My Followers ;-*

czwartek, 5 grudnia 2013

CHI Keratin leave-in conditioner / wyniki konkursu




 Hello !
 

 PL:
CHI Keratin Conditioner Leave-in
Obietnice: -  Odżywka ta odbudowuje uszkodzone włosy uzupełniając naturalny poziom keratyny. Niezbędne dla włosów olejki jojoba i arganowe są wchłaniane głęboko w trzon włosa, co nadaje włosom długotrwały efekt zdrowszych i lśniących włosów oraz zapobiega łamliwości włosów.


Moje odczucia / My Assessment:
CHI Keratin leave-in conditioner – jest to nic innego jak odżywka bez spłukiwania a ja z takimi nigdy się nie lubiłam, dlaczego? Bo zawsze obciążały mi one włosy. W tym wypadku zaryzykowałam i nie żałuję.
Opakowanie: Zgrabna butelka z pompką, dzięki czemu użytkowanie jest proste i  wygodne.


Zapach:  Dla mnie jest super – uwielbiam mocno pachnące kosmetyki do włosów a ten w dodatku długotrwale utrzymuje się na nich. Dla mnie to wielki plus.
Konsystencja:  Jest kremowa choć troszkę rozwodniona, co ułatwia nam rozprowadzenie odżywki na włosach a zarazem zwiększa jej wydajność.

Użycie: Pomimo, że na opakowaniu wyraźnie jest napisane aby włosy spryskiwać bezpośrednio, ja najpierw nakładam odżywkę na dłonie, rozcieram i dopiero wtedy nakładam ją na włosy. Według mnie przy takiej konsystencji nie ma innego wyjścia.

Efekty:
Jak już pisałam wyżej, do tego produktu podeszłam dość sceptycznie. To się zmieniło jak zobaczyłam efekty po pierwszym zastosowaniu. Odżywka świetnie wygładziła i ujarzmiła włosy, do tego pachniały one nieziemsko <3 Od tamtej pory używam ją regularnie.
Po 2 miesiącach stosowania mogę powiedzieć, że w końcu moje włosy zaczęły mi się podobać :D Stały się bardziej miękkie i sypkie. Podoba mi się również to, że po nałożeniu jej możemy od razu przejść do stylizacji włosów. Co więcej, znacznie ułatwia ich rozczesywanie - normalnie mam przy tym nie mały problem, bo moje włosy przez to, że są cienkie lubią się kołtunić i nie pomagały nawet wtedy specjalne kosmetyki do tego. Nie obciąża ich, ani nie skleja. Dla mnie jest to produkt godny polecenia i jak na razie jest on moją ulubioną odżywką. 
Na plus jest również wydajność - na moje długie włosy wystarczą dosłownie dwa - trzy psiknięcia na dłonie i dzięki temu nie zużyłam nawet połowy kosmetyku - choć przy tym ujawnia się jeden minus - dokładnie nie można stwierdzić ile produktu zostało, bo butelka jest nieprzezroczysta, ale mi to nie przeszkadza :)



EN: 
Promises: The Conditioner is a unique reconstructing leave in treatment designed to infuse damaged hair with a powerful dose of natural keratin to rebuild hair’s cuticle. Combining the natural reconstructing power of keratin with the essential nourishments of jojoba and argan oils, this highly sophisticated compound dramatically improves elasticity, preventing future breakage, while adding intense hydration that restores softness and shine.
Packaging: This leave-in conditioner comes packaged in a spray bottle, which makes it easy to spray and apply the leave-in to the hair
Fragrance: It’s strong smell and more importantly, it is a long-lasting fragrance and I like it.
Consistency: The consistency of this leave-in conditioner is a creamy/watrery mix.

Use: It easily sprays from the bottle but I find it easier to spray the product into my hands and then apply to my hair
My opinion:
As I wrote above, I was a bit skeptical about this product. That changed when I saw the effects after the first application. Conditioner great smoothed and tamed hair, and it smells lovely <3 Since then, I use the conditioner regularly. The hair became softer and free flowing. I also like the fact that after the imposition her we can immediately go to hair styling. What's more, much easier to comb - normally I have with this isn't a small problem, because my hair by the fact that they are thin like a tangle. Don't burden them.
For me it is a product worth recommending, and for now it is my favorite conditioner. 
On the plus is the performance - in my long hair just use a very small amount of product.



 PRODUKT NIE JEST TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH
PRODUCT NOT TESTED ON ANIMALS

 Jest to odżywka, którą otrzymałam do testów na początku października od Ambasady Piękna 
(w żaden sposób to nie wpłynęło na moją ocenę - nie jestem z tych co zachwalałyby jakiegoś bubla).

Sprawdzałam kilka drogerii internetowych a nawet allegro i muszę powiedzieć, że w Ambasadzie Piękna ta odżywka jest najtańsza! <clik> 

Co więcej, czytelnicy bloga mogą dostać rabat - 20% na wszystko po wpisaniu kodu rabatowego:
JC020 (Jest on ważny do końca grudnia)



It is a conditioner that I received for testing in early October  from Ambasada Piękna
(in any way it didn't affect my assessment - I'm not one of those who praise a piece of shit). 

I checked a few online drugstores and even allegro, and I have to say that the Ambasada Piękna conditioners are the cheapest! <clik>
 
What's more, blog readers can get a discount - 20% off everything after entering the discount code:
JC020
(It is a valid to end of December)

..............................................................................................................................................................

A teraz wyniki konkursu, na które pewnie czekacie ;)  Szczęśliwcami wylosowanymi przez generator RANDOM.ORG są:
 And now the results of the giveaway! The winners are:
1. szelazek.piotr@gmail.com (50$)
2. lu.suito24@hotmail.de (30$)

 W niedługim czasie Ktoś z Oasap powinien się z Wami skontaktować :)
GRATULUJĘ!
Someone from Oasap should be in touch with you soon :)
CONGRATULATIONS! 

 

32 komentarze:

  1. no no widzę, że zaczynasz kosmetyczne posty :)
    Uwielbiam produkty CHI

    OdpowiedzUsuń
  2. oo chyba mnie na nią namówiłaś:D bo właśnie ciągle nie mogę trafić na nic co by moje włosy w końcu "ulepszyło" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam polecam ;) ja zamierzam teraz dokupić z tej serii szampon :D pewnie da to jeszcze lepsze efekty ;)

      Usuń
  3. Mega mega mega. Cieszę się, że się Tobie spodobał ;) a ten brak kontroli ilości jakoś nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulazione ai vincitori!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie produkty z keratyną :)
    pozdrawiam , obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą odżywkę i całkiem fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki tej firmy uwielbiam ;) Termoochrona jest najlepsza ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.pinterest.com/pin/456622849690457020/; super bardzo się ciesze, zrobię dziewczynie prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to bardzo miło z Twojej strony, właśnie zastanawiałam się nad celem Twojego udziału w konkursie bo niestety ale Oasap nie ma męskich rzeczy ;D Taki prezent będzie super ;) Twoja dziewczyna musi być szczęściarą :)

      Gratulacje!

      Usuń
  9. Produkty chi są ogólnie bardzo dobre;))
    zaciekawiło mnie to, że wygładza włosy i pomaga w rozczesywaniu:P
    Ale nie wiem czy ten zapach bym wytrzymała (skoro jest mocny)....

    OdpowiedzUsuń
  10. Great review! Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. This conditioner sounds divine ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w sobote niestety nie moge, moge jutro albo w poniedziałek np po południu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. I have never used it but I am going to give it a shot soon
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  14. the conditioner sounds great for my tangly hair! :D

    Love,
    Pudding Monster

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiałabym wypróbowac:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Un saluto!!!!!!!!!!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  17. It looks wonderful...am happy it worked for you too :) Have a gorgeous weekend doll xx

    The Dainty Dolls House

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam odżywkę w sprayu i zawsze mam problem ile powinnam jej nałożyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej odżywki akurat nie znam, ale sama dopiero rozpoczynam przygodę z tymi bez spłukiwania. Mam nadzieję, że będę równie zadowolona, jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, widzę, że nie tylko ja mam ostatnio manie ma punkcie włosów :D Sama niedługo zrobię podobny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. loooks great ! :)
    Have you seen my MAC Cosmetics Haul?
    Check it out at - www.lovefromsimmie.com

    Stay beautiful xxxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę kiedyś przetestować :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo