaw :D zakochałam się w Twoich spodniach :D

    maddies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. You look amazing doll! I love the pants, so cool. I was thinking of getting some like that. They look great on you. I hope your Christmas was wonderful. I wish you a gorgeous new year!! xx

    OdpowiedzUsuń
  29. polaczenie koszuli w kratke i zielonego swetra wyszlo swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne spodnie ! i rozmiarowo na długość spoko ? pytam bo jeszcze nigdy z tych sklepów spodni nie brałam ( tylko legginy ) a Ty masz dłuuuuugie nogi <3

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na długość są idealne :) sama byłam zdziwiona, bo zazwyczaj spodnie są na mnie za krótkie :P

      dziękuję i wzajemnie :**

      Usuń
  31. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kapitalne spodnie i kolor sweterka mega<3
    Pięknie wyglądasz!:)
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!
      wzajemnie życzę szczęśliwego nowego roku i szampańskiej zabawy do białego rana i dalej! :) :*

      Usuń
  33. Świetnie wyglądasz :D
    mega spodnie, szczęśliwego nowego rokuu! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne buty i sweterek ! Piękna stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfectly styled outfit, I love the tartan shirt!
      Mafalda ❤
      www.mafaldadotzero.blogspot.fr

      Usuń
  35. you look lovely. love plaid. xo

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne zestawienie, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  37. happy new year visit my blog :) http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne spodnie i torba ! :) uwielbiam takie woskowane;) tylko jestem jakaś pechowa bo miałam już dwie pary i zaraz po jednym krótkim założeniu przetarcia się pojawiły i po paru razach spodnie do wyrzucenia tylko się nadawały :( nie znalazłam jeszcze idealnych ;p Twoje są świetne;) buziaki ! :*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. super spodnie!

    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne spodenki i świetny sweterek :)
    PS. Czy to przypadkiem nie park technologiczny w Lublinie? :) Znajome miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz! tak kusząco ale słodko zarazem! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mogę znależć dla siebie odpowiedniego modelu, wydaje mi się, że w każdych wyglądam jak obleczony w gumę ogórek, ale na tobie wyglądają genialnie, super look, pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie tym komentarzem ;-) z pewnością przesadzasz :D ;**

      Usuń
  43. Obserwuję oczywiście, będę zaglądała :):):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Idealna stylizacja , urzekną mnie Twój cudny naszyjnik ;)
    Pozdrawiam ;)
    Obserwuje bloga ^^
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ale masz ładny sweterek :))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, super spodnie:) Cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne spodnie, dobrze leżą na tobie

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietnie wygladasz w tych spodniach :)

    Www.katwalked.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne spodnie,świetnie w nich wyglądasz. Podoba mi się Twój blog i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  50. Love your boots!!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  51. Hey sweety,
    I love your shoes !!
    would you like to follow each other on GFC ?
    Let me know so I can follow you back :)

    Fashionistaneversleep.blogspot.com

    Kisses from France :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo