My Followers ;-*

poniedziałek, 29 lipca 2013

White, azure and pink! :)

Hello! :)

Dzisiaj przychodzę do was z zestawem, który według mnie bardzo dobrze radzi sobie z upałami: Koronkowa baskinka z przewiewnym tyłem plus kopertowa spódniczka to jeden z moich ulubionych letnich setów. Dodając szpilki uzyskalibyśmy elegancki szyk. Ja jednak postawiłam na sandałki na mikro koturnie, które zapewniły mi komfort podczas dłuuugich spacerów.


Today I have a set that I think is very well prepared to deal with hot weather
Lace vest with ventilated back plus miniskirt is one of my favorite summer sets. Adding highheels get elegant chic. But I chose a small wedge heel sandals that brought me comfort during long walks.





 
Sorry for the rumpled skirt, but I can't help .. Just for a moment to sit down and have a wrinkled .. wrr!




Bardzo spodobała mi się ta torebka Davida Jones'a pomimo, że jest to staary model ;)
I really liked this bag by David Jones, despite the fact that it is an old model ;-)





I was wearing:
Shirt / Bluzka - Lokal market
Mini skirt / Spódniczka - H&M
Shoes / Buty
Bag / Torebka - David Jones (SH)
Bracelets / Bransoletki - Świat spinek, H&M
Rings / Pierścionki - Apart, River Island
Sunglasses / Okulary - Reserved


Pogoda w końcu dopisuje więc zaraz idę się opalać :) A Wy jakie macie plany na teraz? ;)
Soon I'm going to sunbathe :d who like it? :D

Kisses :** Buziaki :**

68 komentarzy:

  1. bardzo ładny set;)

    fajna spódniczka i bluzka;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie białego z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pierścionek ten zielony <3
    moja torebka jest z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  5. such a cute outfit! Love that top :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit! Love the lace top and skirt.

    CHECK OUT MY LAST POST http://sapphire-brushstrokes.blogspot.co.uk/2013/07/june-files-summer-bbq.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka i torebka :). Jednak do tego zestawu nie bardzo pasują mi różowe sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie Twoja opinia ;) Jednak wydaje mi się że gdybym założyła buty pod kolor torebki, bluzki czy spódniczki to byłoby za nudno ;)

      Usuń
  9. nice post my friend, i am totally liking the look from head to toe. Really chic!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, idealna na takie ciepłe dni!
    Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look... I love your skirt and your lac top!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka z baskinką cudna . Uwielbiam je w kolorze kremowym lub perłowym :P
    Super piesek , xoxo .

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny krój ma spódniczka ;) No i ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you so much for visiting our blog.
    I like this clean look and the comination of colours!

    I follow you now on bloglovin'. Now it is your turn.

    www.laukizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny look ;) I Śliczny piesek *.* Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi deaR
    Nice outfit love the shape of the top
    Wanna follow each other?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny krój spodniczki i boska bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka bardzo ładna,całość idealnie do Ciebie pasuje!:)))

    zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a wonderful look for summer!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje :D oo, no to torebki się sprawdzają :)
    haha, zakład jest o piwo od każdej z nas, a założyło się z 10 dziewczyn :D

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylóweczka :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. That is a very beautiful peplum top! I love the fact that it's lace!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz śliczny pierścionek :) gdzie kupiłaś??
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z zielonym oczkiem w River Island a drugi z Apartu :)

      Usuń
  24. Świetny zestaw! ja nie mam jakiś szczególnych planów na dzisiaj tbh
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi there:D
    Tnx for visiting me:)
    So great post
    Do you wanna follow each other on bloglovin?
    Let me know
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  26. zestaw tylko dla chudych osob, wiec na Tobie pasuje idealnie ! piesio tez fajny, mimo ze nie lubie zwierzat, to ten wyglada kochaniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw!


    obserwuję, mam nadzieję, że Ty też będziesz ;)


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I love that peplum top soooo much :)
    Hope you'll visit my blog!
    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  29. szczerze, już mam dosyć tego słońca, więc chowam się gdzie się da:D
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygladasz przeslicznie!
    Kisses
    Aga
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz ; )
    I ten piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta tenue est parfaite :)
    et ce chien trop choupi !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się bluzeczka :D
    aa piesek jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  34. amazing look
    http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczny odcień spódniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. The combination looks amazing. I like the lace details and the blue!! :)

    www.look-scout.de

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajnie, choć trochę grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo ja jestem taka grzeczna.. :D:D:D:D

      Usuń
  38. Beautiful outfit!!!
    Love your blouse <3
    And I'm your new follower:))

    www.eveicream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Such a lovely look, the skirt is great!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za miły komentarz. Wyjazd rzeczywiście niezapomniany... ponieważ wróciłam przeziębiona :p

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. beautiful look!! i loveeee your peplum top :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna spódniczka!!! dziękuję za przemiły komentarz u mnie :)) chętnie obserwuję, pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kolorki :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Un conjunto realmente encantador, perfecta combinación de colores!
    Preciosa entrada, abrazos miles!
    Ya estoy siguiendo por Bloglovin.
    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` Buen fin de Semana, con todo cariño!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias! Eres amado,
      También saludos ;**

      ((;

      Usuń
  46. świetny strój . Kolorowa spódniczka nadaje mu charakter .
    Piesek jest uroczy .

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovely mini skirt! The color is super cute :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo