My Followers ;-*

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

eFoxCity.net ;-)

Witam ;)
Dostałam propozycje współpracy, a że i tak nie mam nowych zdjęć to postanowiłam dzisiaj pokazać Wam jakie ostatnio wpadły mi w oko rzeczy z internetowego sklepu eFoxCity. Zapewne część z Was już od dawna kojarzy ten sklep;) Ja natomiast dowiedziałam się o nim kilka miesięcy temu, ale niestety wtedy nie byłam przekonana do zakupów w innej walucie. 

eFoxCity oferuje nam biżuterię ale także odzież i to zarówno damską jak i męską. Spotkamy się tam również z modą ślubną. Co jest raczej rzadko spotykane w tego typu sklepach.  Dla mnie jest to wielki plus, zwłaszcza, że ceny są bardzo niskie. Co do asortymentu to jest go mnóstwo. Nie sposób poświęcić tylko kilka chwil na zobaczenie całości.

Today I'll show you what kind of things I like from the online store eFoxCity. Many of you have long associated the shop;) But I found out about it a few months ago, but unfortunately I was not convinced when shopping in another currency.
eFoxCity offers us not only jewelry but also clothing, both women's and men's. What is rather rare in this type of store. For me it is a big plus, especially since the prices are very low.






Co mi wpadło w oko?:


jak dla mnie bomba! ;)





 

A wam podobają się rzeczy z ich sklepu??  Odsyłam was bezpośrednio do niektórych linków:
Prom dresses under 100  - sukienki na różne okazje
Clothing for men  - z męskich rzeczy najbardziej podobają mi się marynarki ;)

To co wybrałam to tylko minimum z tego co chciałabym mieć a jest tego o wiele więcej! :) Sądzę, że każdy  znajdzie tam coś dla siebie :)
Mi osobiście sklep przypadł do gustu. Na pewno coś z niego sama zamówię :)

47 komentarzy:

  1. This evening dress look fab! I really want her :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great seletion darling... I love efoxcity.net!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny asortyment :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :) Zazdroszczę takiej współpracy :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też współpracuję z tym sklepem. Ma bardzo ciekawy asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your selection. Esp. the dresses are amrvelous.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chic look
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie piszesz =)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie właśnie też notka o tym sklepie :))
    świetny jest, naprawdę polecam! :))

    Pozdrawiam. ;* , może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie skusze sie na ponowne spojrzenie na ten sklep :) maja swietne rzeczy potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks really like as if this shop has great pieces! Great selection <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear,
    Your blog is delightful :) I am following you via GFC and Bloglovin ;) Let me know if you do the same :)
    Kiss kiss ^.^

    http://dolapperisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bordowa kiecka <3
    świetne ubrania

    zapraszamy do nas:
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D w linku podałyście mój blog :D

      Usuń
  14. lovely choice!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja już obserwuję kochana, teraz Twoja kolej ;*

    Tak. Już wspópracuję z nimi bodajże 5 miesięcy :)) A Ty widzę, że dopiero zaczynasz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też o tym słyszałam, jednak u mnie jest wszystko w jak najlepszym porządku. Narazie jestem bardzo zadowolona :))

      Usuń
    2. o to dobrze, cieszę się :)

      Usuń
  16. o super gratki - udanej współpracy <3 piekne kiecuszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku :)

      Usuń
  17. wow i love that first dress! absolutely gorgeous :D

    katslovefashion.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała marynarka ❤
    My dream ^^
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Espectaculares propuestas, indudablemente que el primer vestido es hermoso!
    Una entrada super completa, me encantó!
    Te dejo un abrazo, buen fin de semana!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Creo que de la misma manera ;)
      gracias preciosa y mutuamente ;*

      Usuń
  20. zolta marynarka przesliczna :)
    Moran mowi po polsku smiesznie, dlatego, ze jest francuzem, a w Polsce od tego roku jest 12 lat :)

    ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wpadła mi w oko ona :)
      Wiem wiem, mega pozytywny gość z niego :)

      Usuń
  21. Wow, the first dress is so beautiful! I love its color. What a great collection. Thank you for your lovely comment, I'm following you now, number 200 :-) Hope you will do the same :-) xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają fajny asortyment :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem jak to się stało ale dopiero dzisiaj zaczęłam Cię obserwować, biję się w piersi jak mogłam popełnić takie faux pas :(
    wybacz, przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna żółto - miętowa marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ,amazing Dresses!

    big Hugs <3

    OdpowiedzUsuń
  26. wydaje mi się, że będę wpadać częściej - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Such great clothes! I like the dresses a lot! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. łał.. Świetny blog!
    Mysle ze będe tu częściej :)

    Zapraszam do mnie:
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great picks!!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo