My Followers ;-*

czwartek, 12 września 2013

My inspirations and free voucher 25$ ;-)

Hello :)
Wszem i wobec ogłaszam, że pierwszy raz wygrałam w konkursie :) Nagrodą był voucher o wartości 25$ w rozdaniu u Le petit plastique :) Dzięki temu sprawiłam sobie nowe okularki. Już nie mogę doczekać się przesyłki :) Więcej szczegółów podam jak już ją otrzymam :)


I wanted to boast. : D For the first time in my life I won in giveaway! :) The prize was a voucher worth 25$. Thank you Le petit plastique. Thus I bought new glasses. I can not wait for the shipping :) I will give more details as I get it :)

The second good information for me is that the courier has delivered me a package from the CHOIES also I am very glad :)

Drugą dobrą wiadomością jest to, że kurier doręczył mi paczkę od CHOIES, także pysio mi się cieszy :)


Co jest w środku? Dowiecie się już niedługo :)
What's in it? You will find out soon :)and now a little inspiration:  a teraz odrobina inspiracji:






a mówi się, że zazwyczaj faceci nie lubią zdjęć.. :D
supposedly guys don't like photos.. :D


Zapraszam na aukcje ślicznej spódniczki firmy ASOS <CLIK>

Miłej nocki :) ;**
Goodnight! :) ;**

42 komentarze:

  1. wow gratuluje :)

    już mnie ciekawi co w tej paczce - mam nadzieje, że przez swoim wyjazdem zobaczę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Felicitaciones las gafas son sensacionales!
    Una entrada preciosa, gracias por tu encantadora vista, abrazos miles!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :P Super fe inspiracje :P Gratuluję wygranej :p Już nie moge się doczekać kiedy powiesz co jest w paczce :P
    +obserwuję i nie ukrywam że licze na rewanz :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam do mnie :
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. HOLA BOMBON¡¡
    Que marravilla¡¡estas preciosa
    Me ha gustado mucho tu estilo, te gustaria que nos siguieramos??
    te invito a pasar por mi blog,espero que te guste y te animes.
    Feliz tarde¡¡
    Te espero de vuelta en DOLCE VIRGINIA

    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Congrats! :) I won for the first time a giveaway from Oasap, just know what you feel hahaha.

    Wanna follow each other? I'd love to keep in touch :) Just let me know!

    Irene Gm.
    Trending Game / Facebook / Twitter / Instagram / Chicisimo

    OdpowiedzUsuń
  6. Congrats! Very inspiring photos, dear. :)

    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pics Yasmin... fab inspiration!!!
    Happy friday doll!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspiracje i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love yor inspirations tooo and boys are more photo lovers than we!!!! Hahaha.kisses honey

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :) mi niestety nigdy nie udało się niczego wygrać.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. So exciting, what lovely photos.

    OdpowiedzUsuń
  12. It's so amazing look <3
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne fotki ... te męskie zwłaszcza :) cieszą oko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej i z niecierpliwością czekam na zdjęcia ;D

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej! :) Mi jeszcze nigdy nie udało się czegoś wygrać..:/

    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć w banner Sheinside na moim blogu? Proszę, dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę ważne:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne inspiracje, no i oczywiście gratuluję wygranej, ja nie mam cierpliwości do takich konkursów, nigdy nie wygrałam ;p
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Congratulation about the giveaway win!! :))

    kisses

    pretyandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 100% się zrewanżuję =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mega inspirujace zdjecia! gratuluje wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te inspiracje . NO i jakby ci tu nie pogratulować !
    Może skomentujesz ?: http://vicki-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Faceci po prostu ukrywają, że nie lubią zdjęć ;D męska duma ;P

    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I am now following you via GFC(#362). Now it's your turn.

    http://justabriefmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Yay for winning a giveaway!! I'm always so unlucky with those things. Loving those black pants...fun inspiration. New follower here :)

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wygranej ! ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog :) Jesli chcesz by twój blog został wypromowany na moim to wystarzczy ze napiszesz tutaj : http://ideas-style-friends-ever.blogspot.com/2013/09/blogi.html
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your look! Your tooth are so white:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje wygranej :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozazdrościć wygranej!
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wygranej!:)Świetne fotki, jak bym miała taki kaloryfer też bym się cieszyła ;p
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo