My Followers ;-*

niedziela, 4 sierpnia 2013

Unlucky day... Dammit!

Dzisiejszy dzień nie należy do tych zbyt udanych. Jadąc samochodem na trasie okazało się, że mam przeciek płynu hamulcowego! A najbliższa stacja benzynowa była dopiero w promieniu 5km. Możecie sobie wyobrazić ile nerwów się najadłam.. Nie życzę tego nikomu :) Na szczęście wszystko dobrze się skończyło.. Uff!

 This day doesn't belong to those successful. Driving a car on the highway, it turned out that I had a leak brake fluid! And the nearest gas station was only within 5km. You can only imagine how nervous I stuck up.. Luckily everything ended well ..!



Wcześniej nie byłam przekonana do takiej a'la dresowej spódnicy, ale w końcu zakochałam się w niej :) Zestawiłam ją z malinową bluzką, która na całej swej długości ma sporą falbankę i to dzięki niej jest tak urocza :P

As soon as I bought this skirt I knew it would be one of my favorites ;)
I put her raspberry blouse with a large frill -Thanks to her is so cute for me :P








 


 I buziaki dla Was :*
Kiss for You ;*

44 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz :)
    aaa jeszcze mam małe pytanie :D używasz jakieś odżywki na paznokcie ??bo sa takie długie i ładne :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie poszukuję takiej szarej maxi i nigdzie nie widze... Super wyglądasz :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your bracelets set! You look great!

    http://jewelleryfastfood.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna spodniczka- dobrze ze z samochodem szczeslwie sie skonczylo

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty xx

    http://crystalcosmicchic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna spodnica gdzie ja kupilas?? a pechowe dni to jak z trzy razy w tyg ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. like your manicure :)


    /
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com
    greetings from hong kong
    peace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!:* Zamówiłam sobie podobne spódniczki.:D
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. It is a beautiful skirt and we love the blouse, in adition, the color is beauiful.
    Kisses darling

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz! :) A przygody z autem nie zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow you look soo beautiful!! such a pretty look :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow you look soo beautiful!! such a pretty look :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful outfit. I like your skirt and bracelets :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Привет! Приглашаю вас в свой блог! Меня зовут Вика и я надеюсь, что мой мир Вас вдохновит на что-то новое :)
    http://vikka123.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nothing to see that you had a bad day because you look great in your maxi skirt <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. You look beautiful. Love your cute top and the nail polish.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie podoba mi się ta spódnica ! Zapraszam do siebie może mój blog przypadnie ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najważniejsze, że wszystko dobrze się skończyło! jaki masz gruby warkocz <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :D alee za to nie mogłam kilka nocy spać przez te "piękne" wspomnienia :P
      dzięki ;)

      Usuń
  21. bardzo ładne zdjęcia ;) podobają mi się sandałki ;)

    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja, idealnie dobrana do Ciebie.
    Top wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look fab... think positive darling!!! ;)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja dodaję do obserwowanych ;)
    madame-pattinka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna spódnica, w połączeniu z kolorem bluzki wygląda genialnie!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pretty :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/08/summer-fav-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam maxi! <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. really nice skir! i have a similar of that. :) I followed you via GFC. Come see my blog and maybe follow me, too, if you like it. :)

    Visit my blog: I am Jenniya

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz! i ślicznie dopasowałaś kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love this outfit, what a fabulous maxi skirt. The color of the top is great! Feel free to check out my blog, xo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja. :)
    Bardzo podobają mi się połączone ze sobą kolory i fasony.

    M
    E
    G
    A

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  32. hey to you!
    what a nice blog:)
    loves

    http://www.sinemspinkdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. i follow you already)))follow me too))

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo