My Followers ;-*

czwartek, 18 lipca 2013

The good old ways of beautiful eyelashes / Stare dobre sposoby na piękne rzęsy :D

Cześć :)

Dzisiaj przychodzę do Was z dobrymi radami ;)
Zapewne każda z nas marzy o pięknych długich rzęsach, ale nie sztucznych - tylko swoich naturalnych :)
Na rynku jest wiele dobrych odżywek do brwi i rzęs, ale niestety są kosmicznie DROGIE!

przykład - znana wielu dziewczynom odżywka XLASH kosztuje tylko 199zł za 3ml. Jak dla mnie to naprawdę sporo kasy, dlatego też od 3tygodni próbuję innego rozwiązania ;)

Mianowicie: Olejek rycynowy -> chyba jest każdemu znany :)

Ma on wiele zastosowań np. możemy używać go do olejowania włosów - oczywiście nie samego, gdyż jego aplikacja jest bardzo trudna, ponieważ olej ten jest bardzo gęsty, więc problemy wystąpiły by również przy zmywaniu jego z włosów, ale dobrym rozwiązaniem jest zmieszanie jego z innym olejem np. kokosowym :) ale o tym mogę napisać w innej notce jeśli będzie chciały??

Olejek rycynowy stosowany na rzęsy znacznie je odżywia, wydłuża, zagęszcza a także przyciemnia. Jednak trzeba pamiętać aby tuszować nim rzęsy regularnie. Ja swoje pierwsze efekty zobaczyłam już po 2 tygodniach stosowania, ale żeby efekt był naprawdę spektakularny trzeba działać przynajmniej przez 3-4 miesiące.

Bohater dzisiejszego postu dostępny jest w każdej aptece i kosztuje około 6zł.

Czym i jak tuszować rzęsy? Najlepiej dokładnie wymyć szczoteczkę od starego tuszu i osuszyć ją. Później już możemy zanurzyć szczoteczkę w słoiczku z olejem, ale musimy pamiętać aby nadmiar olejku ściągnąć/wycisnąć aby nie spłynął nam do oczu. Polecam stosowanie go na noc  (gdyż pod tusz do rzęs się nie nadaje), aby zmyć rano olejek wystarczy dobrze przemyć oczy zimną wodą.

HI! :)
Today I come to you with good advice;)
Probably each of us dreams of a beautiful long eyelashes ;
)

In shops are a lot of good nutrients for eyebrows and eyelashes, but unfortunately there are so EXPENSIVE!
example - many girls known XLASH conditioner - which costs 199PLN for 3ml. As for me, it's really a lot of money,
so for three weeks I try another solution;)
 

Namely, ricini oil  :)

It has many applications, eg you can use it for oiling hair - obviously not the same as its application is very difficult, because
it is a viscous oil., so that the problems experienced with the dishes of his hair, but a good option is to mix it with another for example with coconut oil :) but I can write about it in another post if you wanted to?
 

Ricini oil applied to the eyelashes much it nourishes, extends, thickens and darkens. However, you must remember to cover up the eyelashes regularly. I saw my first results after two weeks of use, but that the effect was truly spectacular you have to wait for at least 3-4 months.

That oil is available in any pharmacy and costs about 6PLN.

What put the oil? Top brush thoroughly cleansed from the old mascara. Then we dip it in a bottle of essential oil but we have to remember to remove excess oil (to not get it in our eyes). I would recommend to use it for the night In the morning wash it off with cold water




Swoje efekty zamieszczę za jakiś czas.. ;) 
Podobają się wam takie posty?? Koniecznie daj mi znać :)
Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku gdzie sprzedaję ubrania:)



My results will put here in some time.. ;)

Do you like the post??   Let me know :)
I invite you to like my page on Facebook where I sell clothes

44 komentarze:

  1. Trzeba wypróbować!

    Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj... to nie dla mnie. 3-4 miesiące regularnego stosowania nie wchodzi w grę z moim wrodzonym brakiem systematyczności :p

    Bardzo dziękuję za odwiedziny i tak miły komentarz. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muy buenos consejos, gracias por la información!
    saludos!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zakupiłam i zamierzam rozpocząć kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jak znajdę zdjęcie to Ci prześle ;)

      Usuń
  6. Muszę i ja kiedyś wypróbować ten olejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great eyelashes <3

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on gfc and bloglovin <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... that's really interesting!

    Thanks for the info :P

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. oh yeah... that surely will beautify everyone!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja olejkiem rycynowym rzesy męczyłam przez hmm tydzień heheh

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie olejek zdziałał cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam i nadal używam i jedyne co zauważyłam to minimalne zaciemnienie rzęs. Spodziewałam się czegoś więcej ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. super !
    zapraszam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używam nic na rzęsy, bo mam naturalnie czarniutkie i długie i podkręcane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. olejku rycynowego używam już od lat ( oczywiście z przerwami ) ale zawsze do niego wracam :) jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twój blog! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałyśmy kiedyś tego olejku, ale jakoś skończył nam się i zapominałyśmy kupić i do tej pory nie używamy :D Ale małe efekty były :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie ;) zapraszam http://mystylekasiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. też używałam olejku, ale jest z nim sporo kłopotu. gdy się wyleje, ciężko go sprzątnąć i trzeba uważać, żeby nie nabrać go za wiele na szczoteczkę, bo spływa do oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to jest minus, ale pisałam o nim w notce ;)

      Usuń
  20. Mi ten olejek zawsze pomga
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy go nie używałam, bo na szczęscie mam gęste i długie rzęsy, ale dobrze wiedziec o takim produkcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym mieć takie rzęsy ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. moja kolezanka stosowala ten olejek rycynowy i naprawde dziala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc zachęcam i Ciebie do stosowania :)

      Usuń
  24. bardzo przydatny post! oberwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. ooh ive never heard of ricini oil before! sounds really great :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja właśnie mam bardzo słabe te rzęsy, malutkie. trzeba się za jakaś kurację wziąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam i polecam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. a ogólnie chyba mam długie rzęsy :) Ale kusi mnie to, żeby zobaczyć jak to jest sobie przedłużyć :) używałam jakiś czas temu preparatu do rzęs i był tani- tylko nie pamiętam nazwy :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Looks very nice, have to try!

    OdpowiedzUsuń
  30. mi olejek rycynowy pomógł, ale nieznacznie - bardziej na brwi niż na rzęsy. za to odżywka revitalash - jest cudowna! naprawdę działa, efekt jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł! Trzeba przetestować :))
    Jesteś niesamowitą blogerką ♥

    Zapraszam:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o nim, ale naprawdę działa? Sama bym spróbowała, ale boje się trochę o oczy ;)

    zapraszam do mnie http://evelynenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa :) o oczy nie musisz się martwić :) wystarczy uważać aby nie nałożyć go za dużo - możesz nadmiar ściągnąć nawet palcem i wetrzeć sobie w paznokcie i skórki, którym też pomaga :)

      Usuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo